Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Prøvde å søke for å finne ut det har vært lignende emner før men fant ikke noe. Så det jeg lurer på er: hvordan liker dere damer å bli vekket om natta for å ha sex? Og da mener jeg ikke sånn "*poke poke* Eyy, lyst å pule?". F.eks:

Våkna midt på natta sammen med eksen, fikk sykt lyst å ha sex med henne så jeg la meg inntil henne i skjeposisjon. Begynte å kysse henne mykt på nakken/halsen mens jeg strøk på hele kroppen hennes med hånda mi, over alt utenom på brystene. Så nærmet jeg meg de sakte men sikkert, begynnte å kose med dem og kjente brystvortene hennes bli harde. Lekte litt med dem mens jeg fremdeles kysset på henne. Hun forstod fort hva som foregikk og var lett med på leken så jeg trakk av henne undertøyet, bevegte meg bort til mellom bena hennes og vi hadde deilig sex og deretter sov videre.

Er dette noe som mange jenter liker eller er det mange som mener den slags nærmest er overfall? (Hadde selvfølgelig stoppa om hun ville sove.)

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er herlig å våkne til sånt, uansett hvor trøtt jeg er eller hvor tidlig vi må opp :).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hørtes digg ut! Skulle ønske typen min vekket meg på natta for å ha sex ;-)

• Liker 4
Skrevet

Er dette noe som mange jenter liker eller er det mange som mener den slags nærmest er overfall?

Love it! :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tjaaa. Jeg er sabla trøtt om natten, så innbiller meg at jeg ikke egentlig hadde hatt så veldig lyst.

Dessuten må man jo stå opp etterpå og gå på do for å tisse og tømme seg. Mas!

Men kanskje jeg er litt lat :gjeiper:

Skrevet

Er dette noe som mange jenter liker eller er det mange som mener den slags nærmest er overfall?

Hater det. Når jeg sover, ønsker jeg ikke å bli forstyrret.

Skrevet

Slik du beskriver det høres det bra ut, hvor man faktisk koser litt for å vekke partner og så har sex. Det jeg absolutt ikke takler er når partner faktisk prøver å komme inn i meg før jeg er våken, DA blir det månelyst (Han gjorde ikke det mange ganger for å si det slik...). Gauler ikke overgrep, for all del, men jeg liker det rett og slett ikke, jeg vil være våken og jeg skal ha muligheten til å velge selv om jeg vil eller ikke...

Skrevet

Så det er veldig individuelt ser jeg :) Tror jeg får ta det opp med framtidig kjæreste før jeg prøver meg på noe ^^

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her får mannen lov til å "ta for seg" selv om jeg sover :sjenert:

Dette har vi snakket om, så han er trygg på at jeg mener det er greit.

Ikke ofte det skjer, han foretrekker at jeg er med på notene, hehe. Men en sjelden gang tar han meg i søvne, noe som er helt ok for meg.

(Litt på siden- han var ute med gutta og temaet kom opp. Det viste seg at hans ene kompis hadde samme avtale med sin samboer. De andre gutta var helt sjokkerte, en av dem mente kona ville anmeldt ham om han prøvde på noe sånt. Så her er det nok store variasjoner i forhold til hva som er greit)

Skrevet

Her får mannen lov til å "ta for seg" selv om jeg sover

Her og, det er helt ok for meg.

Er nok greit å snakke om slikt på forhånd, Nessy :)

Skrevet

Ye, fant ut det her tråden :) Begynte aldri "rett på" med eksen, vekte henne med kjærtegn og kyssing hver gang jeg gjorde det da så jeg visste hun var med på leken :)

Skrevet

hehe... "klass på lanken" her om jeg våger meg bortpå når hun sover...

:kjefte:

Skrevet

skulle gjerne ønske typen min vekte meg sånn innimellom :jepp: men hender jeg får det tidlig om morgenen i stede så skal vel ikke klage:)

Skrevet

Jeg bor ikke sammen med kjæresten min, men de gangene vi sover sammen gjør det meg absolutt ingen ting, jeg elsker å våkne til sånt, med mindre jeg skal opp kl 07 for å dra på skolen neste dag, da er jeg ikke helt med, med mindre jeg våknet opp kjempe kåt da ;)

Men i helgene er det fantastisk! :)

AnonymBruker
Skrevet

Å ha sex med noen uten deres samtykke er vel definisjonen på voldtekt?

• Liker 1
Skrevet

Det beste jeg vet er å våkne av strykende hender over hele kroppen. Det tenner meg umiddelbart, og jeg glemmer at jeg er trøtt.

• Liker 1
Skrevet

oh yeah elsker det, det er så herlig å bli vekket av kjærtegn:)

Skrevet

Her får han også lov til å "ta for seg" :jepp:

Ofte han er veldig sent hjemme, og jeg har sovnet og da blir han nesten alltid kåt når han ser meg ligge i senga sier han.

Da våkner jeg av stryking, kyss osv, men som regel er jeg så innmari trøtt i starten at jeg bare ligger og nyter frem til jeg våkner litt til og tar for meg litt jeg også

AnonymBruker
Skrevet

Få ting som er mer deilig enn det.

Men, jeg hadde nok ikke likt helt å bli vekket midt i samleiet - kan være jeg hadde blitt skremt en gang om jeg sov tungt, og da ødelegger man jo litt stemningen.....

80% av moroa er jo det som skjer før selve samleiet, og man begynner å drømme om sex(fordi man blir berørt i virkeligheten), våkner opp og bare er helt utrolig tent.

Fantastisk :rodmer:

(men; ikke før en viktig og stressende dag på jobben hvor jeg må være 100% opplagt eller i perioder der jeg strever med å sove om natten)

• Liker 1
Skrevet

Å ha sex med noen uten deres samtykke er vel definisjonen på voldtekt?

Det er da ikke uten partnerens samtykke om hun enten våkner opp før det skjer noe mer enn stryking og tafsing, eller at hun har sagt at det er greit at han kjører på selv om hun sover?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...