AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #1 Skrevet 17. april 2012 Hadde det vært på plass med fysisk avstraffelse av dette slaget for voldtektsmenn, drapsmenn, o.l.? Landet som praktiserer denne straffen har svært lite kriminalitet. Kanskje det kan få dem til å tenke seg om en gang til før de bestemmer seg for å voldta igjen? 1
B18 Skrevet 17. april 2012 #2 Skrevet 17. april 2012 Hvordan vet du at dette landet har lite kriminalitet, kan du gi meg kilder . 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 17. april 2012 #3 Skrevet 17. april 2012 Nei fysj. Hva hjelper det der? En værre, og i mine øyne, bedre straff, er offentlig uthenging. Jeg er for at ansiktene til voldteksmenn (overfallsvoldtekter) skal henge på plakater rundt om. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #4 Skrevet 17. april 2012 Hvor mye kriminalitet har Singapore sammenlignet med Norge? jeg finner ikke statistikk på det.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #5 Skrevet 17. april 2012 Hvordan vet du at dette landet har lite kriminalitet, kan du gi meg kilder . The crime rate in Singapore is one of the lowest in the world. 1
Ego Skrevet 17. april 2012 #6 Skrevet 17. april 2012 Så vondt ut det der ja!! Jeg vil nok ikke kjempe for å få innført fysisk avstraffelse, men jeg ville heller ikke protestert om de lot voldtektsmenn få gjennomgå på den måten. Fysiske sår gror, er verre med psykiske. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #7 Skrevet 17. april 2012 Om så, da må kvinner selvsagt straffes på samme måte. For det er absolutt ikke bare menn som voldtar og dreper. 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #8 Skrevet 17. april 2012 Om så, da må kvinner selvsagt straffes på samme måte. For det er absolutt ikke bare menn som voldtar og dreper. Enig med deg i det. 1
yes2yes Skrevet 17. april 2012 #9 Skrevet 17. april 2012 Nei huff a meg, fysisk tortur har ingenting å gjøre i et rettsystem. Er det kriminelle uhyret fortsatt i livet etter ulydigheten overnfor samfunnet, finner jeg isolasjon det beste middel av hva de muligheter de norske lover tillater. 3
Gjest sardintroll Skrevet 17. april 2012 #10 Skrevet 17. april 2012 Tviler på at det hadde hjulpet noe særlig. Gapestokk tror jeg hadde vært en bedre idé.
Eudyptula Skrevet 17. april 2012 #11 Skrevet 17. april 2012 Straffe vold med vold? Å huff, for en tanke. 2
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #12 Skrevet 17. april 2012 skal det være fysisk så synes er det bedre å fjerne utstyret til mannen. det er jo det han bruker 2
Gjest sardintroll Skrevet 17. april 2012 #13 Skrevet 17. april 2012 skal det være fysisk så synes er det bedre å fjerne utstyret til mannen. det er jo det han bruker Det var det jeg trodde de skulle først, synes med en gang det så ut som han ble bundet til en diger slipestein. Raspe raspe..... :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #14 Skrevet 17. april 2012 Om så, da må kvinner selvsagt straffes på samme måte. For det er absolutt ikke bare menn som voldtar og dreper. Selvfølgelig. Skrev "voldsmenn" fordi det er et vanlig uttrykk. Det gjelder "voldskvinner". En fin og avskrekkende straff for både kvinner og menn
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #15 Skrevet 17. april 2012 Det var det jeg trodde de skulle først, synes med en gang det så ut som han ble bundet til en diger slipestein. Raspe raspe..... :gjeiper: Raspe, raspe... Nå får jeg ubehagelige bilder i hodet samtidig som jeg ler
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #16 Skrevet 17. april 2012 Nei huff a meg, fysisk tortur har ingenting å gjøre i et rettsystem. Hvorfor er egentlig fysisk tortur verre enn psykisk tortur? Hva ville du selv valgt? Å sitte inne isolert fra omverdenen i flere år, eller å få noen stokkeslag på baken og ferdig med det?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #17 Skrevet 17. april 2012 Og når vi først snakker i disse baner: crocodile shears: Teeth or spikes lined the inside of the blades, which are first heated until red-hot before being clamped on the victim’s penis. When his sex organ is “cooked” enough, it is then torn out from his body. 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #18 Skrevet 17. april 2012 skal det være fysisk så synes er det bedre å fjerne utstyret til mannen. det er jo det han bruker Overgrep skyldes fundamentalt sett mangel på respekt for individets rettigheter. Du blir ikke kvitt overgrep med medisinske inngrep. 1
yes2yes Skrevet 17. april 2012 #19 Skrevet 17. april 2012 Hvorfor er egentlig fysisk tortur verre enn psykisk tortur? Hva ville du selv valgt? Å sitte inne isolert fra omverdenen i flere år, eller å få noen stokkeslag på baken og ferdig med det? Psykisk tortur blir det nærmest uansett hvordan man straffer noen, og spesielt om det er snakk om fengselstraff. Fysisk tortur blir det ikke med mindre man aktivt går inn for å sette hånd/våpen på vedkommende. Det er mye jeg mener om straff som flertallet ikke vil si seg enig i, men hva gjelder den form for tortur, mener jeg faktisk den er såpass uten mål og moral at man burde ikke gjøre det uansett. Hvis man virkelig føler vedkommende er skyldig i slikt et slikt lovbrudd at han skal få sin kropp og organer mishandlet, mener jeg ærlig det er bedre å henrette vedkommende så smertefritt som mulig. Skal man først la han leve skal man ikke torturere på den måten, uansett hvilket uhyre den kriminelle er. At noen føler for å slå til en voldtektsmann på gaten er en annen sak, men staten bør ikke bedrive slik som del av juridisk straff. 3
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #20 Skrevet 17. april 2012 Overgrep skyldes fundamentalt sett mangel på respekt for individets rettigheter. Du blir ikke kvitt overgrep med medisinske inngrep. Den seksuelle drifter en den sterkeste driften mennesket har. han kan jo fortsett bli voldsmann men sannsynligvis ikke voldtektsmann. når du fjerner både penis og ballene lages ikke flere slike hormoner lenger og derfor blir ikke den driften fungerende lenger. og når han mangler penis så tro meg, moroa med å voldta er borte. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå