Gå til innhold

Har du gjort noe du ALDRI kan fortelle?


Snefrid Frost

Anbefalte innlegg

Masse interessant her, godt samfunnet ikke bare er sort/hvitt :-)

Jeg har en hendelse jeg ser nå at jeg kunne ha vært foruten, men jeg har ikke hatt muligheten eller guts til å fortelle dette til noen.

Da jeg var 13 skjedde det mye faenskap hjemme - skilsmisse, vold, krangling, bekymringsmeldinger fra naboer, ja dere ser bildet. Jeg var jeg ganske stille og sjenert jente som på en måte bare befant meg i dette kaoset. Hverdagen min var ganske trist og ingen visste om det så jeg søkte tilflukt på en chatteside..der kom jeg i kontakt med en mann på 30. Han var forståelsesfull og morsom. Etterhvert ble dette det størte høydepunktet i mine dager.

Etter å ha chattet i noen måneder bestemte vi oss for å treffes. Biltur. Det gikk ganske fint, vi bare pratet - om alt mellom himmel og jord. Jeg fant det betryggende og var meget glad over at jeg endelig fant en som jeg kunne prate med og som jeg følte virkelig brydde seg om meg.

Det hele snudde da vi bestemte for å treffes igjen. Plutselig hadde vi hatt sex. Jeg var ganske apatisk og kunne ikke helt forstå hva som foregikk. Overraskende nok gjorde det ikke så veldig vondt, men det var ubehagelig ettersom jeg ikke visste om dette var normalt eller ikke. Når han var ferdig gav han meg en hundrelapp og da at på apoteket kan jeg få tak i noe som heter angrepille. Jeg bare tok imot og var helt nummen.

Jeg snakket aldri med han igjen.

Idag forstår jeg selvfølgelig at det ikke var min skyld selv om jeg følte at jeg bare hadde meg selv å takke. Ting får litt perspektiv når jeg ser på min lillebror idag, han er 13år...så ung og uskyldig.

Oi, dette ble et langt innlegg. Takk for oppmerksomheten og takk TS for muligheten :klem:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Martin

Jeg har sugd alle sjefene (7-8 stk) jeg har hatt etter ferdig endt utdannelse. Ikke for å få jobben selvsagt, men jeg tenner veldig på autoriteter og det har blitt en slags fast "rutine" på julebord/firmafester etc. De har alle vært gift (jeg er også gift), så det har aldri blitt noe mer enn når vi er ute og fester.

Jeg vet mange vil dømme meg siden jeg er gift, men det får bare gå. Min mann er en flott person og en god far, men jeg har hatt denne fetishen siden tenårene og har ikke lyst til å gi slipp på den da dette faktisk er en del av meg.

Jeg tror det er STORE mørketall når det gjelder utroskap, for jeg har nemlig aldri blitt avvist av noen som helst :)

Deilig innlegg! Blir nysgjerrig: Åssn går du fram overfor disse sjefene? Sier du at du har denne fetisjen eller? Og så fordufter dere på en do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt runket av en mann på swingerklubben en gang :) Sprutet ikke, men han dro skaftet noen ganger, siden han hadde lyst.

Endret av Fuckman1983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir jo ikke slipp på ham, men dette er jo noe som skjer mellom meg og sjefen, og kun på fester. Jeg vet at utroskap er feil, men det er ikke hva tråden handler om. Min mann har også vært utro noen ganger, men han vet ikke at jeg vet det.

Vi har ellers et helt perfekt ekteskap, og dersom jeg måtte velge hadde jeg selvfølgelig valgt ham. Men jeg tenner utrolig på dette, og så lenge det går noen år mellom hver gang ser jeg ikke det store problemet, bortsett fra at utroskap er feil osv :)

Good for you.

Eller, nei, vent. Fuckman? Mann? Lukter jeg et troll?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt runket av en mann på nudiststrand!

Åh, så snar å endre innlegget! Så synd at noen fikk sitert deg før du endret det! ;)

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt runket av en mann på swingerklubben en gang :) Sprutet ikke, men han dro skaftet noen ganger, siden han hadde lyst.

Og enda en gang? Jaja, du får kose deg med å finne på historier :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24 år å har aldri fått orgamse ved sex. kun ved fingring... kanskje ikke det versete her men er dog min lille hemmelighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Jeg er 24 år å har aldri fått orgamse ved sex. kun ved fingring... kanskje ikke det versete her men er dog min lille hemmelighet :)

Mener du fingring alene, eller funker det med partner også?

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good for you.

Eller, nei, vent. Fuckman? Mann? Lukter jeg et troll?

Haha! Nei, der tok du meg gitt. Det opprinnelige innlegget er ikke mitt, men alle kan jo svare for alle når man er anonym :)

Men det stemmer faktisk at jeg har blitt runket av et par menn, det er ikke noe trolling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Haha! Nei, der tok du meg gitt. Det opprinnelige innlegget er ikke mitt, men alle kan jo svare for alle når man er anonym :)

Men det stemmer faktisk at jeg har blitt runket av et par menn, det er ikke noe trolling :)

Nei, det kan de ikke. Det at du gjør det til en runketråd for deg selv er respektløst for andre som deler sine hemmeligheter, IMHO.

Det er lov til å være anonym på sine egne greier, men å dra noen andres historie videre er ikke greit.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spils

Haha! Nei, der tok du meg gitt. Det opprinnelige innlegget er ikke mitt, men alle kan jo svare for alle når man er anonym :)

Men det stemmer faktisk at jeg har blitt runket av et par menn, det er ikke noe trolling :)

Tragisk. Har du virkelig et så kjedelig liv selv at du må spinne videre på andre sine historier?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hemmelighet:

For noen år siden hadde jeg sex med min bestevenninne som er fra Pakistan. Slikket og fingret hverandre og hun kom tilslutt :lur: Hadde vært ute på byen og jeg overnattet hos henne. Begge var fulle og rusa på kokain. Dette har vi begge bestemt oss for å ta med i graven, spesielt for hennes del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Min hemmelighet:

For noen år siden hadde jeg sex med min bestevenninne som er fra Pakistan. Slikket og fingret hverandre og hun kom tilslutt :lur: Hadde vært ute på byen og jeg overnattet hos henne. Begge var fulle og rusa på kokain. Dette har vi begge bestemt oss for å ta med i graven, spesielt for hennes del...

Det er kanskje relevant å fortelle om du er dame/mann.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er kanskje relevant å fortelle om du er dame/mann.

Jeg regner med at hun er dame i og med at hun skrev "vi fingret og slikket hverandre".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fasting Drue

Jeg regner med at hun er dame i og med at hun skrev "vi fingret og slikket hverandre".

Så det først i ettertid :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse interessant her, godt samfunnet ikke bare er sort/hvitt :-)

Jeg har en hendelse jeg ser nå at jeg kunne ha vært foruten, men jeg har ikke hatt muligheten eller guts til å fortelle dette til noen.

Da jeg var 13 skjedde det mye faenskap hjemme - skilsmisse, vold, krangling, bekymringsmeldinger fra naboer, ja dere ser bildet. Jeg var jeg ganske stille og sjenert jente som på en måte bare befant meg i dette kaoset. Hverdagen min var ganske trist og ingen visste om det så jeg søkte tilflukt på en chatteside..der kom jeg i kontakt med en mann på 30. Han var forståelsesfull og morsom. Etterhvert ble dette det størte høydepunktet i mine dager.

Etter å ha chattet i noen måneder bestemte vi oss for å treffes. Biltur. Det gikk ganske fint, vi bare pratet - om alt mellom himmel og jord. Jeg fant det betryggende og var meget glad over at jeg endelig fant en som jeg kunne prate med og som jeg følte virkelig brydde seg om meg.

Det hele snudde da vi bestemte for å treffes igjen. Plutselig hadde vi hatt sex. Jeg var ganske apatisk og kunne ikke helt forstå hva som foregikk. Overraskende nok gjorde det ikke så veldig vondt, men det var ubehagelig ettersom jeg ikke visste om dette var normalt eller ikke. Når han var ferdig gav han meg en hundrelapp og da at på apoteket kan jeg få tak i noe som heter angrepille. Jeg bare tok imot og var helt nummen.

Jeg snakket aldri med han igjen.

Idag forstår jeg selvfølgelig at det ikke var min skyld selv om jeg følte at jeg bare hadde meg selv å takke. Ting får litt perspektiv når jeg ser på min lillebror idag, han er 13år...så ung og uskyldig.

Oi, dette ble et langt innlegg. Takk for oppmerksomheten og takk TS for muligheten :klem:

Jeg blir helt dårlig når jeg hører om slike menn. Har noen nabojenter i ungdomsskolealder jeg kjenner relativt godt og jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde fått vite at en på 30 hadde utnyttet de slik. Fysj. Er selv en mann i slutten av 20-årene og forstår ikke hva enkelte tenker med.

Det var absolutt ikke din feil, alt av ansvar ligger på den voksne. Håper det går bra med deg nå. :klemmer:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir helt dårlig når jeg hører om slike menn. Har noen nabojenter i ungdomsskolealder jeg kjenner relativt godt og jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde fått vite at en på 30 hadde utnyttet de slik. Fysj. Er selv en mann i slutten av 20-årene og forstår ikke hva enkelte tenker med.

Det var absolutt ikke din feil, alt av ansvar ligger på den voksne. Håper det går bra med deg nå. :klemmer:

Takk, det går veldig bra nå. Heldigvis :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I midten av 20-åra hadde jeg en jobb som innebærte mye utenlandsreiser. Jeg er ganske kresen hva gjelder potensielle partnere, så jeg hadde vært single en stund. Satt på hotellet og surfet litt, så havnet jeg på en side for sex-kontakter. Vet fremdeles ikke hvorfor jeg laget et profil, det var så ulik meg selv, men i hvert fall ble jeg kontaktet av en mørkhudet amerikaner. Ble litt grise-chatting og jeg ble veldig kåt av det - og så fant jeg ut at han var kun 3 mil unna.

Jeg satt meg i bilen og vi møttes på en pub kl 22, var hjemme hos ham en time senere og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har aldri knullet så godt. En vilt fremmed mann! Jeg er egentlig litt prippen, men han sugde jeg som en kjærlighet på pinne, han slikket meg at jeg kom 5 ganger før han penetrerte meg første gang, og vi hadde ganske avansert sex. Han var en høy og sterk fyr med masse utholdenhet, det beste var når han holdt meg oppe og mot veggen. Digg!

Klokka 4 reiste jeg tilbake til hotellet, fullstendig mettet, sov 2 timer og gikk på jobb.

Som jeg skrev før var det mye reising, jeg gjorde det stort sett hver gang jeg var i utlandet, og bortsett fra 2 stykk har jeg ikke blitt skuffet. Alt i alt var det nok 60 menn, aldri noen 2 ganger.

Jeg fikk meg en annen jobb, mye mindre reising og møtte mannen min. Han aner ikke noe om at jeg hadde mye sex med ukjente, det vet ingen og jeg tror faktisk at ingen ville tro det om jeg fortalte det, jeg er kjent som den stille, ordentlige, litt goody two shoes.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker nesten at det er mr. Fuckman19xx som skriver alle innlegg under AB nå.. (dengesmiley (skriver på TLF så får ikke opp smileyene))

...Unntatt mitt AB-innlegg ofc.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 19 år var jeg på jentetur i syden og der hadde jeg sex med en bartender bak ryggen på min daværende type. Jeg er egentlig helt imot slikt, men varmen og alkoholen og det gode stemningen gjorde noe med deg at jeg ikke klarte å motstå han.

Jeg måtte fortelle typen det da jeg kom hjem, og det ende opp med at han forlot meg. Jeg er nå sammen med en annen som jeg elsker enda høyere, og jeg ville ALDRI gjort noe slik igjen mot noen fordi man vet ikke hvor mye det egentlig kan ødelegge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...