AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #481 Del Skrevet 8. juni 2012 Jente 25 år her : 1: Stjålet på butikken så lenge jeg kan huske. Har ikke gjort dette siden jeg var 22, skjønner konsekvensene nå (ENDELIG!)Det jeg tok var godis, sminke, klær, dvd`er, og bøker. 2: Lyver til samboeren om at jeg får hatmeldinger av de han jobber med. Jeg er sjalu og bitter pga at han jobber med vakre blonde freshe kontorfrøkener. Ei fikk nesten sparken av dette. Er ikke særlig stolt over dette, men det som er fakta her er: Jeg var inne på tlf hans, og på brevene på facebook og så at han har skrevet med flere av dem. Dette var tiden før vi ble samboere, men vi var fortsatt sammen Nå skal samboeren min skifte jobb :D 3: Har samboer, men har sugd en jeg drev på med før jeg fikk meg kjæreste. På en måte en sexkompis før (liker ikke innrømme at det var det han var, jeg likte jo han SÅ godt den tiden!) Jeg var ute med foreldrene mine, og venner av dem. Begynte prate med P(sexkompisen) å ble med han hjem. Sugde han, men angra da jeg holdt på. Løp der i fra. Pikken hans var liten, klam og ekkel. Tror det var dette jeg på en måte "trengte" for å komme over han. Angrer så klart på at jeg gjorde dette, men skal ALDRI skje igjen!!! 4: Spiser nesten 200 g sjokolade hverdag. Smugspiser og forteller samboeren at jeg kjøper for andre. Med en gang jeg er alene, er sjokoladene borte... 5: Dreit i en pose forrige lørdag, hadde spist Tandoori, tålte det ikke. Samboer dusja, jeg dreit i en ICA pose, kasta den varme posen ned i søppelkurven. 6: jeg var lærling på en barneskole, da jeg var 18 år. Jeg og barna lekte gjemsel i mørke inne på skolen uten andre voksen. Da kom en gutt på 11 år bort til meg i mørke, jeg trodde han skulle sitte på fanget. Men i stede tok han på brystene mine utenpå genseren og kyssa meg plutselig :O 7: Ser på tlf til samboeren hverdag når han dusjer eller sover. 8: Har tatt penger av kjærester, pappa og besteforeldre (100 - 200kr) 9: Jeg veier snart 100 kilo 10: Jeg har nesten ingen venner 11: Jeg har blitt fysisk og psykisk missbrukt av x-samboer i 1 år. Ble slått på plasser der ingen så det, kjefta på (feit, hore, stygg) spytta på. 12: Jeg spiser mine egne nesebjørner 13: Jeg tisser i dusjen 14: Når doene på bensinstasjonene er for ekkle og motbydelige, så tisser jeg i søppeldunken i stede. Dette er ikke noe jeg er særlig stolt over :tristbla: :tristbla: 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #482 Del Skrevet 8. juni 2012 Når jeg skulle ta bil lappen hadde jeg sex med kjørelærern på kontoret inne på lokalet til kjøreskolen når timen var over. dette var seint på ettermiddagen så de andre som jobbet der hadde reist. Jeg fortsatte å ha kjøretimer med samme fyr, men vi snakket aldri om hva som skjedde den gangen. Men jeg fikk aldri noen flere regninger fra kjøreskolen! Hadde engang sex med en jeg gikk i klasse med på klassefest Inne på en do der festen var (var ganske fulle begge to og vi hadde begge kjærste) det sto flere utenfor, mens vi holdt på. flask blei vi ikke merka, selvom jeg manglet strømpebukse og kjolen min var halvt revna! Har også vært utro mot en jeg var sammen med flere ganger, og kan ikke si jeg angrer på det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kneelbeforezod Skrevet 9. juni 2012 #483 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Jeg har gitt broren min utløsning. Dette var selvsagt ikke med vilje. Jeg satt på fanget hans en gang for en del år siden, helt uskyldig, da han plutselig begynte å skjelve og bli slapp. Det var utrolig pinlig for oss begge, og vi ble enige om at dette holder vi helt kjeft om, og nevner ikke dette noensinne. Han fortalte at dette var fordi jeg hadde på meg lyseblå olabukser, som han tenner på, og at det var derfor han kom, så vi velger å tro at den har skylden. Endret 9. juni 2012 av kneelbeforezod 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 9. juni 2012 #484 Del Skrevet 9. juni 2012 Dette med kjøreskoler... Er påfallende hvor mange som har sex med kjørelærere? Er det en uskreven regel som sier at man kan motta sex som betaling blant disse? Har nemlig selv jobbet ved kjøreskole, og der hadde lærerne timebetalt. Mye av dette gikk da også til kjøreskolen. Så dersom penger ble byttet ut med sex ville jeg tro at disse lærerne ville stå for en evt konkurs her og der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #485 Del Skrevet 9. juni 2012 Om jeg hadde meg med broren til min stefar så ville jeg virkelig ikke sett på det som incest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #486 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har et hemmelig forhold til en kvinne i et par jeg og min mann omgåes en del. Det har pågått i nesten fire år. Hun er 11 år eldre enn meg. Vi skal dit på sommerfest i kveld sammen med flere andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #487 Del Skrevet 9. juni 2012 Jente 25 år her : 1: Stjålet på butikken så lenge jeg kan huske. Har ikke gjort dette siden jeg var 22, skjønner konsekvensene nå (ENDELIG!)Det jeg tok var godis, sminke, klær, dvd`er, og bøker. 2: Lyver til samboeren om at jeg får hatmeldinger av de han jobber med. Jeg er sjalu og bitter pga at han jobber med vakre blonde freshe kontorfrøkener. Ei fikk nesten sparken av dette. Er ikke særlig stolt over dette, men det som er fakta her er: Jeg var inne på tlf hans, og på brevene på facebook og så at han har skrevet med flere av dem. Dette var tiden før vi ble samboere, men vi var fortsatt sammen Nå skal samboeren min skifte jobb :D 3: Har samboer, men har sugd en jeg drev på med før jeg fikk meg kjæreste. På en måte en sexkompis før (liker ikke innrømme at det var det han var, jeg likte jo han SÅ godt den tiden!) Jeg var ute med foreldrene mine, og venner av dem. Begynte prate med P(sexkompisen) å ble med han hjem. Sugde han, men angra da jeg holdt på. Løp der i fra. Pikken hans var liten, klam og ekkel. Tror det var dette jeg på en måte "trengte" for å komme over han. Angrer så klart på at jeg gjorde dette, men skal ALDRI skje igjen!!! 4: Spiser nesten 200 g sjokolade hverdag. Smugspiser og forteller samboeren at jeg kjøper for andre. Med en gang jeg er alene, er sjokoladene borte... 5: Dreit i en pose forrige lørdag, hadde spist Tandoori, tålte det ikke. Samboer dusja, jeg dreit i en ICA pose, kasta den varme posen ned i søppelkurven. 6: jeg var lærling på en barneskole, da jeg var 18 år. Jeg og barna lekte gjemsel i mørke inne på skolen uten andre voksen. Da kom en gutt på 11 år bort til meg i mørke, jeg trodde han skulle sitte på fanget. Men i stede tok han på brystene mine utenpå genseren og kyssa meg plutselig :O 7: Ser på tlf til samboeren hverdag når han dusjer eller sover. 8: Har tatt penger av kjærester, pappa og besteforeldre (100 - 200kr) 9: Jeg veier snart 100 kilo 10: Jeg har nesten ingen venner 11: Jeg har blitt fysisk og psykisk missbrukt av x-samboer i 1 år. Ble slått på plasser der ingen så det, kjefta på (feit, hore, stygg) spytta på. 12: Jeg spiser mine egne nesebjørner 13: Jeg tisser i dusjen 14: Når doene på bensinstasjonene er for ekkle og motbydelige, så tisser jeg i søppeldunken i stede. Dette er ikke noe jeg er særlig stolt over :tristbla: :tristbla: Greit at dette er en tråd der du kan fortelle noe du aldri vil fortelle, men du høres ut som et forferdelig menneske.. :/ 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #488 Del Skrevet 9. juni 2012 Jente 25 år her : 1: Stjålet på butikken så lenge jeg kan huske. Har ikke gjort dette siden jeg var 22, skjønner konsekvensene nå (ENDELIG!)Det jeg tok var godis, sminke, klær, dvd`er, og bøker. 2: Lyver til samboeren om at jeg får hatmeldinger av de han jobber med. Jeg er sjalu og bitter pga at han jobber med vakre blonde freshe kontorfrøkener. Ei fikk nesten sparken av dette. Er ikke særlig stolt over dette, men det som er fakta her er: Jeg var inne på tlf hans, og på brevene på facebook og så at han har skrevet med flere av dem. Dette var tiden før vi ble samboere, men vi var fortsatt sammen Nå skal samboeren min skifte jobb :D 3: Har samboer, men har sugd en jeg drev på med før jeg fikk meg kjæreste. På en måte en sexkompis før (liker ikke innrømme at det var det han var, jeg likte jo han SÅ godt den tiden!) Jeg var ute med foreldrene mine, og venner av dem. Begynte prate med P(sexkompisen) å ble med han hjem. Sugde han, men angra da jeg holdt på. Løp der i fra. Pikken hans var liten, klam og ekkel. Tror det var dette jeg på en måte "trengte" for å komme over han. Angrer så klart på at jeg gjorde dette, men skal ALDRI skje igjen!!! 4: Spiser nesten 200 g sjokolade hverdag. Smugspiser og forteller samboeren at jeg kjøper for andre. Med en gang jeg er alene, er sjokoladene borte... 5: Dreit i en pose forrige lørdag, hadde spist Tandoori, tålte det ikke. Samboer dusja, jeg dreit i en ICA pose, kasta den varme posen ned i søppelkurven. 6: jeg var lærling på en barneskole, da jeg var 18 år. Jeg og barna lekte gjemsel i mørke inne på skolen uten andre voksen. Da kom en gutt på 11 år bort til meg i mørke, jeg trodde han skulle sitte på fanget. Men i stede tok han på brystene mine utenpå genseren og kyssa meg plutselig :O 7: Ser på tlf til samboeren hverdag når han dusjer eller sover. 8: Har tatt penger av kjærester, pappa og besteforeldre (100 - 200kr) 9: Jeg veier snart 100 kilo 10: Jeg har nesten ingen venner 11: Jeg har blitt fysisk og psykisk missbrukt av x-samboer i 1 år. Ble slått på plasser der ingen så det, kjefta på (feit, hore, stygg) spytta på. 12: Jeg spiser mine egne nesebjørner 13: Jeg tisser i dusjen 14: Når doene på bensinstasjonene er for ekkle og motbydelige, så tisser jeg i søppeldunken i stede. Dette er ikke noe jeg er særlig stolt over :tristbla: :tristbla: Greit å kopiere dette fra en annen tråd og lime det rett inn i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=665545 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #489 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har hatt sex med broren til bestevenninna mi. Han er gift og har barn. Jeg er også i et forhold. Hverken jeg eller han har tenkt å si noe til noen. Bestevenninna mi vet selvsagt ikke noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #490 Del Skrevet 9. juni 2012 Jeg har hatt sex med en norsk kvinnelig skuespiller som er mye eldre enn meg. Veldig rart med tanke på at jeg så opp til henne da jeg var liten .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #491 Del Skrevet 10. juni 2012 Jeg har gitt broren min utløsning. Dette var selvsagt ikke med vilje. Jeg satt på fanget hans en gang for en del år siden, helt uskyldig, da han plutselig begynte å skjelve og bli slapp. Det var utrolig pinlig for oss begge, og vi ble enige om at dette holder vi helt kjeft om, og nevner ikke dette noensinne. Han fortalte at dette var fordi jeg hadde på meg lyseblå olabukser, som han tenner på, og at det var derfor han kom, så vi velger å tro at den har skylden. Tør jeg gjette på at du ikke har brukt lyseblå olabukser rundt han så ofte siden det? ----- Jeg har faktisk hatt sex med stebroren min, for mange år siden. Jeg husker ikke mye (fortrengt det, kanskje?, annet enn at han var svært urenslig (skitt og lo på utstyret sitt... grøss..), og at han påsto at han ikke kunne få barn. Vet i dag at han og samboeren hans tenker på å bli gravide. Så det var egentlig bare en løgn for å slippe kondom. Ikke at det funket så godt, jeg gikk på p-piller og krevde at vi skulle bruke kondom. Noe jeg er glad for i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. juni 2012 #492 Del Skrevet 10. juni 2012 (endret) Tør jeg gjette på at du ikke har brukt lyseblå olabukser rundt han så ofte siden det? ----- Jeg har faktisk hatt sex med stebroren min, for mange år siden. Jeg husker ikke mye (fortrengt det, kanskje?, annet enn at han var svært urenslig (skitt og lo på utstyret sitt... grøss..), og at han påsto at han ikke kunne få barn. Vet i dag at han og samboeren hans tenker på å bli gravide. Så det var egentlig bare en løgn for å slippe kondom. Ikke at det funket så godt, jeg gikk på p-piller og krevde at vi skulle bruke kondom. Noe jeg er glad for i dag. Dette var jo enda værre enn hun som nettdated storebroren sin. Hvordan gikk dette til, sa en av dre bare, la oss ha sex selv om det er ulovlig (avhengig av hvor gamle dere var) og sosialt uakseptabelt. Edit: Glem det, jeg trodde det sto storebroren. Endret 10. juni 2012 av Herr Heftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fasting Drue Skrevet 10. juni 2012 #493 Del Skrevet 10. juni 2012 Det er jo ikke ulovlig å ha sex med stebroren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #494 Del Skrevet 10. juni 2012 Jente 25 år her : 1: Stjålet på butikken så lenge jeg kan huske. Har ikke gjort dette siden jeg var 22, skjønner konsekvensene nå (ENDELIG!)Det jeg tok var godis, sminke, klær, dvd`er, og bøker. 2: Lyver til samboeren om at jeg får hatmeldinger av de han jobber med. Jeg er sjalu og bitter pga at han jobber med vakre blonde freshe kontorfrøkener. Ei fikk nesten sparken av dette. Er ikke særlig stolt over dette, men det som er fakta her er: Jeg var inne på tlf hans, og på brevene på facebook og så at han har skrevet med flere av dem. Dette var tiden før vi ble samboere, men vi var fortsatt sammen Nå skal samboeren min skifte jobb :D 3: Har samboer, men har sugd en jeg drev på med før jeg fikk meg kjæreste. På en måte en sexkompis før (liker ikke innrømme at det var det han var, jeg likte jo han SÅ godt den tiden!) Jeg var ute med foreldrene mine, og venner av dem. Begynte prate med P(sexkompisen) å ble med han hjem. Sugde han, men angra da jeg holdt på. Løp der i fra. Pikken hans var liten, klam og ekkel. Tror det var dette jeg på en måte "trengte" for å komme over han. Angrer så klart på at jeg gjorde dette, men skal ALDRI skje igjen!!! 4: Spiser nesten 200 g sjokolade hverdag. Smugspiser og forteller samboeren at jeg kjøper for andre. Med en gang jeg er alene, er sjokoladene borte... 5: Dreit i en pose forrige lørdag, hadde spist Tandoori, tålte det ikke. Samboer dusja, jeg dreit i en ICA pose, kasta den varme posen ned i søppelkurven. 6: jeg var lærling på en barneskole, da jeg var 18 år. Jeg og barna lekte gjemsel i mørke inne på skolen uten andre voksen. Da kom en gutt på 11 år bort til meg i mørke, jeg trodde han skulle sitte på fanget. Men i stede tok han på brystene mine utenpå genseren og kyssa meg plutselig :O 7: Ser på tlf til samboeren hverdag når han dusjer eller sover. 8: Har tatt penger av kjærester, pappa og besteforeldre (100 - 200kr) 9: Jeg veier snart 100 kilo 10: Jeg har nesten ingen venner 11: Jeg har blitt fysisk og psykisk missbrukt av x-samboer i 1 år. Ble slått på plasser der ingen så det, kjefta på (feit, hore, stygg) spytta på. 12: Jeg spiser mine egne nesebjørner 13: Jeg tisser i dusjen 14: Når doene på bensinstasjonene er for ekkle og motbydelige, så tisser jeg i søppeldunken i stede. Dette er ikke noe jeg er særlig stolt over :tristbla: :tristbla: deg likte jeg! :D kan vi være venner? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #495 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg slo opp med en gutt fordi han hadde for liten peis. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ahava Skrevet 11. juni 2012 #496 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg slo opp med en gutt fordi han hadde for liten peis. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #497 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg slo opp med en gutt fordi han hadde for liten peis. Hadde det ennå vært penis, så hadde jeg skjønt det. Men peis var en litt sær ting å henge seg opp i. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BusteMartePinn Skrevet 11. juni 2012 #498 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg slo opp med en gutt fordi han hadde for liten peis. #overklasseproblemer :gjeiper: 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wadd Skrevet 11. juni 2012 #499 Del Skrevet 11. juni 2012 #overklasseproblemer :gjeiper: Snobb og trengt rasshøl :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #500 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg slo opp med en gutt fordi han hadde for liten peis. Skjønner problemet hvis du hadde lyst til å legge i en kubbe til. :-) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg