Gå til innhold

Tut og kjør trafikkskole på jessheim

Girl 82

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med denne skolen? Hvordan biler bruker de, greie kjørelærere osv....... Skal ha kjøretime til uka og er rimelig spent! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen som har erfaring med denne skolen? Hvordan biler bruker de, greie kjørelærere osv....... Skal ha kjøretime til uka og er rimelig spent! :)

Har brukt denne skolen i fjor. Har hatt Marius. Det positive er at de prioriterer personner som er i arbeid og kan sette opp timer etter kl. 16.00 for dem.

Det negative er stor antall elever per kjørelærer. Det har skjedd mange ganger at jeg kunne få neste kjøretime hele 2-3 uker frem i tid, ikke tidligere. Så, vil du kjøre ofte -- avtall flere timer i forveien, ikke pare den neste dobbeltime.

En annen negativ ting er at skolen ment jeg trengte mange flere timer for å bli forberedt til oppkjøring. Jeg byttet læreren og fikk oppkjøringsdato på Lillestrøm. Bestod uten noen feil, til stor overaskelse for lærere.

Vennina mi brukte Linn i samme perioden og vi diskuterte læringsmetoder og kjøretips. Kom til konklusjonen om at begge lærere har forskjelig kjørestil. Den ene har aldri sagt noe om bakkestart, den andre var bedre om å konsentrere på regler i rundkjøringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...