Gå til innhold

Ny stilling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uff ... Det var ikke så pent sagt av meg, Arabella.. Beklager det. Du fikk meg bare til å føle meg så dum og barnslig. No hard feelings anymore!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så dagligdags med en finger i rompa?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så dagligdags med en finger i rompa?

Ikke her i senga... Mannen lurer av og til fingeren sin i nærområdet og surrer der, men den er aldri i. Det får han ikke lov til. Urent der og ting skal ut og ikke inn. :nei:

Men er nok ikke uvanlig, nei.

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Uff ... Det var ikke så pent sagt av meg, Arabella.. Beklager det. Du fikk meg bare til å føle meg så dum og barnslig. No hard feelings anymore!

Nå fremgår det ikke hvilken AB du er, men uansett er jeg lei meg for at jeg ble så misoppfattet. Når jeg antar i det første innlegget mitt at du TS er ung, er det fordi jeg synes du virker så søt og uskyldig :).

Lett skal det ikke være!

Skrevet

Jeg vil si at den stilling ikke akkurat er "ny" siden man som regel begynner sånn. Ligge oppå hverandre og se hverandre i øynene ;)

Hvis du vil prøve noe veldig digg, så prøv ut revers cowgirl :P

Eller doggy, hehe voff voff : 3

AnonymBruker
Skrevet

um.. er det den stillinga man detter i når man er lei av å ri og man bare legger seg over han.. vell er jo ca det samme som og ri? skjønner ikke hva som var nytt med den du :P har du bare hatt misjonær de siste 10-15årene ts? :S

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Elsker den stillingen jeg også, får orgamse hver gang :D

Skjønner godt du digger den, kos dere! ;)

Gjest Coolaid
Skrevet

TS her... Jeg var entusiastisk over å ha oppdaget en ny stilling, og ønsket å dele den med andre som kanskje ikke hadde vært borti den før. Jeg tittet innom kjente sexstillinger på nettet, og fant den ikke blant de vanligste. Jeg er 32 år gammel, men har altså ikke vært borti den stillingen før. Jeg ble såret av kommentarene, og angrer på at jeg skrev det, men det var altså i entusiasmens ånd.. Takk for støtten jeg fikk! :hjerte: Kan ikke la være å tenke at det er tankeløs kjiphet som dette som er det som er galt med verden...

Jeg blir alltid glad når jeg leser at andre oppdager nye ting som gir dem nytelse og glede. Syns det er flott. Alle de kjipe kommentarene i tråden handler ikke om deg, TS, men heller om at enkelte er så selvsentrert at de slenger med kjeften for å få seg selv til å føle seg bedre. Og så er det jo ingen hemmelighet at det er veldig mange unge mennesker her inne. Da får man også en del umodne svar, desverre.

Innlegget ditt er et av de bedre her inne! Å leve det er å elske !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...