AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #1 Skrevet 18. april 2012 Etter eksen sa at jeg hadde bollemus(...), så har jeg ikke turt å vise musa mi til nåverende kjæreste. Og dette plager meg veldig. Selv om han sier at jeg er den beste han har hatt sex med, fordi musa mi liksom er så god og myk. Så føler jeg at det er negativt å ha det, og tør bare ikke å vise den til han.. Føler den er så stygg og samtidig føler jeg meg så dum som ikke tør å vise den til min egen kjæreste. Jeg trodde bollemus var at "skambenet" stikker litt mer ut en "normalt". Men jeg har ikke det, jeg har (litt) lange ytre kjønnslepper.. (?!) Er jeg virkelig den eneste som har det sånn?
Yme Skrevet 18. april 2012 #2 Skrevet 18. april 2012 Bollemus er sexy, og det er mange jenter som har det. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #4 Skrevet 18. april 2012 jeg har bollemus,aldri fått noen klager:) og jeg har hatt sex med damer med bollemus,klager ikke på det:)
Gjest Bud Skrevet 18. april 2012 #5 Skrevet 18. april 2012 Shut your craphole!! Jenter har komplekser for pupper og høne, men det burde dere ikke ha! (nesten) uansett hvordan ormebolet ditt ser ut så kan jeg garantere deg at de aller aller fleste menn vil bli mer enn tent av å få en titt 3
Gjest Eurodice Skrevet 18. april 2012 #6 Skrevet 18. april 2012 Etter eksen sa at jeg hadde bollemus(...), så har jeg ikke turt å vise musa mi til nåverende kjæreste. Og dette plager meg veldig. Selv om han sier at jeg er den beste han har hatt sex med, fordi musa mi liksom er så god og myk. Så føler jeg at det er negativt å ha det, og tør bare ikke å vise den til han.. Føler den er så stygg og samtidig føler jeg meg så dum som ikke tør å vise den til min egen kjæreste. Jeg trodde bollemus var at "skambenet" stikker litt mer ut en "normalt". Men jeg har ikke det, jeg har (litt) lange ytre kjønnslepper.. (?!) Er jeg virkelig den eneste som har det sånn? Det er nettopp det det er, har ikke noe med kjønnslepper å gjøre. Vær glad i den du, ikke skjemmes over å la kjæresten din se den.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #7 Skrevet 18. april 2012 Har bollemus selv. Kjæresten min elsker den.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #8 Skrevet 18. april 2012 Hvem bryr seg? Er jeg glad i deg er det revnende likegyldig om du har bollemus eller ikke. Det som ikke er sexy er jenter som er flaue over musa si. 1
Gjest Eurodice Skrevet 18. april 2012 #11 Skrevet 18. april 2012 Hva er bollemus?? Har du ikke lest de foregående innleggene? "Bollemus" er et kjælenavn på et fremtredende venusberg, gjerne fyldig.
Gjest Eurodice Skrevet 18. april 2012 #13 Skrevet 18. april 2012 Min lenke Dette er ikke "bollemus". Det er store, fyldige kjønnslepper.
Gjest snoopy_93 Skrevet 18. april 2012 #14 Skrevet 18. april 2012 Jeg har aldri tenkt over dette med bollemus og kunne virkelig ikke brydd meg mindre om akkurat det. Jeg er som jeg er "der nede" og det er uansett lite jeg hadde fått gjort med det. Om noen ikke liker det så er det deres problem, ikke mitt. Bryr meg heller ikke noe om andre som skulle hatt det - ikke at jeg stirrer på andre. :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #15 Skrevet 18. april 2012 skulle ønske jeg hadde bollemus! men liker min også da. slutt å skam deg!
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #16 Skrevet 18. april 2012 Dette er ikke "bollemus". Det er store, fyldige kjønnslepper. Så du ser kjønnsleppene gjennom trusa altså? Dette er et prakteksemplar av en bollemus.
Gjest Eurodice Skrevet 18. april 2012 #17 Skrevet 18. april 2012 Så du ser kjønnsleppene gjennom trusa altså? Dette er et prakteksemplar av en bollemus. Jeg kan ikke se kjønnsleppene, men at de fyller ut trusa er ikke vanskelig å se. Og "bollemus" er det altså ikke.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2012 #18 Skrevet 18. april 2012 Jeg kan ikke se kjønnsleppene, men at de fyller ut trusa er ikke vanskelig å se. Og "bollemus" er det altså ikke. Jo det er en bollemus. Du har ikke peiling på hvor lange kjønnsleppene hennes er. Tror du hun har rulla de opp i trusa eller? For alt det du vet så har hun superkorte kjønnslepper.
Gjest HunterLady Skrevet 18. april 2012 #19 Skrevet 18. april 2012 (endret) Dette er bollemus. bloggfiler.no/sexxtacy.blogg.no/images/980863-7-1291106225297.jpg Endret 19. april 2012 av Alice i Eventyrland
Gjest Eurodice Skrevet 18. april 2012 #20 Skrevet 18. april 2012 (endret) Jo det er en bollemus. Du har ikke peiling på hvor lange kjønnsleppene hennes er. Tror du hun har rulla de opp i trusa eller? For alt det du vet så har hun superkorte kjønnslepper. Hva er det som henger ned i trusa da, om ikke kjønnsleppene? Du har vel ikke sett dem du heller. For siste gang, det man kaller en "bollemus", er et fremtredende, fyldig venusberg. Søk på nettet eller spør en sexolog for eksempel. Endret 18. april 2012 av Arabella
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå