Gå til innhold

Er jeg den eneste?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som henger ned i trusa da, om ikke kjønnsleppene? Du har vel ikke sett dem du heller. For siste gang, det man kaller en "bollemus", er et fremtredende, fyldig venusberg. Søk på nettet eller spør en sexolog for eksempel.

Du kan da vel ikke se om noe som helst henger ned i trusa. Det er bollemus som buler ekstra fordi hun sitter som hun gjør. Jeg vet godt hva en bollemus er, det er tydeligvis du som ikke gjør det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har bollemus når du ser musa tiltross for at du har bunad på :lur:

• Liker 1
Skrevet

Du kan da vel ikke se om noe som helst henger ned i trusa. Det er bollemus som buler ekstra fordi hun sitter som hun gjør. Jeg vet godt hva en bollemus er, det er tydeligvis du som ikke gjør det.

:klaske:

Skrevet

Tråden er ryddet for klikkbar link.

Alice i Eventyrland, mod

Skrevet

Bare drittunger er i stand til å krangle så påståelig som dette. "Bollemus" er slang, og det finnes ingen språkvitenskapelig definisjon for dette. Hvis mange nok definerer det _slik_, så er det _slik_ som blir den rådende definisjonen. Ordet "bolle" indikerer noe som er rundt og/eller fyldig, og så lenge musa har en form/kontur som er slik så får det ikke blitt galt med begrepet "bollemus".

Når det er sagt så er det ingenting galt med verken fyldig eller flat mus - fitte er lekkert uansett, fordi det sitter på en kvinne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...