Gå til innhold

Ny stilling

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi oppdaget en ny stilling i går! Jeg ligger rett oppå ham, med bena spredd utenfor hans. Da får klitoris stimulanse, og han (og jeg) koste seg med å stikke en finger inn der bak... :lillesky: Anbefales! :-)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

ok

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Vi oppdaget en ny stilling i går! Jeg ligger rett oppå ham, med bena spredd utenfor hans. Da får klitoris stimulanse, og han (og jeg) koste seg med å stikke en finger inn der bak... :lillesky: Anbefales! :-)

Kos for deg :). Du må være meget ung.

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet

Kos for deg :). Du må være meget ung.

Hvorfor det? Det er ikke min tråd, men jeg ser ikke en direkte link mellom alder og å oppdage nye stillinger. Er det formuleringen det er noe galt med, kanskje?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? Det er ikke min tråd, men jeg ser ikke en direkte link mellom alder og å oppdage nye stillinger. Er det formuleringen det er noe galt med, kanskje?

Dette er ikke akkurat en avansert stilling. De fleste oppdager den før de er 17.

• Liker 5
Gjest Eurodice
Skrevet

Hvis man har vært seksuelt aktiv i noen år, har man vel erfaring med mye, hvis man ikke er spesielt hemmet. Den beskrevne stillingen skulle jeg anta er svært vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man har vært seksuelt aktiv i noen år, har man vel erfaring med mye, hvis man ikke er spesielt hemmet. Den beskrevne stillingen skulle jeg anta er svært vanlig.

Det var vel utelukkende en spydig kommentar uten å komme med noe fornuftig i tråden?

Kvinneguiden er ikke bare for godt voksne - og dessuten er det jo heldigvis mange voksne i etablerte forhold som også oppdager nye ting man liker med partneren.

Det er noe utrolig usjarmerende med disse nedlatende sarkastiske kommentarene, må jeg si.

Siden du har så mye erfaring kunne du jo iallefall foreslått noe konstruktivt.

• Liker 7
Gjest Eurodice
Skrevet

Det var vel utelukkende en spydig kommentar uten å komme med noe fornuftig i tråden?

Kvinneguiden er ikke bare for godt voksne - og dessuten er det jo heldigvis mange voksne i etablerte forhold som også oppdager nye ting man liker med partneren.

Det er noe utrolig usjarmerende med disse nedlatende sarkastiske kommentarene, må jeg si.

Siden du har så mye erfaring kunne du jo iallefall foreslått noe konstruktivt.

Kjære vene da, det var da en voldsom reaksjon. Jeg mente slett ikke å være sarkastisk. Du snakker om å se spøkelser på høylys dag.

Gjest Søgni
Skrevet

Uansett hva man måtte ha inntrykk av (spesielt etter å ha lest her inne, kanskje), så er nok seksuell erfaring aller mest individuelt. Det er ikke noen regel om at alle som skriver på seksualitetsforumet skal være godt voksne mennesker med et spesielt erfaringsgrunnlag, og jeg synes denne typen erfaringsutveksling er minst like mye "verdt" som en annen, som flere kanskje ser på som mer avansert eller uvanlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sant nok, ikke alle uerfarne er ungjenter.

• Liker 1
Skrevet

Man er da slett ikke dum eller behøver å være uerfaren selv om man beskriver denne stillingen som ny. Tvert imot. Da har man kanskje forstått at det finnes flere stillinger og varianter av stillinger til at man rekker å få prøvd alle :sukk:

Etter mange år finner jeg stadig nye varianter av gamle stillinger. Det kan være varianter som begge bena ut, begge bena inn, det ene bene ut til siden osv. Små forflytninger kan utgjøre store forskjeller, for plutselig har man en helt annen stilling. En stilling som kan være bedre for å stimulere klitoris, G-punket osv.

Dersom man tror at man har prøvd alt ser man begrensninger som faktisk ikke finnes. For når det gjelder variasjon innenfor sex er det et hav og ta av. Og jo mer man prøver, jo bedre blir det! :jepp:

Jo mer man lærer, jo mer forstår man at man ikke kan..."

• Liker 3
Skrevet

Hjertens enig, Hunblogger. Kroppen forandrer seg også, og det som var sånn passe for noen år tilbake kan vise seg å være helt fantastisk i dag.

AnonymBruker
Skrevet

forstår ikke hvilken stilling vi prater om :S

link? navn? bilde?

Gjest Eurodice
Skrevet

forstår ikke hvilken stilling vi prater om :S

link? navn? bilde?

Les åpningsinnlegget.

AnonymBruker
Skrevet

Arabella, du virka jo bare helt... uff.. blir helt paff av sånne kjerringer som deg, sorry aaaltså!

Til trådstarter :) Koselig å høre! Jeg fant også ut noen nye stillinger her om dagen, som var ganske så kule :) Selv om det er en av de mest brukte stillingene :) Sånne som Arabella sitter nok bare og hånflirer av oss to nå vettu :)

Lykke til videre i alle fall, livet har utrolig mye fint å by på når du tar deg tid :)

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Arabella, du virka jo bare helt... uff.. blir helt paff av sånne kjerringer som deg, sorry aaaltså!

Til trådstarter :) Koselig å høre! Jeg fant også ut noen nye stillinger her om dagen, som var ganske så kule :) Selv om det er en av de mest brukte stillingene :) Sånne som Arabella sitter nok bare og hånflirer av oss to nå vettu :)

Lykke til videre i alle fall, livet har utrolig mye fint å by på når du tar deg tid :)

Jeg sitter aldeles ikke og hånflirer av noen. Du leser mitt innlegg som fanden leser Bibelen. Det er forresten en annen som skriver noe sånt som at alle som er 17 år og over kjenner til denne stillingen. Den er jo helt vanlig. Det var det jeg smilte av.

AnonymBruker
Skrevet

TS her... Jeg var entusiastisk over å ha oppdaget en ny stilling, og ønsket å dele den med andre som kanskje ikke hadde vært borti den før. Jeg tittet innom kjente sexstillinger på nettet, og fant den ikke blant de vanligste. Jeg er 32 år gammel, men har altså ikke vært borti den stillingen før. Jeg ble såret av kommentarene, og angrer på at jeg skrev det, men det var altså i entusiasmens ånd.. Takk for støtten jeg fikk! :hjerte: Kan ikke la være å tenke at det er tankeløs kjiphet som dette som er det som er galt med verden...

post-37809-0-54045300-1334559022_thumb.j

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...