Gå til innhold

Er det noen som har handlett på nett?

Nøste

Anbefalte innlegg

Er det noen som har handlett på nett ? Vi bestilte erotikk varer her på nettet før jul ,det må da være 5uker siden nå har ikke hørt noe enda, er det vanlig at det tar så lang tid ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Har kjøpt både bøker, musikk, filmer, klær, mobil, klokke, TV, PC, erotiske artikler mm, og erfart at ikke alle er like flinke til å si ifra hvis ting er midlertidig eller permanent utsolgt, så en må selv ta kontakt og purre dersom det tar lengre tid enn forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Jeg har kun bestilt PS 2 spill. Jeg fikk inkasso krav på regningen to dager etter forfals datoen. Jeg liker best å handle over disk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter så lang tid, ville jeg også tatt kontakt for å høre hvor ordren min blir av.

Som "gjest" sier i sitt innlegg, så er det ikke alle som informerer om varer de er midlertidig/permanent utsolgt for, eller venter å få inn i løpet av "den nærmeste perioden".

Har du handlet via nettet, bør du ha fått en ordrekvittering. Den er grei å ta vare på. :blunke:

Jeg har handlet alt mulig via Internet og har aldri opplevd å ikke motta det jeg har kjøpt/bestilt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har kjøpt det via et utenlandsk firma, kan det jo ha blitt stoppet i tollen! Da tar det mye lenger tid.

Jeg ville sendt en mail og forklart når du bestilte, og at du fortsatt ikke har mottatt pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg handler masse på nett jeg, og leveringstiden varierer fra hvor jeg har bestilt om de har det på lager osv. Ta kontakt med firmaet de kan sikkert hjelpe deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk til dere som har svart.

Sente en meil til de i helga men fikk ikke noe svar i går.Men pakkelappen kom i posten senere på dagen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...