Gå til innhold

Idol-start på tv i kveld!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fighter

Joda, det er mye dårlig. Og mye bra. Gøy å se, MEN jeg synes ikke dommerne (eller noen andre) har noen rett til å si at folk er stygge, at de skal slanke seg eller andre uintelligente ting :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun måtte vel være noe av det mest idiotiske kvinnemennesket jeg har sett.... :-?

Sta og barnslig, og helt bak mål!

Hun var litt wannabe hun trekkspilldama i fjor :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes vi skal gi de en liten sjans, de blir kanskje bedre når vi blir kjent med dem. Synes for øvrig ikke Thomas og Harald var noe særlig morsomme til begynne med i forrige runde, de måtte vel bli litt varme i trøya først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MEN jeg synes ikke dommerne (eller noen andre) har noen rett til å si at folk er stygge' date=' at de skal slanke seg eller andre uintelligente ting :evil:[/quote']

Helt enig med deg der... Det skal jo gå på synging, ikke utseende.

Når han sa det om hun som måtte slanke seg, var det rett før jeg kastet opp alså! Hvor frekk går det ann å bli!!? Heldigvis tok hun det ikke så veldig tøft.. ikke så vi fikk se vertfall!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bare lille meg...

av en eller annen merkelig grunn så bare MÅ jeg ha med meg programmet,,,

Kjenner ei som stiller i år og da blir det extra spennende å se på! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akkurat det der tror jeg bare var en kødd rett og slett fra hennes side..

Trur nok ho hadde førre sesong og folkemusikaren der i tankane ja - argumentasjonen var jo rimeleg identisk, så eg trur ho stilte opp for å ha det litt gøy med det, ikkje for å bli idol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett (og tatt opp) Idol! Det var jo gøy :> Tror programlederne blir bedre etterhvert, de var sikkert nervøse de og. Det virket iallfall som om de var god støtte for de som møtte opp. De latet jo som om de følte med Miss Folkesang også. Hun var litt sær ja.. Var sikkert flau over at hun ikke kom med og ble settet på plass og måtte tøffe seg litt. Man skal se mye rart ja, og at voksne mennesker oppfører seg slik :oops:

Men hun var vel den verste.

Det med at dommerne kalte Aretha Franklin kopien for tykk var jo helt unødvendig. Det var vel egentlig bare Jan Fredrik Karlsen som tok opp for henne, men man kunne jo høre at Drecker var enig. Thomas prøvde jo å ta opp for Carr og si at han sto for det han hadde sagt. :roll: Jeg har ikke sluttet å kjøpe platene til Meja pga at hun er tykk. Det interesserer meg lite. Kanskje det hadde gjort noe for 5 år siden, men Idol skal apellere til et stort spekter, ikke bare èn gruppe mennesker. Jeg synes ikke Meja har bra låter og jeg liker ikke stemmen heller. :-?

Det er klart jeg skal se på neste gang når Tromsø skal vies èn time.. Kjenner mange som har vært med på audition fra Tromsø og som ikke kom videre så det skal bli morsomt å se på :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Jævla dust, også så fornøyd "æ blæ kasta ut" ÆSJ MONGO FOLKEFAEN liker ikke slikt makkverk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake
:ler:

Er det kun jeg som synes at Jan Fredrik er deilig mannebein? :oops:

Venninna mi også. Jeg syns han ser ut som han heter "ronny"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna mi også. Jeg syns han ser ut som han heter "ronny"

Jeg glemmer alltid navnet hans jeg og ender opp med å kalle ham for Jan Karl Fredrik. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seleena

Venninna mi også. Jeg syns han ser ut som han heter "ronny"

:hoho: Eg syntest berre positivt om Jan (Karl) Fredrik eg. Men om han er deilig? Veeeel, likar når han blir engasjert!!

Frå spøk til revolvar:

Eg syntest ikkje det var spessielt underholdane å sjå på i kveld. Dei viste ikkje mangen deltakara, og dei som fekk komme på sjermen kunne jo ikkje synge.

Dessutan blei det for mykje PLØ. Alt for mykje fokus på programledarane som absolutt ikkje kunne snakke trønderdialekt. Hva var det med Kjetil og faren hans??? Nei nei nei.. Det blei for mykje av dei og.

Eg sitt tilbake med ein vond bismak over kveldens sending, og trur ikkje eg kjem til å sjå på idol før alle er i Oslo.

SLakt SlAkt slaKT !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes beskrivelsen av Jan Fredrik som Titten-Tei var genial! Er de brødre???? :ler:

"Jan Fredrik kan bare fortsette å krølle håret sitt og ligne på Titten-Tei" :( Titten-Tei er ikke noe deilig..

Jeg synes det var greit nok ikveld (sikkert pga at jeg kjente en del), men jeg venner meg ikke til programlederne. Anneli og den karusell turen hennes var ikke noe spesielt å klappe for. Det må kunne være mulig å gi litt konstruktiv kritikk omså man skal være morsom, men de to 14is jentene som trodde de skulle ta over var geniale. :roll:

Og.. hvem er Kjetil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ikke forundre meg om stavangerjenta med rastafletter og altfor mye øyensminke vinner hele Idol i år. :o :D Hun sang RÅBRA! DEN stemmen.. *misunne*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle ikke forundre meg om stavangerjenta med rastafletter og altfor mye øyensminke vinner hele Idol i år. :o :D Hun sang RÅBRA! DEN stemmen.. *misunne*

Ja, men jeg synes hun som sang den litt rocka sangen. Husker ikke hva den het, men det var den som alle digget til og sa de ville høre mer av. Hun kan nå langt.

Han son sang MatchBox 20 var også genial. Det var mange raringer ikveld gitt. Alle de her folka i Norges land som ikke kan synge.. Hvor kommer de fra egentlig og synger de kun i dusjen? Når jeg melder meg på Idol skal jeg ta med akvariet mitt og la det renne og si at det blir bedre slik for da blir det som i dusjen og alle vil digge meg. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...