AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #1 Skrevet 16. april 2012 Er det noe godteri eller snacks som du synes er barnslig å spise? Jeg trodde godteri var godteri bare jeg og aldri tenkt noe på dette, men i dag så kjøpte jeg potgullet som heter bamser på butikken og da var det et par jeg "kjenner" som så det og mente at jeg var barnslig for bamser var for småunger. Hva er dere mener? Finnes det godteri som er barnslig? Og hva gjør det barnslig? Bamser er jo som alt annet potetgull bare at det er formet som em bamse. Er det formen det går i?
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 16. april 2012 #2 Skrevet 16. april 2012 Jeg syns også at potetgullet Bamser og Elias er ganske barnslig. Men det driter jeg i, for det er jo kjempegodt :gjeiper: Kjærlighet på pinne og sånn godis som man dypper i pulver er også ganske barnslig. Men godt også. Gi blanke i de som sier du er barnslig! De kan sitte der med kamferdropsene og bridgeblandingen sin, så kan vi kose oss med bamser 15
Sunchild Skrevet 16. april 2012 #3 Skrevet 16. april 2012 Eneste jeg tenker på som barnslig er sånne ruller med sukkerholdig bobletyggegummi. 4
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #4 Skrevet 16. april 2012 Eneste jeg tenker på som barnslig er sånne ruller med sukkerholdig bobletyggegummi. Sånn? NAM! 2
Arlea Skrevet 16. april 2012 #5 Skrevet 16. april 2012 Godteri er godteri. Men noe blir jo tydelig markedsført mot barn, mens annet igjen blir markedsført mot voksne. I bunn og grunn er det jo ikke noe forskjell.
Tabris Skrevet 16. april 2012 #6 Skrevet 16. april 2012 Det jeg tenker på som barnslig er sånne billige småting. Små pastill-esker, enkelttyggi, slikkepinner, bruspulver, hockeypulver osv. Egentlig kun fordi det var slikt jeg kjøpte en del av selv som jentunge, siden jeg da fikk mest for pengene. I tillegg er det meste slikt helt ufattelig søtt, og smaker egentlig ingenting.
Gjest Emera Skrevet 16. april 2012 #7 Skrevet 16. april 2012 Kinderegg er vel pr. definisjon barnslige. Men det er gode for det. Av og til er lekene artige også...
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #8 Skrevet 16. april 2012 Finnes det godteri som er barnslig? Nei
Gjest NerdMedSverd Skrevet 16. april 2012 #9 Skrevet 16. april 2012 I helgen fikk jeg en eske med Helly Kitty drops av en kompis. De var ganske gode
AnonymBruker Skrevet 16. april 2012 #10 Skrevet 16. april 2012 Hjelpe meg - alt som overhodet kan betegnes som godteri er da barnslig. Jeg fatter ikke hvordan folk orker å spise det, faktisk (nei, jeg tuller ikke). De eneste søtsakene jeg spiser kalles konfekt (fortrinnsvis belgisk). Og chips eller annen salt snacks rører jeg ikke, med mindre jeg får det servert til apéritifen min når jeg er gjest i middagsselskap. Med andre ord: Jeg er voksen. Og sluttet med lørdagsgodt for tredve år siden. 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 17. april 2012 #12 Skrevet 17. april 2012 Hjelpe meg - alt som overhodet kan betegnes som godteri er da barnslig. Jeg fatter ikke hvordan folk orker å spise det, faktisk (nei, jeg tuller ikke). De eneste søtsakene jeg spiser kalles konfekt (fortrinnsvis belgisk). Og chips eller annen salt snacks rører jeg ikke, med mindre jeg får det servert til apéritifen min når jeg er gjest i middagsselskap. Med andre ord: Jeg er voksen. Og sluttet med lørdagsgodt for tredve år siden. Hvem sier vi bare spiser godteri på lørdag, gamla? 15
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #13 Skrevet 17. april 2012 Hvem sier vi bare spiser godteri på lørdag, gamla? Lykke til med kroppsformen, da.
Wonders Skrevet 17. april 2012 #14 Skrevet 17. april 2012 Pastiller som Stupedama, Zoo og Smurfene. Litago med jordbær er digg, Double dip er digg http://3.bp.blogspot.com/-_NMevbaS78U/TkNLYXagx5I/AAAAAAAAEzw/CFi_rt-u6nY/s1600/double-dip.png 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #15 Skrevet 17. april 2012 Kjærlighet på pinne, definitivt. Det hadde jeg syntes var flaut å spise nå. Kombinasjonen musefletter og kjærlighet på pinne er jo det klassiske som brukes når folk skal kle seg ut som yngre enn sin alder, på en seksualisert måte, type strippere o.l.
pinar Skrevet 17. april 2012 #16 Skrevet 17. april 2012 Hjelpe meg - alt som overhodet kan betegnes som godteri er da barnslig. Jeg fatter ikke hvordan folk orker å spise det, faktisk (nei, jeg tuller ikke). De eneste søtsakene jeg spiser kalles konfekt (fortrinnsvis belgisk). Og chips eller annen salt snacks rører jeg ikke, med mindre jeg får det servert til apéritifen min når jeg er gjest i middagsselskap. Med andre ord: Jeg er voksen. Og sluttet med lørdagsgodt for tredve år siden. Og jeg er voksen nok til å spise hva jeg vil uten å tenke på hvilket inntrykk det gir av meg. Forøvrig bryr jeg meg lite om folk foretrekker gomp pastiller eller belgisk konfekt. (Personlig liker jeg ingen av delene). 10
Purple Basil Skrevet 17. april 2012 #17 Skrevet 17. april 2012 Synes ikke at noe godteri er barnslig, selv om det skulle være for barn. For en rar ting å si om Bamser, de er jo kjempegode:p
AnonymBruker Skrevet 17. april 2012 #18 Skrevet 17. april 2012 synes ikke bamser er gode. Men sann knerten og elias potetgull er kanskje litt barnslig. Og slike pokemon baller, sann spray godteri, hello kitty, og de lørdagsgodt posene:p og kanskje klubber, men mange av de er jo gode:p
Gjest chiki Skrevet 17. april 2012 #19 Skrevet 17. april 2012 (endret) Synes ikkke bamser potetgull er barnslig. Men knerten potetgull er kanskje litt barnslig:p Endret 17. april 2012 av chiki
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå