Gå til innhold

Der som har/har hatt en friendwithbenefit

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Friends with benefits:

Jeg lurer på, har dere noen regler i dette forholdet eller er det lov til å gjøre hva som helst? Tenker da i forhold til andre personer man møter.

Tror kanskje jeg er på vei inn i et slikt forhold, men lurer på om det er noe jeg bør tenke gjennom med tanke på spilleregler?

Så, hvilken avtale har dere? Funker den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville ikke hatt en pulevenn som har mange andre pulevenner, det er en uskreven regel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke hatt en pulevenn som har mange andre pulevenner, det er en uskreven regel.

Okei. Så visst jeg møter noen andre f.eks. på byen er det fyfy og følge opp deres interesse?

Kan man være på utkikk etter mer seriøse ting med andre, samtidig som man har en pulvenn (som ikke ønsker noe seriøst i forhold til deg)?

Skrevet

Enig med Bud: man puler ikke rundt med andre. Det blir som et forhold, syns jeg, bare uten den seriøse biten. Man respekterer hverandre og det innebærer at man ikke utsetter hverandre for SOS bl.a. Du kan gjerne følge opp noen på byn som du liker, men det er vel ikke gitt at man må ha sex samme kvelden. Man sier fra når man treffer noen, det er selvsagt helt greit. Funker det ikke så kan man evt. ta opp tråden igjen. Ja, og så sier man fra om man utvikler følelser, slik at man har muligheten til å stoppe, eller evt å fortsette om det gjengjeldes.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har hatt fwb, og der var det ingen regler, for vi var jo ikke sammen.

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Når jeg har hatt en fuckfriend så holder vi oss unna andre, mest fordi det er ryddigere på den måten, og vi slipper å tenke på kjønnssykdommer. Dessuten får vi jo tilfredsstilt behovene vi har med hverandre.

Andre ting som kan være greit å tenke på er om det er greit med overnatting, om dere skal være venner samtidig og gjøre andre ting sammen eller om det er bare sex osv.

Dere må egentlig bare finne ut hva som funker for dere.

Endret av Raindrops
  • Liker 1
Skrevet

Okei. Så visst jeg møter noen andre f.eks. på byen er det fyfy og følge opp deres interesse?

Kan man være på utkikk etter mer seriøse ting med andre, samtidig som man har en pulvenn (som ikke ønsker noe seriøst i forhold til deg)?

Når du møter en potensiell kjæreste så MÅ du ikke knulle ham med det samme?

Du har tid til å avslutte fuckfriendforholdet først?

Skrevet

Med alle mine gamle knullekompiser har vi ikke hatt noen regel om å ikke kunne pule andre. Vet at både jeg og noen av pulekompisene mine hadde andre sexpartnere samtidig. Jeg var jo kompis med de også, så dette var vi jo åpne om. Bare gi hverandre heads up i forhold til kjønnssykdommer.

Vår regel var som regel, pul og kos når vi var alene, men noen av mine gamle knullekompiser var jeg også kompis med. Når vi gjorde venneting trengte ikke det nødvendigvis bety at vi måtte hoppe i køys etterpå.

Bare pass på å ikke ha for mye på gang samtidig, det kan bli litt rot.. Hadde en av mine knullevenner i 2 år, og det sier seg selv at vi hadde sex med andre under den tiden. Vi var jo ikke i et forhold for en grunn!

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt noen regler med mine pulevenner. Vi er jo ikke i et forhold. Vi henger ikke sammen som venner utenom heller. Vi er på samme fester hvis felles venner/bekjente arrangerer, men ikke noe kontakt utenom når vi har sex.

Aner ikke hva han driver med utenom meg, og han aner ikke hva jeg driver med. Men vi bruker selvfølgelig kondom.

Gjest Chloè
Skrevet

Ser ikke helt vitsen med å være pulevenner der dere ikke får låv å være med andre, da er jo hele vitsen med konsepte vekke. Dere skal være venner med fordeler, med andre ord - ingen regler. Du er singel å gjør som DU vil, du treffer han når du har lyst , thats it. Om det er en god ide eller ikke er en annen diskusjon, har aldri hørt om folk som har klart det uten at en får følelser, meg inkludert,men man vet jo aldri. Kos deg :)

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

eg og min har ein regel: send mld først, ikkje møt opp på døra utan avtale...

ellers er alt anna lov!

AnonymBruker
Skrevet

Vi har regelen om at vi ikke skal ha sex med andre mens vi er FWB. Han er 10 år yngre enn meg og har ikke barn, så et forhold hadde uansett vært uaktuelt. Vi har kun sex, finner ikke på andre ting sammen. Men har hendt vi har sendt hverandre søte smsèr. Nå har jeg truffet en som jeg har lyst til å se om jeg kan bli seriøs med, så nå må jeg avslutte bekjentskapet med min FWB. Dessuten merker jeg at å ha en FWB egentlig ikke passer for meg. Får fort følelser for de jeg liker og ønsker helst en i livet mitt som jeg er glad i og som er glad i meg.

Gjest HunterLady
Skrevet

Det jeg er vant til er at man også kan date eller knulle andre enn fuckfrienden. Men ikke på samme dag (knullingen altså)! :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Når du møter en potensiell kjæreste så MÅ du ikke knulle ham med det samme?

Du har tid til å avslutte fuckfriendforholdet først?

Hehe, nei det er sant det ;)

Er igrunn enig med dere som sier at siden man ikke er sammen, bør det ikke være noen regler. Håper han er enig (men er litt redd for at han ikke er det..).

Har det oppstått følelser i dine FWB"forhold"? Var det du eller han/hun som fikk? Eller begge? Hvordan løste dere det?

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg er vant til er at man også kan date eller knulle andre enn fuckfrienden. Men ikke på samme dag (knullingen altså)! :nigo:

Hihi, ser den ;)

TS

AnonymBruker
Skrevet

Har det oppstått følelser i dine FWB"forhold"? Var det du eller han/hun som fikk? Eller begge? Hvordan løste dere det?

- TS

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, det har oppstått følelser for den ene pulevennen min. Fra min side. Det har jeg løst på den måten at han ikke vet noe om det, og jeg prøver å benekte det.

Ingen god løsning, men det funker.

Må legge til at jeg og min pulevenn ikke bor i samme by, så vi møtes for tiden bare 2-4 ganger i året ca.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ingen regler annet enn at "forholdet" vårt skal holdes hemmelig. Hadde så klart sluttet å møte han på den måten hvis jeg begynte å like en annen. Og ONS har jeg ikke behov for siden jeg har han. Vet ikke hva han driver med utenom meg og vil ikke vite det heller. Tror ikke han ligger med andre, men det hadde heller ikke gjort meg noe hvis han hadde noen ONS.

Føler det funker ganske bra for oss. Ingen av oss har fått følelser for den andre så vidt jeg vet. Har holdt på i litt over 6 mnd. Har vært venner i 3 år. Er jo glad i han, men vil ikke ha noe mer med han å gjøre enn jeg har nå.

Skrevet

Det er jo bare å spørre ham/henne?

Hvis man ikke skal ha noen regler, så bør kondom være et must i alle fall.

Selv har jeg alltid hatt eksklusivitet i mine fwb-forhold. Sex uten kondom er verdt det for min del ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...