Christian90z Skrevet 23. april 2012 #1 Skrevet 23. april 2012 Hei, jeg er en 22 år gammel gutt og jeg sliter veldig med ensomhet. Har de siste 3-4 årene slitt veldig med forskjellige sykdommer, jeg har idag kontroll på det meste foruten om problemer med prostataen min. De fleste gangene jeg tisser føles det som om jeg tisser ut syre, og å få utløsning har blitt som å leke russisk rulett. Ca. 1 av 3 ganger etter utløsning får jeg enorme smerter i urinrøret og et par ganger har det blitt så ille at jeg måttet dra på sykehus og få morfin da smertestillende som jeg får utskrevet av legen ikke har tatt smertene. Jeg sliter også med smerter i testiklene om det går for lang tid (2-3 dager) uten at jeg får utløsning så det har endt opp med å bli en vond sirkel. Legene har sagt at det er noen form for kronisk prostatitt og at det ikke er mye å gjøre. Til tider er det faktisk bedre og smertene er mindre men jeg opplever bestandig noen form for smerte hver dag. Det å leve med så mye smerter har gjort meg tilbaketrukken og sjenert. Jeg er forsatt jomfru, og har ikke en gang kysset en jente på mine 22 år. Hver kveld når jeg skal legge meg kjenner jeg meg ensom og ønsker nærkontakt med noen. Jeg har vurdert noen ganger å ta noen smertestillende (for å unngå smertene etter utløsning) og skaffe meg en prostituert slik at jeg i det minste kan få oppleve kroppskontakt. Det hjelper heller ikke på selvtilitten at jeg ikke er så veldig godt utstyrt, 13 cm erigert, og har trang forhud. Tankene klarer ikke å la være å vandre til hvordan jeg skal kunne leve et normalt liv. Tanken om selvmord har også streifet meg flere ganger, rett og slett for å gjøre slutt på smertene og ensomheten. Jeg ønsker meg så veldig en kjæreste å dele livet mitt med, men samtidig vil jeg ikke være en byrde for et annet menneske. Jeg var utrolig forelsket i en venninne men jeg elsket henne så høyt at jeg aldri klarte å si noe til henne fordi hun ikke fortjente å måtte leve med meg. Hun var det beste som hadde skjedd meg, men nå har hun flyttet og det er bare ikke det samme når vi prater over nett lenger. Det kjennes som om jeg holder på å bli gal, på den ene siden ønsker jeg kontakt med en person som kan elske meg, men det ville vært urettferdig overfor den andre personen å måtte leve med mine problemer. Livet føles rett og slett ikke lengre verdt å leve. Hva bør jeg gjøre? Skaffe meg en prostituert slik at jeg for en liten stund får føle kroppskontakt og glemme ensomheten et øyeblikk?
Gjest Katten. Skrevet 23. april 2012 #2 Skrevet 23. april 2012 Du bør slappe av. Det verste i slike situasjoner er å ha kjempehøye forventninger, press og ønsker. Det vil lyse ut av deg, som et bål i mørketiden. Bli kjent med jenter (f.eks. over nett, siden du er så sjenert), og la dem bli kjent med deg. Ikke ha baktanker, men la ting utvikle seg naturlig. Og med naturlig, så bør du være bittelitt seksuell, ta litt initiativ og være mer avslappet med deg selv. Bare slik at de vet at du er en potensiell partner og ikke bare en venn. Angående sex, så skal du huske på en ting: de lesbiske har et fantastisk godt sexliv, og de har ikke en penis. Ergo kan du tilfredsstille jenta som ingen annen gutt har, uten kuken din. Ellers er mennesker meget forståelsesfull ovenfor mennesker de elsker - så hun du til slutt ender opp med, vil nok forstå situasjonen din og heller hjelpe så godt hun kan 5
Gjest Høymann Skrevet 23. april 2012 #3 Skrevet 23. april 2012 (endret) Jeg er selv jomfru og ukyssa i en alder av 22år, men tar det ikke så tungt som deg. Hvorfor jeg er jomfu? Fordi jeg har aldri vært noe aktiv på dame fronten, aldri vært noe dame magnet og har "nerde" utseende + skummelt høy for jenter. Jeg er hele 2m høy og veier 90kg ( dette skremmer vekk mange jenter, fakta) Jeg bruker briller ( da blir man automatisk nerd, virker det som) Personlig er jeg ikke redd for å drite meg ut og smiler og er glad heletiden Jeg ser heller den personen som får meg som heldig. Hun får en trofast, årlig, kjærlig person uten dårlig fortid. Endret 23. april 2012 av Høymann 6
Gjest Katten. Skrevet 23. april 2012 #4 Skrevet 23. april 2012 Jeg er selv jomfru og ukyssa i en alder av 22år, men tar det ikke så tungt som deg. Hvorfor jeg er jomfu? Fordi jeg har aldri vært noe aktiv på dame fronten, aldri vært noe dame magnet og har "nerde" utseende + skummelt høy for jenter. Jeg er hele 2m høy og veier 90kg ( dette skremmer vekk mange jenter, fakta) Jeg bruker briller ( da blir man automatisk nerd, virker det som) Personlig er jeg ikke redd for å drite meg ut og smiler og er glad heletiden Jeg ser heller den personen som får meg som heldig. Hun får en trofast, årlig, kjærlig person uten dårlig fortid. Jeg er to meter og 92 kilo. Maskinkort på hodet og veldig brautende oppførsel. Virker faktisk enormt tennende på jenter. Om du tror brillene fucker det til for deg: linser. Eller innse at det ikke betyr noe. 4
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 23. april 2012 #5 Skrevet 23. april 2012 Du bør slappe av. Det verste i slike situasjoner er å ha kjempehøye forventninger, press og ønsker. Det vil lyse ut av deg, som et bål i mørketiden. Bli kjent med jenter (f.eks. over nett, siden du er så sjenert), og la dem bli kjent med deg. Ikke ha baktanker, men la ting utvikle seg naturlig. Og med naturlig, så bør du være bittelitt seksuell, ta litt initiativ og være mer avslappet med deg selv. Bare slik at de vet at du er en potensiell partner og ikke bare en venn. Angående sex, så skal du huske på en ting: de lesbiske har et fantastisk godt sexliv, og de har ikke en penis. Ergo kan du tilfredsstille jenta som ingen annen gutt har, uten kuken din. Ellers er mennesker meget forståelsesfull ovenfor mennesker de elsker - så hun du til slutt ender opp med, vil nok forstå situasjonen din og heller hjelpe så godt hun kan Enig i alt det Katten skriver her, og spesielt det siste. Tror nok du opplever situasjonen din som verre enn den er, eller hvert fall som den vil være for andre. Så senk skuldrene litt, slapp av og forsøk å ta litt initiativ. Gjerne på nettet. Da er det kanskje lettere å fortelle noen om situasjonen din også.
Gjest Høymann Skrevet 23. april 2012 #6 Skrevet 23. april 2012 Jeg er to meter og 92 kilo. Maskinkort på hodet og veldig brautende oppførsel. Virker faktisk enormt tennende på jenter. Om du tror brillene fucker det til for deg: linser. Eller innse at det ikke betyr noe. Er ikke alle som kan bruke linser her i verden, men jeg har overhode ikke noe problemer med å bruke briller i det heletatt. Selvtilliten min er på topp Jeg må bare komme meg mer ut bare Drikker relativt sjeldent. 2
Gjest Katten. Skrevet 23. april 2012 #7 Skrevet 23. april 2012 Når du tror at briller og høyde virker avtennende på jenter, så er jeg litt uenig i det med selvtillit. 4
Havtorn Skrevet 23. april 2012 #8 Skrevet 23. april 2012 Jeg vil råde deg til å lese reglementet for dette forumet, da enkelte tanker du nevner har streifet deg her, sikkert er grunnen til at ditt forrige innlegg ble slettet. Uansett - for den rette kommer du ikke til å være 'en byrde', du kommer til å være verdt det. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 24. april 2012 #9 Skrevet 24. april 2012 (endret) Dersom selvmordstankene dine skulle bli mer alvorlige vil jeg gjerne be deg ta kontakt med Mental Helse. Slike tanker er vanskelige, ikke minst for den som har dem, og vi har ikke hverken kompetansen til å hjelpe på forsvarlig måte, - eller kunnskapen om hvilke brukere som eventuelt innehar slik kompetanse. Derfor bør man prøve å unngå å diskutere akkurat selvmord her på KG. Utenom det kan jeg forstå at dette er en svært vanskelig situasjon, og håper noen av brukerene kan gi deg noen råd og tips du finner hjelpsomme. Jeg har slått sammen trådene dine nå, slik at alle svarene befinner seg i denne tråden. Mvh., Lille-pus (mod) Endret 24. april 2012 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #10 Skrevet 24. april 2012 Jeg er hele 2m høy og veier 90kg ( dette skremmer vekk mange jenter, fakta) Kanskje. Men det er attraktivt for mange også. Det ideelle er nok å være 10 cm lavere, men å være 2 meter er ingen forklaring i seg selv på at du er jomfru. Jeg bruker briller ( da blir man automatisk nerd, virker det som) Tull. Briller kan være sexy. Bare finn noen som kler deg. Eller bruk kontaktlinser. Jeg ser heller den personen som får meg som heldig. Hun får en trofast, årlig, kjærlig person uten dårlig fortid. Bra Du skal vite at det er mange jenter som foretrekker sånne som deg framfor playere som puler på alt de finner. 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #11 Skrevet 24. april 2012 Unn deg en ferie til amsterdam! Ta en joint, se på damer og bare kos deg!
Christinedenfine Skrevet 24. april 2012 #12 Skrevet 24. april 2012 Du er sikkert bra som du er finner du deg en jente må du bare forklare (på forhånd) om problemene dine du finner alltid en jente !!!!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #13 Skrevet 24. april 2012 Vet du, det å ha masse forhold og sexuell erfaring er ofte bare en ulempe når det kommer til forhold. For du kan være helt ærlig om alt, og det er ingenting du har sagt så langt som er i nærheten av å være like ødeleggende for fremtidige forhold som ekser som har gjort deg vondt, eller sidesprang som har gjort deg uverdig. Trust me. Jeg var jomfru til jeg var 26, traff ei flott jente som alt stemte meg, og gav henne "alt". Det fungerte ikke, og nå - flere år senere - får jeg fortsatt ikke forhold til å fungere siden ingenting føles som det jeg hadde med henne. Ikke orker jeg nesten sex lenger heller, for jeg faller for alle jeg har det med, og det er jeg ikke klar for. Jeg skjønner at det er dritkjipt at ting tar tid, og det er ikke så lett å se det før man har opplevd det, men forhold er oppskrytt. Er man heldig går det kanskje veien, men det er mye mer vanlig enn man skulle tro at folk lider bak en lykkelig fasade...
Gjest Katten. Skrevet 24. april 2012 #14 Skrevet 24. april 2012 Vet du, det å ha masse forhold og sexuell erfaring er ofte bare en ulempe når det kommer til forhold. For du kan være helt ærlig om alt, og det er ingenting du har sagt så langt som er i nærheten av å være like ødeleggende for fremtidige forhold som ekser som har gjort deg vondt, eller sidesprang som har gjort deg uverdig. Trust me. Jeg var jomfru til jeg var 26, traff ei flott jente som alt stemte meg, og gav henne "alt". Det fungerte ikke, og nå - flere år senere - får jeg fortsatt ikke forhold til å fungere siden ingenting føles som det jeg hadde med henne. Ikke orker jeg nesten sex lenger heller, for jeg faller for alle jeg har det med, og det er jeg ikke klar for. Jeg skjønner at det er dritkjipt at ting tar tid, og det er ikke så lett å se det før man har opplevd det, men forhold er oppskrytt. Er man heldig går det kanskje veien, men det er mye mer vanlig enn man skulle tro at folk lider bak en lykkelig fasade... I see logic failure. 5
Christian90z Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #15 Skrevet 1. mai 2012 Noen andre med lignende opplevelser?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2012 #16 Skrevet 1. mai 2012 Jeg er hele 2m høy og veier 90kg ( dette skremmer vekk mange jenter, fakta) Det skremmer ikke meg!
Gjest Nuppdupp Skrevet 2. mai 2012 #19 Skrevet 2. mai 2012 leste bare overskriften. DAKAR!!!!!!!!!! 1
danbanan Skrevet 2. mai 2012 #20 Skrevet 2. mai 2012 (endret) leste bare overskriften. DAKAR!!!!!!!!!! hvordan svar er det da?En kar som sliter og prøver å få noen råd, så slenger du bare dritt? Endret 2. mai 2012 av danbanan 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå