Gå til innhold

ljuger hun til meg?


auting82

Anbefalte innlegg

Men jeg er egentlig jævlig forbannet, begynner å vurdere å date ei annen.

Jeg antar at du skjønner at du må avslutte først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Maria_Marihøne

Jeg hadde også blitt temmelig sur! Og jeg er voksen... Synes dette handler om respekt for den andre parten, ihvertfall hvis du ikke får svar før sent søndag. Men synes vel å reagere med å date ei annen er litt vel drøyt .

Er det respektløst å ikke ha mobilen limt i hånden når man er i et forhold?

:klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det respektløst å ikke ha mobilen limt i hånden når man er i et forhold?

:klo:

Jeg syns dette burde ha vært veldig enkelt.

Enten forteller hun TS at hun ikke tar med seg mobilen.

Eller så svarer hun ham innen rimelig tid. Og dumme unnskyldninger er da ikke akseptabelt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette burde ha vært veldig enkelt.

Enten forteller hun TS at hun ikke tar med seg mobilen.

Eller så svarer hun ham innen rimelig tid. Og dumme unnskyldninger er da ikke akseptabelt.

Har fortsatt ikke klart å møte henne siden forrige uke.

Hun kontaktet meg over Facebook på mandag og spurte hvordan uken min, og spurte også om jeg var sur på henne.

Dette synes jeg var merkelig, fordi vi ikke hadde snakket meg hverandre noe særlig på søndag.

Folk spørr om man er sur på dem som oftest når man har en god grunn til å være sur på dem.

Jeg spørr henne rett ut om jeg burde være sur på henne hvor hun svarer: Ikke vet jeg!!

Uanset hele samtalen ender ut i ingenting.Hun sier at hun har hatt tannverk de siste dagene og ikke følt seg bra.

Neste dag kontakter jeg henne og spørr om ikke hun har lyst til å ta turen bort til meg siden vi ikke har sett hverandre på en stund, og da sier hun bare at hun skal se an.

Til slutt kommer hun ikke og sier at hun er trøtt og ikke kommer til å være bra selskap.

Igår har vi ikke snakket i det hele tatt!!

Lurer egentlig på om jeg bare skal vente til hun tar kontakt igjen eller om jeg skal foreslå et møte igjen og høre hva hun har å si.

Blir det NEI igjen så dritter jeg i det og kontakter henne ikke overhodet før hun bestemmer seg for å ta kontakt med meg??

Endret av auting82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fortsatt ikke klart å møte henne siden forrige uke.

Hun kontaktet meg over Facebook på mandag og spurte hvordan uken min, og spurte også om jeg var sur på henne.

Dette synes jeg var merkelig, fordi vi ikke hadde snakket meg hverandre noe særlig på søndag.

Folk spørr om man er sur på dem som oftest når man har en god grunn til å være sur på dem.

Jeg spørr henne rett ut om jeg burde være sur på henne hvor hun svarer: Ikke vet jeg!!

Uanset hele samtalen ender ut i ingenting.Hun sier at hun har hatt tannverk de siste dagene og ikke følt seg bra.

Neste dag kontakter jeg henne og spørr om ikke hun har lyst til å ta turen bort til meg siden vi ikke har sett hverandre på en stund, og da sier hun bare at hun skal se an.

Til slutt kommer hun ikke og sier at hun er trøtt og ikke kommer til å være bra selskap.

Igår har vi ikke snakket i det hele tatt!!

Lurer egentlig på om jeg bare skal vente til hun tar kontakt igjen eller om jeg skal foreslå et møte igjen og høre hva hun har å si.

Blir det NEI igjen så dritter jeg i det og kontakter henne ikke overhodet før hun bestemmer seg for å ta kontakt med meg??

Hjelpe og trøste!

Oppførselen hennes er rett og slett ikke bra. Tror du skal få slite med ho der samme hva som måtte skje framover.

Husk at det (nesten) aldri er for sent å snu. Og som jeg opplever dette du forteller så burde du begynne på retretten allerede nå. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det så virker det som at du har kvelt henne helt med sms og mas, og at hun er på vei bort fra deg. Det er din egen feil.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg ser det så virker det som at du har kvelt henne helt med sms og mas, og at hun er på vei bort fra deg. Det er din egen feil.

Signerer denne..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, du må ikke kontakte henne igjen nå. Hun burde jo selv skjønne at hun viste en skjødesløshet ved å vente så lenge med å svare på sms'en, og at hun du bør "gjøre opp for det" ved å vise ekstra interesse etterpå. Det har hun jo ikke gjort, tvert i mot. Hun avlyste jo din invitasjon. Så slik jeg ser det, har du valget mellom å ikke gjøre noe til hun tar kontakt, eller du kan gjøre det slutt. Dersom du gjør det slutt, kan du jo bare oppgi som grunn at du ikke synes dere kommuniserer så bra sammen og ikke er noen topp match. Du må ikke anklage henne.

Du kommer til å være glad når du går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm veldig rart ingen synes det er merkelig at noen ikke gidder å svare.....hun spørte meg om jeg var sur på henne, noe jeg sa jeg ikke var.

Men jeg er egentlig jævlig forbannet

Ljuger ikke du selv, da? ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg ser det så virker det som at du har kvelt henne helt med sms og mas, og at hun er på vei bort fra deg. Det er din egen feil.

Jeg også signerer denne.

Det er godt å bruke tid med kjæresten, men man må også ha rom for å gjøre ting på egenhånd også. Er typen ute med gutta, så får han være ute med gutta, uten mitt mas. Gutta har vært i bildet før han kom inn i livet mitt, og at han har brukt tid med dem er jo en grunn til at han er nettopp den herligheten som jeg er blitt så forbanna glad i! Høres ikke ut som du har tillit til kjæresten din i det hele tatt. Om man ikke stoler på kjæresten, og antar det verste, og ikke godtar forklaringen hennes, så virker det nesten som om detta er et veldig kontrollbehov du har. Man må vel huske at kjærester ikke blir ens eiendeler, og de ikke burde ha meldeplikt.

Jeg falt for kjæresten min for den han er, og hvis jeg skulle begynt å legge begrensninger på ham som å nekte guttekvelder, treninger osv, lagt meg opp i hva han gjør og forhørt ham, da hadde det vært meg det hadde vært noe galt med. Skulle jeg tatt vekk alt som formet den jeg ble forelsket i, ville jeg jo driti meg ut kraftig.Hvorfor forandre den man ble forelsket i? Hva sitter man igjen med da? Om du er usikker på henne, ikke stoler på henne, og vurderer andre vil jeg råde deg til å gjøre det slutt. Helt ærlig tror jeg jenta vil bli lettet etter hva som kommer frem her. Hun virker å ville vekk fra deg når hun ikke vil møte deg og har unnskyldninger for ikke se deg. Om det er en annen i bildet hos henne, er det synd at hun ikke avsluttet forholdet først, da er det lavmål av henne. Er det noe å satse på? Da er det vel ikke noe tvil om hva du burde gjøre? La henne i fred, kom deg videre og finn ei du kan stole på. (Husk å gi den nye en fair sjanse, og ro ned kontrollbehovet.Kanskje den neste faktisk er til å stole på.)

Endret av Adrianah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet er jeg enig med deg i at det er lenge å ikke svare. Jeg blir stressa med en gang kjærsten ikke svarer men da ringer jeg som regel til ham:P På den annen side så virker det som det er såpass tidlig i forholdet at det ikke er helt "ok" å sette sånne krav til hverandre? Det kan lett skje for jenter at vi legger mobilen i vesken når vi er ute og derfor ikke sjekker den på en stund (jeg pleier å passe på å ikke gjøre det lenger da, siden kjærsten min er like stressa som meg hvis jeg ikke svarer... ja vi er teite begge to men det funker for oss:P).

Ut i fra det siste svaret så kan det være hun er litt lei, men det kan faktisk også være at hun bare er sliten og ikke orker å fikse seg osv for å være med deg (man vil jo gjerne fremstå bra i datefasen og ikke være slapp med tannverk..). Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å se det litt ann.

Det er btw fint å være ærlig da, si at du ble litt såret og bekymret når hun brukte så lang tid på å svare fordi du liker henne. Ikke si at du ble sint, da kommer den andre så lett i forsvarsposisjon..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...