Steinar40 Skrevet 22. april 2012 #21 Skrevet 22. april 2012 Jeg har hørt at damer er to år mer modne enn menn. Derfor har jeg tro på at med en eldre mann enn meg så er han kommet lenger "oppi" huet sitt. Yngre menn som sjekker opp meg er ute etter å øve på sex. Dette stemmer nok generelt sett opp til en alder av 30 år. Deretter har vi disse individene som aldri kommer til å bli modne. Av begge kjønn. All mulig grunn til å unngå disse.
Gjest Quake Skrevet 22. april 2012 #22 Skrevet 22. april 2012 Har datet yngre og eldre menn jeg. Forskjellen var mer eller mindre bare at yngre fortsatt festet hver helg og de eldre hadde lagt det på hylla. Siden jeg ikke fester selv så passer det bedre for meg med en som ikke gjør det lengre så man kan finne på noe annet i helgen. 4
Vulpes Skrevet 22. april 2012 #23 Skrevet 22. april 2012 (endret) Jeg sikter meg etter jevngamle gutter eller de som er eldre. Det finnes dog en øvre grense, vanskelig å si hvor den går ettersom det er veldig inviduelt fra gutt til gutt, men helst ikke mer enn 8-10 år eldre. Gjerne en del mindre og. Det "perfekte" om man skal komme med en sånn generalisering er vel omkring 3-4 år eldre. Hvorfor? Tja, jeg har hittil ikke møtt en fyr som er yngre enn meg som er aktuell. De har virket litt for umodne for meg. Ikke at jeg oppfører meg som en gammel kjerring, men jeg har for det første en del vanskelige ting i livet som det er viktig at en kjæreste er voksen nok til å forstå og takle, og jeg er dessuten en relativt oppegående 24-åring (liker jeg å tro), så jeg vil ha en kjæreste som jeg kan ha spennende samtaler og diskusjoner med. Endret 22. april 2012 av Tonje!
Gjest Tidssone Skrevet 22. april 2012 #24 Skrevet 22. april 2012 Jeg har mange venninner som gjerne er sammen med yngre menn. Kun et fåtall av de jeg kjenner har det som _krav_ at mannen skal være eldre. 1
Gjest KateW Skrevet 22. april 2012 #25 Skrevet 22. april 2012 Ellers så er det som regel også i menns profiler søken etter kvinner som er yngre. Menn på førti søker etter kvinner fra 26 til 36, eksempelvis. Bare så det er sagt.. 1
Gjest .-L-. Skrevet 22. april 2012 #26 Skrevet 22. april 2012 Tenker det har med at eldre menn virker mer vokse og oppegående, sån generelt. 1
Steinar40 Skrevet 22. april 2012 #27 Skrevet 22. april 2012 Ellers så er det som regel også i menns profiler søken etter kvinner som er yngre. Menn på førti søker etter kvinner fra 26 til 36, eksempelvis. Bare så det er sagt.. Sånn har det alltid vært. Men en 26 åring for en 40-åring er som regel uansvarlig.
Cuckold Skrevet 22. april 2012 #28 Skrevet 22. april 2012 Du kan snu på spørsmålet, hvorfor er det bare menn som er like gamle som faren min som tar kontakt på datingsider? Jeg vil gjerne ha en yngre mann, men de tar ikke kontakt;) Det kan jo være at menn har vennet seg til at man har bedre sjans på kvinner som er yngre enn på kvinner som er eldre. Det er jo gjerne sånn både i tenårene og tjueårene. Dette er en skjevhet begge kjønn har sin del av skylden for og som faller uheldig ut både for unge gutter og for kvinner litt senere i livet. Unge jenter synes ofte eldre gutter er mer spennende enn jevngamle, men det hadde selvsagt ikke betydd noe som helst hvis ikke de eldre guttene samtidig hadde funnet yngre jenter aktuelle. Når det er sagt er det jo ikke forbudt å gå mot strømmen. Hvis du finner tonen med en yngre mann er det vel ingen som vil si noe på det. Håper jeg.
Gjest HunterLady Skrevet 22. april 2012 #29 Skrevet 22. april 2012 Fordi det er som regel de man er på bølgelengde med.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #30 Skrevet 22. april 2012 Jeg traff far til mitt barn på en nettdating side. Han er 4 år yngre enn meg.
Charlie. Skrevet 22. april 2012 #31 Skrevet 22. april 2012 Vil tro det først og fremst handler om status. Og at kvinner tror at eldre menn vet hvordan kvinner liker å bli behandlet. Ingen av delene trenger å stemme. Hva kvinner tror gjør dem lykkelige, og hva som faktisk gjør dem lykkelige, stemmer ikke. Det samme gjelder for menn.
Gjest UngKalven Skrevet 22. april 2012 #32 Skrevet 22. april 2012 "Fordi det bare er sånn". Men her på KG vil jo mange kvinner gjøre kvinner og menn så like som mulig, på alle mulige felt. Bare jeg nevner i en tråd at kvinner i gjennomsnitt liker eldre menn, og menn yngre kvinner, rynker man på nesen og blir provoserte. "Nei, det er ikke sånn" "link til dine fakta" osv. Altså, alle vet jo det? Attraksjon handler jo om hva vi liker. Og det er naturen som har skapt oss med slik for at vi skal skaffe oss en best mulig partner. En eldre mann er jo mer moden, har mer livserfaring osv. Egenskaper det ikke er vanskelig å tenke vil være nyttige i en mer primitiv verden, eller selv i vår verden? Jeg misstenker at mange av kvinnene her er redd for slik tankegang fordi de føler det underbygger påstander om at menn er det sterkeste kjønn og den slags.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #33 Skrevet 22. april 2012 Nesten alle kvinnene/jentene på Sukker søker etter menn som er like gamle eller eldre enn dem selv. Hvorfor det, egentlig? Er de så mye mer modne enn menn? Har i grunn aldri følt at jeg er mindre moden enn jevnaldrende kvinner. Kanskje fordi eldre menn er gode i senga?
Gjest imli Skrevet 22. april 2012 #34 Skrevet 22. april 2012 Eg tek gjerne ein yngre mann Men når ein framleis er ganske ung sjølv, så er det jo begrensa kor mykje yngre... Ein mann som er 10 år yngre enn eg, går jo framleis på vgs... Det er ikkje heilt det eg leitar etter Men berre han er vaksen (flytta heimefrå og ute i jobb eller studier) er ikkje alder så viktig, men mentalitet. 2
Anglofil Skrevet 22. april 2012 #36 Skrevet 22. april 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod)
Gjest _Blomsten_ Skrevet 22. april 2012 #37 Skrevet 22. april 2012 Det er ikke sånn at jeg vil ha en eldre mann, men jeg aksepterer litt aldersforskjell i begge retninger. Min erfaring er at det ikke er så stor sammenheng mellom alder og modenhet etter fyllte 25.
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #38 Skrevet 22. april 2012 Jeg foretrekker eldre menn (er selv snart 30) og har ikke problemer med større aldersforskjell (15 år +). Sånn har det vært siden jeg først fikk øyne opp for gutter. Har heller aldre date't eller vært sammen med noen yngre en meg selv. Hvorfor er vanskelig å si .. men jeg har alltid syntes eldre menn er mye mer sjarmerende, attraktive og det er noe ved det som gjør at det tiltrekker meg. Yngre ser jeg nesten på som guttunger
AnonymBruker Skrevet 22. april 2012 #39 Skrevet 22. april 2012 Merkelig nok (tydeligvis), så liker jeg dem yngre... *dame 29 1
Nemi:) Skrevet 23. april 2012 #40 Skrevet 23. april 2012 For meg spiller det egentlig ingen rolle hvor gamle de er. Har i det siste datet to stk. Enen var 31 og den andre 21 (jeg er 26). Likte han på 21 mye bedre enn han på 31 Men det kan jo være helt tilfeldig! Er litt barnslig selv også, og er veldig gla i å feste..så yngre passer vel bedre for meg :D Så nei TS, ikke alle jenter vil ha eldre menn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå