Tjorven Skrevet 22. januar 2004 #1 Del Skrevet 22. januar 2004 Vi vurderer å benytte Apollo som reiseoperatør på vår neste ferie, for disse er stort sett de billigste. Er det noen som har noen erfaringer med dem? Positive eller negative? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 22. januar 2004 #2 Del Skrevet 22. januar 2004 Vi har reist med Apollo to ganger, og gjør det nok aldri igjen. Første gangen glemte de og hente oss når vi skulle reise hjem, og vi måtte i all hast ta taxi til flyplassen. Vi rakk så vidt flyet hjem! Andre gangen var på vår siste tur til Kos i høst. Da havnet vi på et hotell hvor det var bare ungdommer, og derfor mye bråk. Dette sto ikke spesifisert i katalogen. Vi er i allefall ferdig med Apollo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2004 #3 Del Skrevet 23. januar 2004 Har reist med Apollo to ganger, og vi er svært fornøyde. Drar gjerne på tur med dem igjen! En gang til Kalymnos og den andre til LEsbos/Mytilini. Veldig fornøyd med hotellene begge gangene! Ingen kvaler: bare reis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 23. januar 2004 #4 Del Skrevet 23. januar 2004 Har reist med Apollo x-antall ganger og har aldri hatt noe å klage på... (Men så har vi vel heller aldri forlangt så mye annet enn å få det hotellet vi har bestillt og bli fraktet fra/til flyplassen heller...). Kom forresten på at det var en gang jeg var mye bedre kjent på destinasjonen enn bussjåføren som liksom skulle være innfødt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 23. januar 2004 #5 Del Skrevet 23. januar 2004 Vi har også reist med Apollo og var veldig fornøyde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 27. januar 2004 #6 Del Skrevet 27. januar 2004 Brukte Apollo når jeg dro til Hellas, og hadde ingenting å klage på. Ble fraktet og hentet som vi skulle og fikk det hotellet vi hadde bestilt, men vi valgt å bestille hotell, og ikke reise uspesifisert. Skal jeg reise til en destinasjon som Apollo flyr til, og de har ok priser dit, så bruker jeg mer en gjerne Apollo igjen. De blir jo sagt å være de beste på Hellas ihvertfall, så om du skal dit ville jeg brukt dem uten særlig bekymring. Men klart man kan være uheldig, uansett selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulrikke Skrevet 29. januar 2004 #7 Del Skrevet 29. januar 2004 Har reist med Apollo flere ganger, og de er verken bedre eller dårligere enn f.eks. Ving og Star Tour... Har ingen betenkeligheter med å reise med dem en gang til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. januar 2004 #8 Del Skrevet 29. januar 2004 Har registrert at Tjorven har laget 5-6 tråder om sin ferietur. Skjønner ikke at folk tværer så lenge med en beslutning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #9 Del Skrevet 29. januar 2004 Har registrert at Tjorven har laget 5-6 tråder om sin ferietur. Skjønner ikke at folk tværer så lenge med en beslutning. Noen liker å planlegge skjønner du og vil gjerne finne et flott sted når man endelig skal unne seg en tur utenlands! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ragnhils ikke innlogget Skrevet 29. januar 2004 #10 Del Skrevet 29. januar 2004 Første gang vi var i syden (og min første sydentur ever - snart 4 år siden nå) var vi på Rethymnon, Kreta og reiste med Apollo. Jeg var veldig fornøyd - hotellet var bra og stedet var mere barnevennlig enn enkelte vil ha det til (men jeg vet ikke om dere er ute etter noe barnevennlig..) Eneste ulempe er at bussturen fra flyplassen tar sin tid, og veiene er smale og svingete. Fordelen med Apollo er som du sier prisen - senere har jeg lagt merke til at hotellene deres har litt "feil" beliggenhet - f.eks feil side av veien, feil side av stranda, litt lenger å gå til ting osv.. Men hvis ikke sånne småbagateller plager deg, så kjøra på! Har senere reist med Ving, og servicenivået er ikke noe dårligere med Apollo - så det kan godt hende vi bruker dem igjen. Det er masse steder å dra - mye flott å se - og etter å ha reist på ferier hvor jeg har brukt laaang tid på planleggingen kontra hvor jeg bare har bestilt noe som ser greit ut, så må jeg si at ferieopplevelsen er like god enten du planlegger masse eller ikke! Lykke til med blainga i kataloger, det er halve moroa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 29. januar 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 29. januar 2004 Lykke til med blainga i kataloger' date=' det er halve moroa![/quote'] Ja, jeg koser meg virkelig med det! Det er moro! Forøvrig er det ikke viktig for oss at stedet er barnevennlig, men det er jo viktig å ha et sted hvor man kan ha det litt rolig og ikke bo midt oppå den verste rush-trafikken lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HanneB Skrevet 2. februar 2004 #12 Del Skrevet 2. februar 2004 Vi var på Kreta i sommer og reiste med Apollo. Kjempefornøyd med hele opplegget de hadde ansvar for. Vi bodde i Kato Stalos på hotell Pegasus- kan anbefales kjempegreie folk som jobber der - bl.a. en svensk jente som ordnet litt for oss. Det eneste som kan lønne seg hvis du skal leie bil er og sjekke med hotellt du bor på om hva de kan skaffe av leiebil og priser Vi fant ut at Apollos anbefaling av utleiefirma var dyrere og hadde dårligere biler enn det som hotellet anbefalte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå