Isiselin Skrevet 23. januar 2004 #1 Del Skrevet 23. januar 2004 Var nettopp og prøvde mine første brudekjoler og fant en som jeg likte veldig godt... Men så finner jeg den ikke på nettet! Hjelp!!! Den heter altså Akela og er fra Romantica by Devon. Finner dere den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2004 #2 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvilken årsmodell er den? -02 -03 -04? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 23. januar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 23. januar 2004 Det sa hun ingenting om... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. januar 2004 #4 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har også en Romantica kjole og har heller ikke funnet den på nett Har du sett på http://www.romanticaofdevon.co.uk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. januar 2004 #5 Del Skrevet 24. januar 2004 Hvor prøvde du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 24. januar 2004 Prøvde den på Vitabella i Stjørdal. Men nå er det ikke så viktig med den lenger for nå har jeg funnet en annen kjole som ble kjøpt!! Jippiiii!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. januar 2004 #7 Del Skrevet 24. januar 2004 Gratulerer! hvilken da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2004 #8 Del Skrevet 24. januar 2004 Hvilken kjole er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. januar 2004 #9 Del Skrevet 24. januar 2004 Ja, hvilken kjole er det og hvor kjøpte du den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 24. januar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 24. januar 2004 Det var enda en kjole jeg ikke finner noe sted! Hehe! Jeg glemte å spørre etter hva kjolen hette, men det var en St. Patrick og jeg har sett gjennom alle kjolene på hjemmesiden deres og her på kjolegalleriet, men jeg finner den ikke... Den ligner litt på kjole nummer 23 i rekken på St. Patricks hjemmeside, men den har ikke så markerte vertikale striper på "toppen" og så har den mønster på "ermestroppene" også. Dessuten er skjørtet uten mønster og den sløyfen i utringingen er ikke der på min kjole... Men formen er i grunnen den samme... Ibe: Kjøpte kjolen på Frøken Frue nede i sentrum. Personalet var ganske skumle og ikke akkurat overstrømmende hyggelige, men da de kom med den kjolen kunne jeg jo ikke annet enn å kjøpe den! det var jo drømmekjolen! Vet dere noen andre steder på nettet jeg kanskje kan lete etter den? Uansett er den utrolig vakker! Elsker den!! Både jeg, forloveren min og de to damene i salongen så det med en gang at det var kjolen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 24. januar 2004 #11 Del Skrevet 24. januar 2004 Hvis jeg fant den rette nå så var den helt nydelig Kan jeg spørre hvor mye du måtte betale for den? Jeg kjøpte min kjole på VitaBella på Stjørdal og synes jeg fikk en fantastisk service og hun visste hvilken kjole jeg skulle ha med en gang. Mamma kommer nedover for å finne antrekk til bryllupet til seg og da var Frue Frøken en av plassene jeg tenkte vi skulle titte. Anbefales ikke kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 24. januar 2004 #12 Del Skrevet 24. januar 2004 Flott kjole du har fått deg, Isiselin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. januar 2004 #13 Del Skrevet 25. januar 2004 Ligner den kanskje litt på denne? Bare med mønster på ermestroppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 26. januar 2004 Hvis jeg fant den rette nå så var den helt nydelig Kan jeg spørre hvor mye du måtte betale for den? Jeg kjøpte min kjole på VitaBella på Stjørdal og synes jeg fikk en fantastisk service og hun visste hvilken kjole jeg skulle ha med en gang. Mamma kommer nedover for å finne antrekk til bryllupet til seg og da var Frue Frøken en av plassene jeg tenkte vi skulle titte. Anbefales ikke kanskje? Tusen takk! Ja, kjolen er helt utrolig vakker! Den er særdeles slankende og fremhever min naturlige timeglassfasong så det var ingen tvil om at det måtte bli den... Måtte betale 9900 for den. Litt over mitt budsjett, men den var jo MIN!!! hehe! Hvor mye betalte du for din kjole? Når det gjelder Vitabella på Stjørdal må jeg si meg enig i at det var en helt utrolig service! Damen var så blid, hjelpsom og hyggelig at det var en sann fryd å være der! Kanskje derfor jeg og forloveren min ble så forskrekket over scenebyttet fra Vitabella til Frøken Frue... Så forresten på Frøken Frue at de hadde mange nydelige aftenkjoler så det kan nok hende at mammaen din finner noe der. Og dere skal ikke være redd fpr å dra dit og se. de var ikke direkte uhøflige, men veldig bestemte og bryske kanskje... Min forlover kalte dem "profesjonelle" for det var liksom ikke rom for at jeg skulle fortelle hva jeg likte for de så på meg og bestemte seg straks for hva jeg kledde og hva jeg skulle ha... hehe! Synes ikke dere skal la være å dra dit fordi jeg syntes de var litt skumle! Jeg er nemlig en lettskremt person og ganske livredd fremmede! Ligner den kanskje litt på denne? Bare med mønster på ermestroppene? Alledeles ikke ulik denne, nei, Tex. Ermestroppene på min er noe bredere og oppbrettbare (slik at den så ut som en krage). Ellers var den veldig lik denne... Fine kjolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 26. januar 2004 #15 Del Skrevet 26. januar 2004 Isiselin skrev: Måtte betale 9900 for den. Litt over mitt budsjett, men den var jo MIN!!! hehe! Hvor mye betalte du for din kjole? Jeg betalte 7.000,- for min og i tillegg kjøpte jeg underskjørt, slør og tiara samtidig, så sluttprisen ble 11.000,-. Det er bra du er så fornøyd med kjolen din Det er så godt å se det du skriver for du virker kjempehappy Vi skal nok dra innom der å se på klær til mamma`n min...........må få overtalt henne til å forstå at hun kler hel kjole hun også Når det gjelder Vitabella på Stjørdal må jeg si meg enig i at det var en helt utrolig service! Damen var så blid, hjelpsom og hyggelig at det var en sann fryd å være der! Kanskje derfor jeg og forloveren min ble så forskrekket over scenebyttet fra Vitabella til Frøken Frue... Det kan vel være godt mulig det, ja Min forlover kalte dem "profesjonelle" for det var liksom ikke rom for at jeg skulle fortelle hva jeg likte for de så på meg og bestemte seg straks for hva jeg kledde og hva jeg skulle ha... hehe! De er vel ikke profesjonelle da er de? Synes man er profesjonelle om man klarer å høre på hva kunden i utgangspunktet ser for seg........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2004 #16 Del Skrevet 26. januar 2004 Når det gjelder Vitabella på Stjørdal må jeg si meg enig i at det var en helt utrolig service! Damen var så blid, hjelpsom og hyggelig at det var en sann fryd å være der! Kanskje derfor jeg og forloveren min ble så forskrekket over scenebyttet fra Vitabella til Frøken Frue... Jeg kjøpte min på Vitabella og servicen var helt utrolig. Kjempetrivelig dame, og kjempeflink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isiselin Skrevet 26. januar 2004 Forfatter #17 Del Skrevet 26. januar 2004 Var visst ikke et St. Patrick likevel kjolen min. Da jeg ringte brudesalongen i dag for å høre hva den het viste det seg at hun haddesagt feil til meg før. Kjolen min er nemlig en Pronovias! Hun gav meg nummeret til kjolen også; SO 10 500 eller noe sånt, men jeg finner altså ikke denne heller på nettet! Jeg er tydeligvis en helt elendig kjoleprøver og -finner! har uansett skrevet litt om hvilke kjoler den ligner på her. Lurer på om jeg noengang klarer å lete opp kjolen min i det hele tatt! Arrgh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la sposa Skrevet 27. januar 2004 #18 Del Skrevet 27. januar 2004 Kan det være en av disse da? http://www.salonnicole.sk/collection/prono...vias/hebra.html http://www.salonnicole.sk/collection/prono...04/romance.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 27. januar 2004 #19 Del Skrevet 27. januar 2004 Hmmm, så ergerlig Vet akkurat hvordan du føler det, for jeg har aldri funnet min heller.........og i grunnen gitt opp.......... Er du sikker på at du har rett nr på den? Og hadde den ikke noe mere navn enn Pronovias? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå