Gå til innhold

Farge til soverom!


Gjest Coolaid

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid

Soverommet er modent for litt opp-pussing.......Hvilke farger skal man male med for å få den rette stemmningen? ....og forslag til noen gardiner....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs hvilken inntrykk/stemning du vil skape: lyst og luftig, intimt eller kjølig?

Er det mye dagslys i rommet, hvordan er skap og seng? Er rommet stor eller lite? Hvilken stil liker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Ønsker vel egentlig en farge som er lys men avslappende og rolig. På en vegg er det bare vinduer, den andre veggen er det innebygde skap. Ellers stor seng og to små nattbord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes Cafe Latte og Lys Toscana er fine, varme farger, men fremdeles lyse og lette. Lyset påvirker disse fargene veldig, i noe lys syntes Lys Toscana blir for rød, da er Cafe Latte pen.

Men du ønsker muligens mer farge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Kanskje, er litt svak for noe bått, kongeblått er fint på soverom men så mørke farger er jo ikke lurt når soverommet ikke er så stort.....så det må bli noe lyst ihvertfall....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En lys grå-blå farge kanskje? Kornblå eller Gustaviansk blå, muligens?

På www.jotun.no kan du velge soverom - så kan du "male" med forskjellige blåfarger for å se forskjellige resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En lys grå-blå farge kanskje? Kornblå eller Gustaviansk blå, muligens?

På www.jotun.no kan du velge soverom - så kan du "male" med forskjellige blåfarger for å se forskjellige resultater.

Mie du er inne på noe der :D . Ville heller valgt kornblå/Gustaviansk blå enn konge/mørk blå.

Beige/creme er også tidløse, varme farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg har bestemt meg for mange år siden at mitt soverom skal være lindegrønt! Det er den fineste fargen jeg vet om, men den passer ikke særlig bra på en stuevegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Coolaid?! :o Værsåsnill og si at du har byttet nick og avatar' date=' eller må jeg en tur til doktor.. :-?[/quote']Ikke noe doktor tur for deg.......er vel mest kjent som Blåmann, eller Pasasjeren......men har altså byttet for å bli gjenkjent dersom noen treffer på meg i Herresalongen. Ta gjerne turen innom forresten, har bruk for sterke damer der......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...