Gå til innhold

Hva har skjedd med Marie Amanda?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Dette er ikke ment som uthenging, men jeg lurer på om noen vet hva som har skjedd med bloggeren Marie Amanda? Kom plutselig på at jeg leste bloggen hennes før, og gikk inn på www.marieamanda.blogspot.com nå.. Jenta er ikke til å kjenne igjen :(

Hun har blitt så tynn, og ser gammel og syk ut.. Og stilen hennes er jo snudd opp ned.. Hun som var så vakker.

Men altså, har hun vært syk eller noe? Noe jeg ikke har fått med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som de fleste andre bloggere av samme "kaliber", en hang til overfladisk livsførsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest juvelia

Herrefred.. hun ser 15 år eldre ut i ansiktet siden OsloGirls ble spilt inn sommer 2010. Skremmende hvor fort det kan gå når man ikke tar vare på helsen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser tynndvask ut.. som om hun har samme fettprosent som før men mistet all muskelmasse. Håper hun får hjelp før det er forsent.

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også merket at hun har forandret seg veldig i ansiktet.. hun ser veldig annerledes ut enn hun gjorde før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt OT, men har hun sluttet å blogge? Dise innleggene som blir linket til er forresten gamle, så kan godt være hun ikke ser slik ut nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææ, den jenta gir meg grøsninger. Har alltid syns at hun virker veldig usympatisk og tvilsom.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, hun der er en venninne av en venninne. Visste ikke at hun var blogger.

Endret av ninuska_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et innlegg dedikert til en blogger jeg aldri har hørt om :bond: Men joda, utifra bildene var forskjellen ganske stor... stakkars jente, hva enn forklaringen er! Det er trist. Konklusjonen min er nok en gang at rosablogger ikke fører noe positivt med seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...