Tilim Skrevet 19. april 2012 #1 Skrevet 19. april 2012 I løpet av dagen er jeg en del ganger på do for å tisse, men da jeg var der nå en tur igjen så var det brått rosa på papiret da jeg tørket meg. Aldri sett det nå senere i svangerskapet. Jeg hade noe lignende helt i starten, det var vel spotting rundt uke 6, men da det ga seg har det bare vært vanlig gult etter urin og vanlig utflod. Jeg er også av typen som ikke kjenner kynnerene mine, jeg oppdager at jeg har de helt tilfeldig ved å kjenne at magen er helt hard når jeg skal "plage" babyen litt. Men jeg regner med at når det virkelig gjelder, så vil jeg nok kjenne det. Men altså, kan dette ha noe med slimproppen å gjøre? For jeg er litt usiker på om den har gått, nemlig. For to-tre dager siden kom det en gul slimklump med på papiret, det samme dagen etterpå, men ellers har det ikke vært noe.
siebaeo Skrevet 19. april 2012 #2 Skrevet 19. april 2012 Det kan jo være du lekker fostervann.. jeg ville ringt føden og spurt jeg. Hørtes litt ut som en del av slimproppen i alle fall.. Så ut som snørr først her og så en mørkere brungul klump når resten kom en ukes tid etter.
Tilim Skrevet 19. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 19. april 2012 Nå har jeg lest litt på babyverden, og det kan virke som det er en del av slimproppen slik du beskriver og. Så litt ut som snørr med noe blod i. Prøvde å ta en tur til på do bare for å ta en liten sjekk og da var det ikke noe mer. Spennende! Endelig skjer det noe.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå