Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Gjest Katten.

Da jeg var 19 år var jeg på jentetur i syden og der hadde jeg sex med en bartender bak ryggen på min daværende type. Jeg er egentlig helt imot slikt, men varmen og alkoholen og det gode stemningen gjorde noe med deg at jeg ikke klarte å motstå han.

Jeg måtte fortelle typen det da jeg kom hjem, og det ende opp med at han forlot meg. Jeg er nå sammen med en annen som jeg elsker enda høyere, og jeg ville ALDRI gjort noe slik igjen mot noen fordi man vet ikke hvor mye det egentlig kan ødelegge...

Jeg håper virkelig ikke Waco, Cuckold og den gjengen leser dette!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistenker nesten at det er mr. Fuckman19xx som skriver alle innlegg under AB nå.. (dengesmiley (skriver på TLF så får ikke opp smileyene))

...Unntatt mitt AB-innlegg ofc.

samme her. Det eneste som skurrer er at det er bemerkelsesverdig lite spruting i innleggene, men det hadde vel vært litt for opplagt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

samme her. Det eneste som skurrer er at det er bemerkelsesverdig lite spruting i innleggene, men det hadde vel vært litt for opplagt.

Hehe, var ikke meningen å gjøre dere helt paranoide her. Burde ikke svart for henne, men klarte ikke la være rett og slett da "alle" velger å være anonyme. Sorry! Men jeg har kun svart på den ene posten, jeg har da ikke tid til å sitte og dikte opp en haug med sexhistorier dagen lang.

Og hadde jeg gjort det, så ville de inneholdt langt flere detaljer om spruting og svelging :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gjort flere ting jeg ikke kan fortelle andre om:

1: når jeg var 27 år hadde jeg firkant på et hotellrom med meg og tre menn der vi holdt på hele natten.

2. når jeg var i syden en gang var jeg på tur med en kollega. i naborommet bodde det et ektepar som var endel eldre enn meg. en kveld satt vi alle og drakk på virandaen. Min kollega og hans kone gikk og la seg etterhvert. Jeg og han ble sittende og skravle. merket han ble kåt. Han begynte og fingre og slikke meg under kjolen min før vi hadde heftig sex på stranda. Når vi kom tilbake til hotellet satt vi og drakk litt mer før kona kom ut og maste at han skulle legge seg. Jeg ble litt redd for hun hadde skjønt det da. Ikke noe jeg er spesielt stolt av, men klarte ikke la være heller så kåt jeg ble.

3. Har hatt sex med min beste venninne og en tilfeldig mann i en trekant

4. Fikk engang 5000 kr for og dele en natt med en forretningsmann (var en fantasi jeg ville prøve ut) men heller ikke særlig stolt av det i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var ikke meningen å gjøre dere helt paranoide her. Burde ikke svart for henne, men klarte ikke la være rett og slett da "alle" velger å være anonyme. Sorry! Men jeg har kun svart på den ene posten, jeg har da ikke tid til å sitte og dikte opp en haug med sexhistorier dagen lang.

Og hadde jeg gjort det, så ville de inneholdt langt flere detaljer om spruting og svelging :)

Selvfølelig er det du som har skrevet samtlige av historiene her, du svarte på en post og glemte å trykke på anonym-knappen før du posta. Det er ganske opplagt, du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, var ikke meningen å gjøre dere helt paranoide her. Burde ikke svart for henne, men klarte ikke la være rett og slett da "alle" velger å være anonyme. Sorry! Men jeg har kun svart på den ene posten, jeg har da ikke tid til å sitte og dikte opp en haug med sexhistorier dagen lang.

Og hadde jeg gjort det, så ville de inneholdt langt flere detaljer om spruting og svelging :)

Dette skrev du: Jeg gir jo ikke slipp på ham, men dette er jo noe som skjer mellom meg og sjefen, og kun på fester. Jeg vet at utroskap er feil, men det er ikke hva tråden handler om. Min mann har også vært utro noen ganger, men han vet ikke at jeg vet det.

Vi har ellers et helt perfekt ekteskap, og dersom jeg måtte velge hadde jeg selvfølgelig valgt ham. Men jeg tenner utrolig på dette, og så lenge det går noen år mellom hver gang ser jeg ikke det store problemet, bortsett fra at utroskap er feil osv .

Du dikter opp historier og later som at du er jente under AB-nicket. :regn:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skrev du: Jeg gir jo ikke slipp på ham, men dette er jo noe som skjer mellom meg og sjefen, og kun på fester. Jeg vet at utroskap er feil, men det er ikke hva tråden handler om. Min mann har også vært utro noen ganger, men han vet ikke at jeg vet det.

Vi har ellers et helt perfekt ekteskap, og dersom jeg måtte velge hadde jeg selvfølgelig valgt ham. Men jeg tenner utrolig på dette, og så lenge det går noen år mellom hver gang ser jeg ikke det store problemet, bortsett fra at utroskap er feil osv .

Du dikter opp historier og later som at du er jente under AB-nicket. :regn:

Også glemte du å trykke på "post som anonym" :skratte:
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også glemte du å trykke på "post som anonym" :skratte:

Du var også rask med å endre innlegget du hadde skrevet, ikke mindre enn ett minutt etter at du posta det (fant jo ut at nå var du ikke så anonym lenger). Hadde du vært ute etter å trolle, så hadde du ikke endra det omtrent med en gang du posta det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen forklare denne fuckman1983/AB-situasjonen?

Går helt i surr i AB'er og skjønner ikke hvem som har skrevet hva :sjenert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sabotering av tråder lov?

Tror Fuckman bare innrømmer det han ble avslørt på, jeg.

"Nei, nei. Jeg har bare pult denne sauen. Helt sant."

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ikke an å be moderator sjekke tråden for trolling da? Om mange innlegg har samme IP som fuckman sine innlegg kan de jo rydde tråden og gi han advarsel om å slutte å trolle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi snakker om vold i forhold, så vil vel også vold knekke en person psykisk over tid, og jeg hadde min mann blitt voldelig hadde det i høyeste grad vært snakk om brutt tillit.

Jeg skjønner opplegget, men jeg snakket om vold og utroskap helt objektivt.

Altså ville jeg heller fått grisebank på byen enn at kona skulle vært utro. Men så har jeg fått en del bank opp igjennom årene før jeg slo meg til ro, så jeg vet hva det går i og er ikke særlig redd for det.

Er mye mer redd for at kona skulle vært utro (som i at det hadde vært værre for min del. Har ingen tro på at hun ville gjort det.)

Når det er sagt så ville jeg nok heller at kona skulle gitt meg en rett høyre enn å være utro, men situasjonen blir muligens en helt annen når man er fysisk underlegen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt kjedelig historie i forhold til mange andre her, men har vel ikke så mange hemmeligheter...

Skulle være hjemme alene en helg da jeg var 15 (han trodde jeg var en smule eldre..), moren min var på hytta. Hadde snakket litt med en mann på nettet, som var 25. Endte med at han tok taxi til meg kl. 2 på natta, og jeg mistet jomfrudommen min. Var både slikking, suging, analsex, rimming, foran speil, ute på verandaen osv. Ødela også spisebordet, og et av moren mitt sine yndlingsbilder...

Husker fortsatt at jeg måtte finne på en historie om at venninen min hadde overnattet og greid å ødelegge bildet og bordet på en eller annen måte, og hun var mildt sagt ganske forbannet. Mens jeg fikk skryt for å ha prøvd å fikse bordet, rydde og støvsuge huset, samt ikke ha noen vill fest mens hun var borte (som var moren min sin største frykt). :sjenert:

rimming?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

rimming?

Fra Urbandictionary

rimming 2404 up, 654 down

The act of using one's tongue on the anal rim of another person in order to gain and/or give sexual pleasure.

Insertion of the tongue is not necessary. Circular motions in the clockwise directions are supposedly better in the Northern hemisphere, and anti-clockwise ones in the Southern.

"If he wipes his ass well, I'll give him a good rimming"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Såeh.. :sjenert: En gang jeg var på fylla møtte jeg en fyr som så absolutt ville ha med meg hjem. Jeg hadde mensen, så jeg sa at sex kom ikke på tale, noe han syns var greit. Men, det skjedde jo allikevel. Fyren knullet meg i rumpa, og da han var like full som meg fant vi ut at det var en "artig ide" å prøve en jævla agurk (i rumpa ja..). Jeg tenkte: Jaja! Hvorfor ikke? (Burde jo tenkt: "HVORFOR??") og vi lot det stå til.

Etterpå foreslo han at han skulle tisse på meg i dusjen, men der satte jeg foten ned, gitt! Det kom ikke til å skje!

Kan med hånden på hjerte underskrive at det var en av de mer kleine dagen-derpå jeg har vært med på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, og dette skjedde når jeg var femten år. Jeg var hjemme alene og småkåt og hormonell og tv1000 etter midnatt var spennende. Dette var før internett var allemannseie. Jeg hadde gjort denne udåden før og lærte fort å slå av sensuren ved å velge bort underteksten, eller velge dansk undertekst. Husker det var utrolig opphissende. Men jeg savner litt en sexleke. Så gikk jeg på tilfeldig jakt i huset etter noe å bruke, jeg ville ikke ty til noe som var for stort heller. Jeg fant ut at fjernkontrollen til videospilleren var perfekt, liten, nett og med avrundede kanter.

Med denne på plass og ivrig fingring så gikk det i døra. Jeg var mest opptatt av å finne en kanal med noe troverdig på, heise opp buksene og deretter løpe på badet for å vaske hendene. Mamma fulgte etter meg inn for å fjerne smykker og øredobber, så jeg pratet fint og lett om hvordan kvelden deres var. Så gikk jeg og siktet på rommet mitt. For å komme dit, måtte jeg passere stua. Der var pappa. Litt panisk. Han hadde programmet videospilleren til å ta opp en film og leita etter fjernkontrollen. Som var inni meg. Med mamma på badet så fløy jeg på rommet og fikk den ut, og tørka av den med papirservietter og hadde på parfyme. Når jeg kom inn i stua med "funnet" mitt, så hadde pappa gitt opp jakten og tatt seg bryet med å trykke manuelt på videospilleren.

Så jeg gikk på badet og fikk vasket den så godt jeg bare kunne. Med pappa trygt forran krimmen sin og mamma og meg på vei i seng, så hørte jeg plutselig et overrasket utbrudd fra stua.

I refleksjonen fra de mørke vinduene så jeg noen kjente scener av nakne mennesker jeg hadde sett tidligere...

....dette var før videospilleren var teknisk nok til å ta opp fra en kanal mens man så på en annen.

Åh fy faen. Det ble aldri omsnakket hjemme og jeg har aldri turt å fortelle det til noen venner.

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk 6000,- for å sitte naken og drikke champagne med en gammel riking og "halliken" hans. Ble tilbudt 50.000 for å ha sex med han, men gjorde det ikke... De kom inn på baren jeg jobbet på, slang en tusen-lapp på bordet og spurte om jeg ville bli med på nach.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...