Ryvre Skrevet 20. april 2012 #21 Skrevet 20. april 2012 Å ha sex med noen uten deres samtykke er vel definisjonen på voldtekt? Hva har det med denne saken å gjøre? Regner med at normale mennesker som lever sammen vet hverandres grenser og kommuniserer
Gjest Grønnblomst Skrevet 20. april 2012 #22 Skrevet 20. april 2012 Prøvde å søke for å finne ut det har vært lignende emner før men fant ikke noe. Så det jeg lurer på er: hvordan liker dere damer å bli vekket om natta for å ha sex? Og da mener jeg ikke sånn "*poke poke* Eyy, lyst å pule?". F.eks: Våkna midt på natta sammen med eksen, fikk sykt lyst å ha sex med henne så jeg la meg inntil henne i skjeposisjon. Begynte å kysse henne mykt på nakken/halsen mens jeg strøk på hele kroppen hennes med hånda mi, over alt utenom på brystene. Så nærmet jeg meg de sakte men sikkert, begynnte å kose med dem og kjente brystvortene hennes bli harde. Lekte litt med dem mens jeg fremdeles kysset på henne. Hun forstod fort hva som foregikk og var lett med på leken så jeg trakk av henne undertøyet, bevegte meg bort til mellom bena hennes og vi hadde deilig sex og deretter sov videre. Er dette noe som mange jenter liker eller er det mange som mener den slags nærmest er overfall? (Hadde selvfølgelig stoppa om hun ville sove.) Jeg hadde likt de i hvert fall.
Imsdal! Skrevet 20. april 2012 #23 Skrevet 20. april 2012 Hadde ikke gjort meg noe å våkne midt på natta til sex. Han kaller meg jo trossalt sex-avhengig Men får når han våkner.. Kjenner bare at han begynner å bite svakt på brystene mine, da våkner jeg ganske kjapt kan man si
Mord-Sith Skrevet 20. april 2012 #24 Skrevet 20. april 2012 Eg hadde nok likt å bli vekt slik. Har bare blitt det ein gong så langt, men har hinta om at han gjerne kan gjenta det.
Bullet Skrevet 20. april 2012 #26 Skrevet 20. april 2012 Typen min gjør det hver gang om jeg legger meg før han. Begynner å stryke på meg, kysse meg på skulderen, nakken osv. Smisker seg til et ligg uansett hvor trøtt jeg er, har aldri avslått. Er ganske digg i grunnen.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2012 #27 Skrevet 20. april 2012 Skulle ønske kjæresten min vekket meg sånn innomellom. Skulle i grunnen ønske at kjæresten min var litt kåtere...
Nessy Skrevet 21. april 2012 Forfatter #30 Skrevet 21. april 2012 (endret) Har desverre ikke ei deilig jente jeg kan gjøre det med for øyeblikket Nemi Er på jakt men det skal ikke være enkelt Endret 21. april 2012 av Nessy 1
skruf Skrevet 21. april 2012 #31 Skrevet 21. april 2012 Dette gjør mannen min støtt og stadig! Og det er så digg Dog; jeg kan finne på å gjøre det tilbake da............han legger seg ofte før meg, og sover tungt når jeg legger meg.......så da blir det bakholdsangrep :gjeiper:
Nemi:) Skrevet 22. april 2012 #32 Skrevet 22. april 2012 Har desverre ikke ei deilig jente jeg kan gjøre det med for øyeblikket Nemi Er på jakt men det skal ikke være enkelt Nei det er søren meg ikke enkelt Sykt lei.. Vil ha en som vekker meg på den måten NÅ!!!!
Gjest Grønnblomst Skrevet 22. april 2012 #33 Skrevet 22. april 2012 Neste gang jeg er alene med kjæresten min, skal jeg vekke ham om morgenen med sex. Det blir en stund til, men håper det ikke blir så alt for lenge til. Savner ham nå, skatten min
Clevion Skrevet 22. april 2012 #34 Skrevet 22. april 2012 Skjedd flere ganger, starter med at jeg våkner, og da våkner ho, så blir det bare noen småkyss, så tunge også er jeg veldig vanskelig å be om og holde fingra av fatet, å da skjer det ting, å det er egentlig ganske digg. Husker senest igår, var trøtt, prblemer med å holde det ene øyet oppe, hadde vi begge forsåvidt, men det gikk igjennom å bare positive ting ifra hennes side
Gjest Spils Skrevet 22. april 2012 #35 Skrevet 22. april 2012 Har vært litt skeptisk mot å prøve dette med kjæresten min, men etter mange positive tilbakemeldinger her tror jeg at jeg skal gi henne litt kjærlig vekking når hun endelig kommer til helgen
misogynist Skrevet 22. april 2012 #36 Skrevet 22. april 2012 Nei, har blitt beskyldt for forsøk på overgrep etter en slik situasjon. Det særeste er at det var hun som begynte. Plutselig vendte hun om og omtalte og anklaget meg for ting jeg aldri har tenkt å være i nærheten av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå