Gå til innhold

Hva har skjedd med Marie Amanda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Store forandringer utseende og stilmessig. Sikkert prøvet å finne seg selv etter kaoset post- OsloGirls.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mørkere hår og mindre sminke(mindre concealer f.eks) gjør at hun ser eldre ut synes jeg. Pluss mørkere øyenbryn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hun ser jo anderledes ut, men jeg ser også anderledes ut nå enn for fem år siden.... Grimme tatoveringer hadde hun i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i allefall fått med seg at folk her skriver om henne. Fant dette på bloggen hennes når jeg kikka inn nå:

"morsomt hvordan “damene” på forum rundt om snakker om hvordan jeg ser ut nå, kontra hvordan jeg så ut da jeg var 16-17 år. new flash, de fleste forandrer seg på 5 år. you guys amuse me."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns hun ser flott ut, jeg! Liker "pin up/gangster" stilen hennes (i mangel på bedre ord) og syns hun har flotte tatoveringer :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i allefall fått med seg at folk her skriver om henne. Fant dette på bloggen hennes når jeg kikka inn nå:

"morsomt hvordan “damene” på forum rundt om snakker om hvordan jeg ser ut nå, kontra hvordan jeg så ut da jeg var 16-17 år. new flash, de fleste forandrer seg på 5 år. you guys amuse me."

Hva er adressen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var noen bilder som ble linket her, hvor jeg suntes hun så for tynn og sliten ut. Men i de nyere bilder, i den nye bloggen, som ble linket her tidligere, ser hun igjen "helt normal" ut, fin jente. :) Så, bra at det går bedre med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Herregud folkens! Det finnes da naturlige forklaringer for hvorfor folk går ned i vekt. For det første er det vanelig å miste valpefettet når man begynner å komme i 20 åra, og for det andre er det ingen som kjenner henne. Det finnes mange naturlige forklaringer for at folk går både opp og ned i vekt. Noen går opp og andre går ned. Jeg personelig synes ikke at verden er en dans på roser for tiden.. STRESS er en stor faktor som spiller inn. Har dere noen gang tenkt på det kanskje! Spar meg for spekulasjoner! Stakars dere sier heller jeg. Bruk tiden på å pass på deres nære og kjære, Ikke kast bort energien deres på sladder. Æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blogger hun fortsatt? Hva er adressen?

Såvidt jeg vet blogget hun på femelle i sommer, men tror ikke den er oppdatert en stund.

Anonym poster: b4b198b50785a5ebfa87b44206d89518

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blogger hun ikke lenger? Og godt er det i så fall :P

Anonym poster: caff8a6d46aad223f7df730ac6273d49

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

det lurte jeg og litt på.. savner henne litt.. men ser det bare er urgamle blogger som ikke blir skrevet på

Anonym poster: 578a5dcdc3a4840fa72e0d3561e69a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Noen som vet om hun har en aktiv blogg? Tumblr for eksempel?

Hun har garantert tumblr, men jeg vet ikke hva den eventuelle adressen kan være. Er vanskelig å finne folks tumblr.


Anonym poster: 04683f895d135ba293c177161dd61cd5 Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...