Gå til innhold

Godteri som er barnslig

Fremhevede innlegg

Skrevet

Smaken er som baken, og den er som kjent ikke delt opp i alderstrinn.

Jeg digger pulverkjærligheter, de store pastellfargede jeg kan slikke på en hel evighet :rodmer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest juvelia
Skrevet

Hadde nok reagert om en mann i dress kom inn på trikken å dro fram en diger rund fargerik slikkepinne! Eller satt å spiste hockeypulver.

Skrevet

Åh, nå ble jeg godtesjuk her! Men nei, jeg syns ikke noe godteri er mer barnslig enn andre.

• Liker 1
Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Cartoonies og sånn pulver med smak, men det er jo så godt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hadde nok reagert om en mann i dress kom inn på trikken å dro fram en diger rund fargerik slikkepinne! Eller satt å spiste hockeypulver.

Jeg hadde glodd, da ja :fnise:

Masse godteri regnes vel som barnslig dersom en voksen spiser det på f.eks. et offentlig sted.

Hilsen godt voksen dame som elsker lakris-snører og å spise/pusle med kinderegg

- men som ikke gjør det på trikken...

• Liker 1
Skrevet

Da tror jeg faktisk jeg hadde blitt litt glad inni meg :jepp:

• Liker 3
Skrevet

Dette har jeg virkelig aldri tenkt over... det beste jeg vet er juicy drop pops! Men det er jo en grunn til at barn liker godteri så godt, og ingen har så god peiling på godteri som barn, så jeg synes vi skal stole på dem ;) Samma hvor mange regnbuer og bamser det er på etiketten, er det godt så er det godt! Og det gir deg uansett høl i tenna, så man kan vel like gjerne velge det man liker best uansett hvor "barnslig" det måtte være.

Gjest Elihol
Skrevet

Da tror jeg faktisk jeg hadde blitt litt glad inni meg :jepp:

Jeg og! Så for meg en slik svær kjærlighet som selges på type fornøyelsesparker, med masse farger!

Har aldri tenkt på det med barnslig. Kjøper fortsatt bamse-potetgull, kjærlighet på pinne, Zoo, og det meste nevnt over her.

Om jeg da har lyst på noe av det jeg har kjøpt på trikken - vel, da spiser jeg det på trikken da... :)

• Liker 1
Skrevet

Hjelpe meg - alt som overhodet kan betegnes som godteri er da barnslig.

Jeg fatter ikke hvordan folk orker å spise det, faktisk (nei, jeg tuller ikke).

De eneste søtsakene jeg spiser kalles konfekt (fortrinnsvis belgisk). Og chips eller annen salt snacks rører jeg ikke, med mindre jeg får det servert til apéritifen min når jeg er gjest i middagsselskap.

Med andre ord: Jeg er voksen. Og sluttet med lørdagsgodt for tredve år siden. :nigo:

Heller barnslig enn en tørrpinn =D

BRING THE CANDY!

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Er det noe godteri eller snacks som du synes er barnslig å spise? Jeg trodde godteri var godteri bare jeg og aldri tenkt noe på dette, men i dag så kjøpte jeg potgullet som heter bamser på butikken og da var det et par jeg "kjenner" som så det og mente at jeg var barnslig for bamser var for småunger.

Hva er dere mener? Finnes det godteri som er barnslig? Og hva gjør det barnslig? Bamser er jo som alt annet potetgull bare at det er formet som em bamse. Er det formen det går i?

Kinderegg fordi det er leke inni. Men er yummy yummy

Gjest Solsmil
Skrevet

hello kitty drops, gompedrops, smurfedrops, hockeypulver, juicy drop pops eller hva det heter. Men jeg spiser det likevel, bortsett fra sistnevnte. Det blir litt for barnslig, selv for meg :fnise: og sånn godterispray, eller hva det nå er. og sånn elias-greier

AnonymBruker
Skrevet

Hjelpe meg - alt som overhodet kan betegnes som godteri er da barnslig.

Jeg fatter ikke hvordan folk orker å spise det, faktisk (nei, jeg tuller ikke).

De eneste søtsakene jeg spiser kalles konfekt (fortrinnsvis belgisk). Og chips eller annen salt snacks rører jeg ikke, med mindre jeg får det servert til apéritifen min når jeg er gjest i middagsselskap.

Med andre ord: Jeg er voksen. Og sluttet med lørdagsgodt for tredve år siden. :nigo:

Kjedelig trollesvar. Aaalt for opplagt.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Mye godteri er vel lagd for/til barn, så sånn sett fins det nok noe som er "barnslig" selv om jeg ikke ser sånn på det selv.

Godteri er godteri.

Endret av BarteSatan
AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig trollesvar. Aaalt for opplagt.

:ler:

Jeg mener det helt oppriktig, du. Og jeg tok ikke hardt i engang. :filer: Selv om noen er annerledes enn deg, trenger de ikke være oppdiktet.

Skrevet

kjærlighet på pinne, hockeypulver,bokstavkjeks og slike dyppedingser (bruspulver sak.)

Men mye av det er godt ;)

Gjest Candy Pie
Skrevet

Sånn tv-godt pose (?) er kanskje litt "barnslig" ?:P

Men godteri er jo forsåvidt goteri da. Er vel heller det at når de pakker tyggisen eller dropsene inn i Hello Kitty papir så er det vel for å tjene penger siden mange unger liker jo hello kitty OG godteriet så:P

Jeg kjøper stort sett stratos eller smågodt jeg da :popcorn:

Kinderegg er også godt :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Finnes Donaldkjeks fortsatt? Nam :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...