Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2004 #1 Del Skrevet 22. januar 2004 Jeg trenger bare et lite tips på hvor jeg kan få tak i gode, høyhalset gensere til en syvåring (gutt)... Så slipper vi diskusjonen om skjerf. Har trålet litt rundt, men finner ikke det jeg leter etter! På forhånd takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 22. januar 2004 #2 Del Skrevet 22. januar 2004 Ble plutselig usikker, men tror ikke du behøver dra lenger enn til H&M, der kjøpte jeg blå, lyseblå og hvit! -og på Sparkjøp har de iallefall blå, rød og hvit... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 22. januar 2004 #3 Del Skrevet 22. januar 2004 KappAhl Lindex Hennes & Mauritz Spar Kjøp Benetton Cubus Exit De fleste klesbutikker for barn har jo pologensere vel... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2004 #4 Del Skrevet 24. januar 2004 På Spar-Kjøp har de pologensere og joggebukser i div.farger, og de er kjempegode og billige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå