Gå til innhold

Idol-start på tv i kveld!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kommer sikkert til å se det, men det skal noe til å gjenta den suksessen det var sist.

Håper ikke dommerene skal prøve å være enda frekkere og råere enn de forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der irriterer meg grønn! :frustrert:

Seksåringen min gleder seg til Idol begynner i kveld, har ikke lyst at han skal sitte og se på! Jeg skal ihvertfall se det med ham og være en motvekt til idiotiske dommere!

Voksne folk som tøffer seg :fy: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg kommer sikkert til å følge med som bare det. :ler: Fulgte veldig med på forrige gang, men det var jo mye p.g.a. Kurt også da, for han er utrolig fantastisk flink! Tviler på at de gjør et like stort funn denne gangen, men det er moro å på alle de dårlige som tror de kan synge, (men som ikke kan det) også. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ikke IDOL forrige gang fordi jeg ikke likte konseptet, men må vel følge med litt bedre denne gangen da :ler: Det er to ganger i uka nå ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer nok til å se de første programmene hvor det er audition, fordi jeg synes det er råmorsomt med alle de som er skikkelig dårlig til å synge, men tror de er utrolig flinke (de som kommer og skal være morsom med vilje er ikke like gøy). Resten av programmet derimot har jeg ingen interesse for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok se på denne gangen også...men det er vel mer for å se på de som IKKE kan synge. (Så slem er jeg da!!)

Da er vi to! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Jeg har ikke sett en eneste episode av Idol (ja, det er sant) og jeg er lei av det for lengst. Må vi ha en ny omgang av det IGJEN? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Må nok se på denne gangen også...men det er vel mer for å se på de som IKKE kan synge. (Så slem er jeg da!!)

SAMME HER :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der irriterer meg grønn! :frustrert:

Seksåringen min gleder seg til Idol begynner i kveld, har ikke lyst at han skal sitte og se på! Jeg skal ihvertfall se det med ham og være en motvekt til idiotiske dommere!

Voksne folk som tøffer seg :fy: !

Ære til de andre tre dommerne som sa han i mot! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min svigerinne var på audition til Idol i Oslo i høst. Hun fortalte at alle deltagerne var inne til en før-audition hvor ingen av disse tv-dommerne var tilstede, og hvor man heller ikke ble filmet. Hun kom aldri videre fra denne auditionen, men det betyr jo at endel av de som synger virkelig stygt, gjorde det.

Kan ikke annet enn å spørre meg om hvorfor de med vilje sender videre de som faktisk synger veldig stygt. Synes det er litt ondskapsfullt å sende folk på tv, kun for at vi skal le av dem...

For all del, jeg fniser også godt i skjegget av de som ikke synger så bra. Men synes ikke det er så morsomt når jeg forsto at det er planlagt at jeg skal le av dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok, nå har jeg sett Idol - og det var jo DÅRLIG jo :roll:

Og hun som dumma seg loddrett ut med folkemusikken sin..... Herregud.............. Pass til henne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt flau og forlegen jeg, når jeg ser på de som absolutt ikke kan synge, men tror de kan det. Derfor koser jeg meg mer når jeg kan sette meg ned og nyte de som virkelig kan synge. Så jeg hekter meg nok på litt senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes programlederne var skikkelig dårlige, de er ikke i nærheten så flinke og morsomme som Thomas og Harald var i fjorårets Idol.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes programlederne var skikkelig dårlige' date=' de er ikke i nærheten så flinke og morsomme som Thomas og Harald var i fjorårets Idol.. :roll:[/quote']

Veldig veldig enig!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hun som dumma seg loddrett ut med folkemusikken sin..... Herregud.............. Pass til henne!!

Hun måtte vel være noe av det mest idiotiske kvinnemennesket jeg har sett.... :-?

Sta og barnslig, og helt bak mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...