Gå til innhold

Hvorfor vil "alle" kvinner ha eldre menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

De fleste vil vel ha en på omtrent sin egen alder, eller kanskje noen år eldre, har jeg inntrykk av... Selv har jeg hatt noen menn i livet mitt som var veldig mye eldre enn meg, men det har jeg stort sett fått pepper for av andre kvinner, så jeg tror ikke det er så vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste vil vel ha en på omtrent sin egen alder, eller kanskje noen år eldre, har jeg inntrykk av... Selv har jeg hatt noen menn i livet mitt som var veldig mye eldre enn meg, men det har jeg stort sett fått pepper for av andre kvinner, så jeg tror ikke det er så vanlig.

Men enn 10 år er ikke vanlig.

Skrevet

Men enn 10 år er ikke vanlig.

Ja og...? :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

17 år eldre og 16 år yngre for min del. Så det er ikke uvanlig med mer enn ti år. Det har med personlighet og personen, snarere enn alderen, mener jeg.

Skrevet

Du kan snu på spørsmålet, hvorfor er det bare menn som er like gamle som faren min som tar kontakt på datingsider?

Jeg vil gjerne ha en yngre mann, men de tar ikke kontakt;)

Hvorfor tar ikke du kontakt med de yngre mennene da?

Skrevet

Hvorfor tar ikke du kontakt med de yngre mennene da?

Jeg er ikke på noen dating-side lenger. Jeg svarte bare generelt på TS sitt spørsmål basert på min erfaring fra den gang da...

Gjest Bandit
Skrevet

Jeg datet ei som var noen år yngre enn meg en gang. Hun var veldig opptatt av at eldre menn møtte modenheten hennes langt bedre. Etterhvert ble det klart at det heller var manglende selvinnsikt det gikk på. Hun var absolutt ikke mer moden enn gutter på sin egen alder, selv om hun høylydt proklamerte det, og da fungerte det ikke i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg skulle skrive en kontaktannonse, kunne det godt hende jeg søkte etter litt eldre menn fordi jeg trodde at alle menn ønsker seg en yngre kvinne! For meg spiller alder ingen rolle.

Skrevet

Jeg vil helst ikke ha en som er så mye eldre. Heller 5 år yngre, enn 5 år eldre. Selv er jeg 28, men er svært lite klar for barn og familieliv på enda noen år. Dette, samt at jeg føler jeg klikker bedre med de som er yngre ifht humor og interesser, gjør at jeg raskere tiltrekkes dem fremfor de som er over 30.

Gjest Vampen
Skrevet

Det som betyr noe er personlighet og kjemi, ikke hvilket år vedkommende er født. At mange i en slik setting søker en eldre mann kommer kanskje av at man ser for seg at sjansen for å ha noe til felles er større med en eldre mann, enn en yngre. Men jeg har inntrykk av at få har det som et absolutt krav, i den grad at man avviser en yngre mann om kjemien er der.

Skrevet

Det som betyr noe er personlighet og kjemi, ikke hvilket år vedkommende er født. At mange i en slik setting søker en eldre mann kommer kanskje av at man ser for seg at sjansen for å ha noe til felles er større med en eldre mann, enn en yngre. Men jeg har inntrykk av at få har det som et absolutt krav, i den grad at man avviser en yngre mann om kjemien er der.

Jeg tror at det er så enkelt at en eldre mann som regel vil være mer voksen/moden og ha større ressurser.

Og det er akkurat denne kombinasjonen voksne/modne kvinner er ute etter.

Gjest Vampen
Skrevet

Jeg tror at det er så enkelt at en eldre mann som regel vil være mer voksen/moden og ha større ressurser.

Og det er akkurat denne kombinasjonen voksne/modne kvinner er ute etter.

Min erfaring er at grad av modenhet og hvor voksen man er, i høyeste grad er individuelt. Jeg kjenner eldre og jevnaldrende menn som er forvokste drittunger, og yngre som er svært modne og reflekterte. Og, selvfølgelig, motsatt. Hvilket bringer meg tilbake til at personlighet og kjemi er det viktigste.

Skrevet

Jeg har både dårlig og god erfaring med yngre menn.. Uff, en av dem var så dum og umoden at jeg tenkte aldri mer noen yngre enn meg:)

Nå har jeg den deiligste og fantastiske 2 år yngre samboer som jeg er 110% fornøyd med!

Skrevet (endret)

Min erfaring er at grad av modenhet og hvor voksen man er, i høyeste grad er individuelt. Jeg kjenner eldre og jevnaldrende menn som er forvokste drittunger, og yngre som er svært modne og reflekterte. Og, selvfølgelig, motsatt. Hvilket bringer meg tilbake til at personlighet og kjemi er det viktigste.

Har jeg sagt noe imot at dette er helt individuelt?

Jeg har observert akkurat det samme som deg.

Men typisk vil folk bli mer modne og voksne med årene. Og få mer ressurser.

Uten at det finnes noen garantier for dette heller.

Som er demotiverende i seg.

Innlegget er redigert som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Nesten alle kvinnene/jentene på Sukker søker etter menn som er like gamle eller eldre enn dem selv. Hvorfor det, egentlig? Er de så mye mer modne enn menn? Har i grunn aldri følt at jeg er mindre moden enn jevnaldrende kvinner.

hvorfor jeg foretrekker eldre menn:

fordi de er kommet lengre i livet som regel og kansje er mer klar for familie livet (for det er jeg og det er viktig).

jeg ønsker jeg mann som er ferdig med den værste festinga..jeg fester meget sjelden tross for at jeg er 22.å da klarer ikke jeg være med en som må drikke hver helg.

jeg synes mange av de ser så unge ut de som er på min alder.jeg liker det ikke no særlig...så jeg vil heller ha noen litt eldre enn meg. jeg liker skjegg,skallete menn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...