AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #21 Skrevet 23. april 2012 Jeg hadde et slikt forhold... Det endte ikke godt.. Jeg fikk følelser for fyren, fortalte det til ham. Han skjønte at han hadde meg rundt lillefingeren og brukte det for alt det var verdt... Tok dessverre alt for lang tid før jeg kom meg ut av det, og jeg ble såra og skuffa mye mer enn jeg burde. Jeg kommer aldri til å ha et FWB-forhold igjen.
galskap Skrevet 23. april 2012 #22 Skrevet 23. april 2012 har hatt en fuckfriend i 7 år nå. vi har ingen regler, er mer at vi tar kontakt når vi føler for det og tar det derfra, snakker sammen som venner ellers men omgåes ikke utenom sex. nå er jeg i ett forhold så da er fuckfrienden lagt "død".
addict Skrevet 23. april 2012 #23 Skrevet 23. april 2012 Avtalen vår er at hvis vi møter noen andre vi kunne tenke oss noe mer med, så sier vi ifra til hverandre. Hvordan det funker i praksis skjønner jeg ikke helt, mtp om vi har lov til å rote med andre til å begynne med, men han har no kommer med ønsket og jeg bare nikker Vi holder altså kun på med hverandre helt til vi møter noen vi kunne tenke oss noe mer med, da sier vi ifra og avslutter det.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #24 Skrevet 23. april 2012 Han kan gjøre akkurat hva han vil med hvem han vil, men jeg forventer å få vite det hvis han har ubeskyttet sex.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #25 Skrevet 24. april 2012 Nå vet jeg ikke hva dere legger i "fwb", men for min del er en fwb en person jeg tar en telefon til når jeg er singel og kåt. Alt foregår med beskyttelse, ingenting dreier seg om følelser, og jeg har ingen verdens ting med hva han/hun driver med når jeg ikke er tilstede! Hvis den andre parten føler for å ta med seg et ons hjem fra byen skal han/hun kunne gjøre det uten å få dårlig samvittighet ovenfor meg ... Ofte har jeg flere fwb samtidig fordi jeg har et vidt spekter av seksuelle interesser; jeg er bifil og BDSM-er, så jeg foretrekker å ha et kvinnfolk og et par mannfolk å leke med. Hadde jeg villet være trofast hadde jeg vært i et forhold, for pokker! :gjeiper: (Nå er jeg forsåvidt i et forhold da, meeen siden begge er bifile har vi noen felles fwb som vi inviterer inn i ny og ne :gjeiper: )
AnonymBruker Skrevet 24. april 2012 #26 Skrevet 24. april 2012 Vi hadde reglen om av vi gjerne kunne ha oss med andre. Vi hadde alliek vel en regel om at vi ikke sjekket opp noen andre når vi begge var på samme fest, samt at vi holdt oss unna felles kjente. Om vi skulle ønske noe med enn felles kjent måtte vi si ifra i tide og skulle avslutte FWB- forholdet. 2 mnd etter at vi avsluttet FWB ble vi sammen, men vi hadde da begge rukket å være på andre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå