Gå til innhold

Dyktig psykolog/traumespesialist i Osloområdet ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort, jeg sliter utrolig med ettervirkninger etter en ulykke som nesten drepte meg for noen år siden og dette gir en del hemninger i hverdagen. Fastlegen har vært inne på muligheten for at jeg har utviklet ptsd men hun er ikke kyndig nok på området til å ville gi en diagnose eller behandling for dette - fair nok.

Står på venteliste for "offentlig" psykolog men dette tar jo vinter og vår så jeg vurderer å gi blaffen i de med offentlig avtale og betale selv istedet.

Så, er det noen her inne som har erfaring med gode traumepsykologer/psykiatere i Osloområdet ? Jeg er ikke fan av kosepjatt og trenger en person som kan gi meg gjennomtenkte faglige svar og utfordringer. Har behandler en god dose humor samtidig som h*n ser at jeg ofte bruker humor som kamuflasje så er dette en fordel.

Jeg ønsker i utgangspunktet ikke medikamentell behandling men behandler bør ikke være fullstendig negativ til dette da jeg ser at det kan bli nødvendig i en overgangsperiode pga måten mine hemninger utarter seg på.

Det jeg er ute etter er en behandler som har reell bred erfaring med akutte traumer som utvikler seg til potensiell ptsd og som resultater å vise til.

Er det noen her inne som har erfaring med behandlere eller kjenner til noen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...