Gå til innhold

Hva skjedde istad?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er student og satt og studerte på kontoret vårt - liker best å sitte her. Samboeren min satt i stua og så på tv, og døren fra kontoret og inn i stua stod åpen. Jeg tok en liten pause og strekte meg så lang jeg var på kontorstolen, så spiste jeg litt sjokolade mens jeg lå litt utstrakt på stolen.

Da kommer mannen min forbi og stopper opp og ser på meg. Han får et rart blikk i ansiktet og ser på meg. Elsker øynene hans!

Jeg ble litt flau og så litt uskyldig på han med *hva er det?* blikket, mens jeg gjør meg ferdig meg sjokoladen.

Så gikk han sakte mot meg og strøk forsiktig på meg og begynte å kysse meg. Jeg kjente at jeg ble veldig kåt med en gang. og det var ikke vanskelig å skjønne hvor han ville hen.

Uten å si så mye hadde vi oss på kontorstolen, og på gjestesenga som står der inne. Og vi endte til slutt på badet, og der kunne vi se oss selv i speilet :rodmer:

Så sitter jeg her, nypult og fornøyd, men veldig flau. Klarer ikke slutte å tenke på det som nettopp skjedde, også er jeg litt flau når jeg ser samboer. Han sitter forøyd i stua, han ... :rodmer:

Vi har ikke sagt så mye til hveradre, men bare sent sånne blikk.

Kommer man til å venne seg til dette, eller?

Gruer meg nesten til vi skal spise middag, og må se han i øyene (SÅ FLAU)

Vi har nemlig bare hatt sex i mørket når vi legger oss for kvelden, for jeg er iallfall ganske sjenert enda. Og nå gjorde vi det i fult dagslys og vi mistet alle hemninger. Jeg føler meg så skitten på en måte ... føler jeg har blottlagt meg helt :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Elwood
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle dette være noe å være flau over? Dere hadde lyst på hverandre og koste dere med hverandre, i lyset, slik de fleste gjør.

Jeg slutter aldri å forundre meg over hvordan jenter klarer å gjøre positive ting til noe negativt.

• Liker 17
Gjest Runekki
Skrevet

Du får bare glede deg til desserten etter middagen! Har ikke møtt en eneste kvinne som ikke liker at det blir litt lett mannsdominerende hete relasjoner, og det er jo greit med litt enkel manns- og kvinnerolle i hverdagen også. Du får heller bare gli litt inn i rollen som uskyldig provoserende igjen, så skal du nok se at det blir boller og brus andre dager også ...

Cheers!

-Runekki

;-)

• Liker 1
Skrevet

Smil og vær glad! Ingenting å være flau over! :jepp:

Det høres ut som dere har hatt deilig sex, og for å virkelig ha det, så må man av og til være så trygge på hverandre at en kan "blottlegge seg selv" litt, og det virker nå som dere er på god vei dit..Dere er jo ganske så fornøyde med forføringen begge to virker det som. Bare fortsett å ha lyset på du.. :lur:

Gjest ObviousTroll
Skrevet

Sex prat hører hjemme i sex forumet. Men fin runketråd

• Liker 1
Skrevet

Du får bare glede deg til desserten etter middagen! Har ikke møtt en eneste kvinne som ikke liker at det blir litt lett mannsdominerende hete relasjoner, og det er jo greit med litt enkel manns- og kvinnerolle i hverdagen også. Du får heller bare gli litt inn i rollen som uskyldig provoserende igjen, så skal du nok se at det blir boller og brus andre dager også ...

Cheers!

-Runekki

;-)

Hvordan får du dette til å handle om dominanse eller manns- og kvinneroller? :klo:

TS, det høres ut som en bra start!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Flau?? Er du flau over å ha øyekontakt og sex med kjæresten/mannen din? :klo:

Jeg ser ikke helt problemet/problemstillingen/der rare i dette.

Cheers!

-Runekki

;-)

Hun lå og dro seg i sofaen og spiste sjokolade. Om du insisterer på å bruke utdaterte, meningsløse kjønnsroller fylte hun vel snarere rollen som klassisk, lat gubbe, i akkurat den situasjonen. ;)

Hvordan du klarer å tolke dette til å handle om dominanse er forøvrig såpass mystisk at det tror jeg bare avskriver deg som troll med én gang. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Du var heldig!

Hadde min kone tatt den på meg, hadde jeg fått hjerteinfarkt, tror jeg :tristbla:

• Liker 1
Gjest onelove
Skrevet

"Jeg ble litt flau og så litt uskyldig på han med *hva er det?* blikket, mens jeg gjør meg ferdig meg sjokoladen."-dette kan være et pekepinn for hva han mener med "kvinnerollen"at hun var søt og uskyldig,og at han fyren var mann som kom og tok henne med storm.... :jepp:

ikke noe verre enn det.....

AnonymBruker
Skrevet

"Jeg ble litt flau og så litt uskyldig på han med *hva er det?* blikket, mens jeg gjør meg ferdig meg sjokoladen."-dette kan være et pekepinn for hva han mener med "kvinnerollen"at hun var søt og uskyldig,og at han fyren var mann som kom og tok henne med storm.... :jepp:

ikke noe verre enn det.....

Hva har dette med dominans å gjøre? :klo:

Klarer dere ikke å snakke om kvinner og menn (og sex) uten å automatisk tenke at den ene må dominere den andre?

• Liker 2
Skrevet

Smil og vær glad! Ingenting å være flau over! :jepp:

Det høres ut som dere har hatt deilig sex, og for å virkelig ha det, så må man av og til være så trygge på hverandre at en kan "blottlegge seg selv" litt, og det virker nå som dere er på god vei dit..Dere er jo ganske så fornøyde med forføringen begge to virker det som. Bare fortsett å ha lyset på du.. :lur:

Denne episoden vil nok gjøre samboeren din enda mer lysten på deg... Tro meg. Å ha ett avslappende forhold til seg selv og ha aånt sexliv du skriver er ganske befreiende. Vi gjorde mye sånt før, men etter at vi fikk barn så er for det meste i sengen etter at barna har lagt seg. Jeg savner den nyforelskede perioden.... NYYYYYT det ;-)

• Liker 2
Gjest Runekki
Skrevet

@onelove

Jepp. Ikke veldig vanskelig egentlig, men slike ting har jo lett for å gå i glemmeboken i dagens superlikestilte metrosamfunn, hehe. Er jo så fint med kvinner som er "med på å være kvinne" og menn som likesom er "med på å være menn" - iallefall innimellom slik at det ikke bare blir batterier, roterende kuler, trådløs mus og digital stimulering med venner på hver sin kant og kalendermarkerte stevnemøter.

... og å strekke seg i stolen er jo helt klart mere innbydende enn en sofa, selv om det er lettere for henne å ta tak i sofaryggen etterhvert da!

Cheerio!

-Runekki

;-)

Gjest Purelove
Skrevet

Haha:) du er så søt!

heldiggris! :D:D

PS: ingenting å være flau over!

• Liker 1
Skrevet

Cheers!

-Runekki

;-)

:murvegg: Rollen som hva, sa du? Du lever i en fantasi-fetish verden.. Beklager altså, men vi andre lever i den virkelige.

Hun strakte seg i stolen, typen kom forbi og ble tent på dama si. Hun skjønte det ikke helt med det samme, så han gikk bort og kysset henne for å gjøre det tydelig hva han følte.

Da fikk hun også lyst på ham og så hadde de deilig sex sammen.

Mens du begynner å fantasere , bli pervo og dikte opp roller i hodet ditt... :sprettoy:

TS, du må ikke bli flau fordi du har hatt en ny opplevelse av hva sex mellom to som elsker hverandre kan være. Du har hatt helt vanlig sex med den du elsker. Du skal heller føle deg fri og stolt fordi kjæresten din fikk lyst på deg og syns du er heit. :sol:

Kjæresten min liker sånn sex veldig godt og han kan finne på å overraske meg mens jeg står med hodet i fryseboksen i kjelleren og leter etter middag, inne på badet mens jeg pusser tenner om morgenen(vi ender opp på vaskemaskinen)eller han bøyer seg over ryggen på sofaen i stuen mens jeg ser TV, eller vil ha sex opp etter veggen i gangen når vi kommer hjem fra byen...:fnise:

Det er bare å føle seg fri og nyte det som skjer.

Du har ingenting å være flau for.

• Liker 1
Skrevet

@onelove

Jepp. Ikke veldig vanskelig egentlig, men slike ting har jo lett for å gå i glemmeboken i dagens superlikestilte metrosamfunn, hehe. Er jo så fint med kvinner som er "med på å være kvinne" og menn som likesom er "med på å være menn" - iallefall innimellom slik at det ikke bare blir batterier, roterende kuler, trådløs mus og digital stimulering med venner på hver sin kant og kalendermarkerte stevnemøter.

... og å strekke seg i stolen er jo helt klart mere innbydende enn en sofa, selv om det er lettere for henne å ta tak i sofaryggen etterhvert da!

Cheerio!

-Runekki

;-)

Superlikestilte hvafornoe?

Tydelig at du har funnet en likesinnet å flørte med iallefall.

@nicket til personen hører for øvrig hjemme på Twitter... :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva som skjedde istad? Du ble TATT.

Hva du skal gjøre med det? Nyte det og ta vare på slike øyeblikk.

Gudd for ju :klemmer:

Skrevet

Hørtes jo skikkelig digg ut :lur:

Ikke noe å være flau over - nyt det!!! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Dere BOR sammen, og du er fremdeles så sjenert ovenfor han at du blir flau av å ha sex i lyset? :redd:

• Liker 5
Skrevet

Dere BOR sammen, og du er fremdeles så sjenert ovenfor han at du blir flau av å ha sex i lyset? :redd:

Folk utforsker og blir trygge på sex i forskjellig takt.Så det er ingen grunn for deg til å kritisere andre som opplever dette annerledes enn deg.

TS er helt 100%normal.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Folk utforsker og blir trygge på sex i forskjellig takt.Så det er ingen grunn for deg til å kritisere andre som opplever dette annerledes enn deg.

TS er helt 100%normal.

Jeg kritiserer ikke folk for å ikke være trygge på sex. Det jeg reagerer på er at det virker som dette paret valgte å flytte sammen ALT for tidlig. Flytte sammen mens man fremdeles er sjenerte for hverandre?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...