Gå til innhold

Dårlig utstyrt mann vs store vibratorer

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kort fortalt; Jeg er sammen med en mann som er dårlig utstyrt. Jeg klager ikke, han er perfekt, og han gjør alt riktig. I tillegg har jeg jo blitt "vant" til størrelsen hans på de to årene vi har vært sammen. Nå har det seg slik at jeg har lyst til å skaffe sexleketøy, noe jeg vet han også har fantasier om. Men, jeg syns mange av dildoene/vibratorene jeg har sett på virker stooore. Større enn hans i alle fall. Hvordan vil han reagere om jeg drar opp en vibrator som vil sette hans i skyggen størrelsesmessig? Og, hvordan vil det være for meg, å gå fra forspill med stor vibrator til sex med liten penis..?

Hele vitsen er jo å sprite opp sexlivet litt, og det hadde jo vært litt teit om hele greia hadde endt med at han hadde følt seg liten, og jeg hadde begynt å drømme om vibratoren igjen.. :-?

Og til slutt, er det noen som har erfaring med mindre vibratorer, og har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mange mulige løsninger på dette, du må selv velge en løsning du / dere er komfortabel med. En ide er jo å se på internett sexleketøy butikker sammen og forsøke å få til en dialog på hva dere tenner på. Eller gå i sexleketøy butikk sammen. Eller du kan "ønske" deg at han går i butikken eller bestiller et leketøy, så ser du hva han velger. Det er mange måter å bruke leketøy på. Har du en vibrator, stor eller liten kan du/dere bruke den på klitoris når han er inne i deg. Pulsatron Kit settet synes jeg personlig er veldig bra. Det har blandt annet en G punkt vibrator (liten) til å sette overtrekk på. Penisring til å sette på han med vibrerere egg i to størrelser.. Selv om din mann ikke er velutsyrt kan det jo hende han liker at du leker med store leketøy. Kommuniser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Venus kommer med mye bra her, jeg vil også anbefale deg å begynne med leketøy som stimulerer klitoris, da setter du ikke utstyret hans "i skyggen"! Men hvis han er innstillt på å leke, så har han vel sett hva som finnes også, kjøp lekene sammen, og snakk om det. Pulsatron er bra! Vibratoren der er ikke så stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg hadde nok blitt lei meg hvis jeg var smått utstyrt og dama dro opp en dildo som var større enn meg :-?

(Nå har ikke jeg noe spesielt forhold til den kategorien sexleketøy heller. Når man er to synes jeg det er best med kjønnsorganer, hender og munner, jeg. Men hvis man først skal ha leketøy:

Leketøy som vibrerer der det gjør godt, greit nok. Leketøy som stort sett gjør akkurat det jeg kan gjør, potensielt ikke så greit. Skulle jeg ta med meg ei gummifitte i senga sammen med dama liksom?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Venus - ikke pålogget

Det er faktisk noen menn som tenner på å fylle opp damen sin med eks dildoer etc. Til begges glede. Og er mannen ikke velutstyrt så er jo det en gave han kan gi henne, sørge for at hun blir det (om hun ønsker det).. Og det er jo ikke noe spesielt uvanlig ønske..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det kjenner jeg jo til, Venus. Ikke noe rart i det. Men siden jeg ikke nødvendigvis tenner så mye på det selv tenkte jeg bare å tilby mitt syn på det hele. Slik at vår gjest skjønner at hun

burde sjekke litt hva slags kategori mannen hennes tilhører :D

Hvis det er hans greie også, så er det jo knallbra! Da får dere begge det dere vil ha! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

jeg har flere vibratorer, og en av favorittene er en "enhjørning" som ikke er mer enn 6-7 cm. Spiller ingen rolle, det er "nesa" på den jeg bruker uansett :sjarmor:

helt herlig å bruke helt på slutten av et samleie for å sørge for at vi kommer samtidig. (jeg er ikke en av de heldige som kommer ved samleie ellers, men dette fungerer som bare det.).

Den er søt og rosa og langt ifra truende. Anbefales! Finnes også som delfin tror jeg, og den er blå. kan nok være lurt å gjemme disse hvis du har barn i huset, men ellers helt ufarlig. :briller:

Tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...