Gå til innhold

Hva skjedde istad?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

TS her! Ja, jeg er litt sjenert enda for å ha sex, og derfor har vi alltid gjort det i mørket på soverommet.

Han vil ha lyset på da ,men jeg vil ha det av.

Han lagde middag idag, og jeg klarte nesten ikke å spise pga det som skjedde. Jeg er ikke flau over å se samboeren min til vanlig, men jeg er flau over at vi hadde sex i dagslyset og at jeg mistet litt hemninger ... noe jeg aldri gjør ellers.

Pleier andre å ha sex i lyset? Hva er normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex i mørket er en sjelden aktivitet her, blir egentlig betraktet som et krydder nå :)

• Liker 1
Skrevet

jeg har helst sex med lyset på. Og gjerne på stua eller andre egnede steder :)

Hvor gammel er dere, hvor lenge har dere vært gift og hvor lenge var dere sammen før dere giftet dere?

Skrevet

Liker godt å kunne se den jeg har sex med jeg :rodmer:

Enig med Mau5, sex i mørket kan være en utmerket form for variasjon - så lenge det ikke skjer for ofte.

Men hver sin smak såklart.

AnonymBruker
Skrevet

Pleier andre å ha sex i lyset?

Ja.

AnonymBruker
Skrevet

TS her! Ja, jeg er litt sjenert enda for å ha sex, og derfor har vi alltid gjort det i mørket på soverommet.

Han vil ha lyset på da ,men jeg vil ha det av.

Han lagde middag idag, og jeg klarte nesten ikke å spise pga det som skjedde. Jeg er ikke flau over å se samboeren min til vanlig, men jeg er flau over at vi hadde sex i dagslyset og at jeg mistet litt hemninger ... noe jeg aldri gjør ellers.

Hvor lenge har dere egentlig vært sammen? Jeg synes det høres merkelig ut å bli så flau at du ikke greier å spise av å ha sex med samboeren din på en måte som er helt normal for veldig mange andre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har dere egentlig vært sammen? Jeg synes det høres merkelig ut å bli så flau at du ikke greier å spise av å ha sex med samboeren din på en måte som er helt normal for veldig mange andre.

Velkommen til en variert verden med seksuelt mangfold.

Noen er mer sjenerte enn andre, men har et utmerket sexliv likevel. Tenk på hvor ekstra piff det blir av en sånn opplevelse for noen som ikke er vant med det? Selv om denne hendelsen er dagligdags og nesten kjedelig for enkelte, var det stort for trådstarter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...