Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?

Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

I begynnelsen av forholdet til min nåværende type, var jeg veldig usikker på meg selv og søkte oppmerksomhet hos ukjente menn. Jeg webbet med disse mennene og viste de puppene, og noen ganger satt jeg der klissnaken og viste meg frem for å få komplimenter. Jeg fingret aldri, men allikevel så angrer jeg på det. Typen vet om det, men siden han ikke gikk i fra meg, så lurer jeg litt på om kanskje han og var ''utro'' på den tiden :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde nettopp sex med en mann på over 30.

Selv er jeg nettopp fylt 17.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nettopp sex med en mann på over 30.

Selv er jeg nettopp fylt 17.

Jeg er bare nysgjerrig. Hvorfor gjorde du dette? Kjente du han? Angrer du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare nysgjerrig. Hvorfor gjorde du dette? Kjente du han? Angrer du?

Jeg kjente han ikke, vi møttes på fest (jeg hadde ikke drukket) han sa han var 24 og han så ut som han var 24 så jeg stusset ikke over det før min venninne spurte om jeg visste at han faktisk var 32.

Jeg angrer litt. Hadde aldri gjort det dersom jeg visste hvor mye eldre han faktisk var, men gjort er gjort. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm..ting jeg har gjort men aldri kan fortelle?

-Måtte akutt drite når jeg lå i solariumssengen. Krise, ingen toalett i studioet. Heldigvis hang en pappdunk på veggen. Tok plastposen ut av dunken og bæsjet nedi posen. Knyttet den igjen og hev den oppi dunken igjen. Dekket drittposen med papiravfall.

-Kom i snakk med en prostituert på en bar. Jeg var jævla full og syntes hun var hot. Store pupper og veldig feminin. Hun ble med meg hjem på hotellrommet. I taxien skjønte jeg hun ikke var en riktig hun, men shemale. Men ga faen og tenkte what the f.. kunne være verdt å prøve dette. Ingen som får vite om det lell.. :sukk:

Trodde bendern jeg hadde skulle svikte meg når jeg så henne/han naken, men den gang ei. Tiltross for pikk så så hun mer kvinne enn mann.

Eneste gangen i mitt liv jeg har knullet noen i rævhullet.

Dagen derpå var tidenes fyllenerver.

-Hadde en periode tidlig i 20-årene hvor jeg stjal som en ravn. I butikker. Stornasker. Alltid alkoholpåvirket. Og alene.

Klær, sko, mat, sportsutstyr. You name it.. Våknet om morran og så alt jeg hadde stjelt ligge spredd utover gulvet. Og lurte...hmm..hva skjedde egentlig.

Ble heldigvis tatt ett drøyt år etterpå av en vekter. Med 5 dongribukser i sekken. hehe.

Har aldri stjelt siden.

-Denne er pervers.

Jeg liker veldig godt natur og friluftsliv. Drar gjerne ut alene i marka med telt, sovepose og fiskestang.

Det her var en bortgjemt plass utenfor markagrensa i Oslo. Satt å vasket en kasserolle jeg hadde kokt grøt på, nede ved et vann hvor jeg hadde teltplassen min.

Hørte noen som skrek et stykke unna og tenkte å sjekke ut hva dette var for noe.

Der så jeg to jenter som drev å badet. Gikk tilbake til teltet mitt og hentet kikkerten min.

Lå sikkert minst en time og observerte jentene som badet.

Når det gikk mot natt og halvmørket satt inn så snek jeg meg innpå plassen jentene hadde badet. De hadde slått opp telt der.

Tok en sykkelbukse som hang til tørk utenfor teltet deres, gikk tilbake til teltplassen min og runket. Spermet utover sykkelbuksen. Listet meg tilbake til teltet til jentene og hengte den opp igjen. :-)

Til mitt forsvar for en så syk handling må det sies jeg var 19 år og fortsatt jomfru.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha kan tenke meg at de stakkars jentene ikke skjønte en dritt dagen etter da sykkelbuksen deres var full av sperm. Litt creepy ja!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmm..ting jeg har gjort men aldri kan fortelle?

-Måtte akutt drite når jeg lå i solariumssengen. Krise, ingen toalett i studioet. Heldigvis hang en pappdunk på veggen. Tok plastposen ut av dunken og bæsjet nedi posen. Knyttet den igjen og hev den oppi dunken igjen. Dekket drittposen med papiravfall.

-Kom i snakk med en prostituert på en bar. Jeg var jævla full og syntes hun var hot. Store pupper og veldig feminin. Hun ble med meg hjem på hotellrommet. I taxien skjønte jeg hun ikke var en riktig hun, men shemale. Men ga faen og tenkte what the f.. kunne være verdt å prøve dette. Ingen som får vite om det lell.. :sukk:

Trodde bendern jeg hadde skulle svikte meg når jeg så henne/han naken, men den gang ei. Tiltross for pikk så så hun mer kvinne enn mann.

Eneste gangen i mitt liv jeg har knullet noen i rævhullet.

Dagen derpå var tidenes fyllenerver.

-Hadde en periode tidlig i 20-årene hvor jeg stjal som en ravn. I butikker. Stornasker. Alltid alkoholpåvirket. Og alene.

Klær, sko, mat, sportsutstyr. You name it.. Våknet om morran og så alt jeg hadde stjelt ligge spredd utover gulvet. Og lurte...hmm..hva skjedde egentlig.

Ble heldigvis tatt ett drøyt år etterpå av en vekter. Med 5 dongribukser i sekken. hehe.

Har aldri stjelt siden.

-Denne er pervers.

Jeg liker veldig godt natur og friluftsliv. Drar gjerne ut alene i marka med telt, sovepose og fiskestang.

Det her var en bortgjemt plass utenfor markagrensa i Oslo. Satt å vasket en kasserolle jeg hadde kokt grøt på, nede ved et vann hvor jeg hadde teltplassen min.

Hørte noen som skrek et stykke unna og tenkte å sjekke ut hva dette var for noe.

Der så jeg to jenter som drev å badet. Gikk tilbake til teltet mitt og hentet kikkerten min.

Lå sikkert minst en time og observerte jentene som badet.

Når det gikk mot natt og halvmørket satt inn så snek jeg meg innpå plassen jentene hadde badet. De hadde slått opp telt der.

Tok en sykkelbukse som hang til tørk utenfor teltet deres, gikk tilbake til teltplassen min og runket. Spermet utover sykkelbuksen. Listet meg tilbake til teltet til jentene og hengte den opp igjen. :-)

Til mitt forsvar for en så syk handling må det sies jeg var 19 år og fortsatt jomfru.

Wow :overrasket: Men utrolig morsomt! Vær grei å ikke fortell dette til venner eller framtidige kjæreste hvis du vil beholde dem :gjeiper:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 37 her. Jeg møtte en del menn i skjul og sugde dem for noen år tilbake, spesielt på offentlige toaletter gjennom såkalte "gloryholes" (google det om du ikke vet hva det er).

Men den type fantasier fikk en brå slutt da jeg en kveld sugde en mann gjennom et gloryhole på en togstasjon. Da seansen var ferdig og vi begge kom ut fra hver vår bås for å gå hver vår vei, oppdaget jeg at det var min egen far som kom ut av den andre båsen. Vi ble begge likbleke og klarte ikke si et eneste ord, og det tok LANG tid for vårt forhold ble nogenlunde normalt igjen...

Anonym poster: 1256f2e1bac83ef3a08a0f038ef5bb83

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 37 her. Jeg møtte en del menn i skjul og sugde dem for noen år tilbake, spesielt på offentlige toaletter gjennom såkalte "gloryholes" (google det om du ikke vet hva det er).

Men den type fantasier fikk en brå slutt da jeg en kveld sugde en mann gjennom et gloryhole på en togstasjon. Da seansen var ferdig og vi begge kom ut fra hver vår bås for å gå hver vår vei, oppdaget jeg at det var min egen far som kom ut av den andre båsen. Vi ble begge likbleke og klarte ikke si et eneste ord, og det tok LANG tid for vårt forhold ble nogenlunde normalt igjen...

........ :hakeslepp:

Hvordan i all verden kan forholdet mellom dere noengang bli normalt igjen...

Anonym poster: 72e1825e60aaa04e20334f768dfebbfd

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplet faller ikke langt fra stammen :popcorn:

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kveles! :rulle:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper karma tar deg, å ødelegger livet ditt også den dagen du får deg mann og barn! :nei:

Sikra deg ikke akkurat plusspoeng på din egen karmakonto der, for å håpe på ødeleggelse av en annen persons liv.

Jeg tror ikke jeg har noen hemmeligheter selv :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg var yngre, type 4-6 år, så var det en ett år eldre kompis som skulle lære meg og bestekompisen min "å runke". Ifølge denne eldre kompisen så var det å runke å sette seg ned på fire, spre rumpeballene og en annen presser seg mot analåpningen. Slik holdt vi vel på i minst et år med hverandre før vi en gang ble oppdaga av foreldra til bestekompisen min. Jeg og han la all skyld på den eldre kompisen vår og sa at han tvang oss til det, selv om det var helt frivillig. Faren til bestekompisen jaga han andre hjem. Under ett halvt år senere så flytta han eldre kompisen til en annen plass.

Hvorvidt det faktisk var noen penetrering husker jeg ikke. Men det var i så fall ikke mye.

Mann 25 år.

Anonym poster: cb44c76643c54f117bc04656e59573ea

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEKTER å gjemme meg bak en anonym bruker: Jeg har hatt et seksulet forhold til broren til stemoren min for mange år siden.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var yngre, type 4-6 år, så var det en ett år eldre kompis som skulle lære meg og bestekompisen min "å runke".

Hvorvidt det faktisk var noen penetrering husker jeg ikke. Men det var i så fall ikke mye.

Mann 25 år.

Anonym poster: cb44c76643c54f117bc04656e59573ea

Tror ikke dette er "forbudt", barn må få lære på sin egen måte. Hvem, i en alder av 5-7 år, kan vite at DETTE ER IKKE LOV? Just asking..

Håper dere koset dere, som sagt tror ikke dette er (var) ulovlig, har da selv vært liten pike, jeg og søskenbarnet mitt hadde da egene kosestunder som vi ikke har fortalt andre om.. fortalt andre om: Tror jeg.. :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ah, en til en! Danset dirty med sønnen til kjæresten til mamma.. Gutten var 15-16 år. Jeg var 20-21. Tok meg en røyk i stedet for å forføre han :P xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofili ER med andre ord arvelig.

JEG velger å tro at du spøker nå ;) Homofili er så visst ikke arvelig. I såfall, hvilke studier har du å vise til? Gjerne referanser/kilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en grov en, men det vil jeg aldri si til noen. :sjenert:

Vi alle dirtye griser er jo SÅ sinnsykt spennt. Hvorfor ødelegge gleden med å ikke fortelle nå....?? FORTELL :D :D :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...