AnonymBruker Skrevet 25. april 2012 #21 Skrevet 25. april 2012 Sender over en klem jeg.. du har ikke prøvd deg med nettdating da? Kanksje du får deg en flott kjæreste som vil flytte opp til deg?? Har prøvd nattdating litt tidligere, men aldri funnes noen som har vert interessante i lengden. Er ikkje så glad i/ god på å vise meg fram på nettet heller. Men har vurdert å prøve igjen... TS
Gjest Skrevet 26. april 2012 #22 Skrevet 26. april 2012 Hva med å melde deg inn i en forening? Som røde kors (redningstjenesten), eller andre foreninger der man kanskje treffer folk i rett alder. Hva er du interessert i? "Profiler" dine ønskede venner og finn ut hvor det er sjanse for å treffe slike. Begynn å trene, og ta deg tid til en kaffe/te etter treningen. Bli sittende, og vær blid og åpen. Det er lett å komme i snakk med folk på treningen. Om det er en potensiel livsledsager du helst vil ha, så er det ikke sikkert at han finnes på utestedene, vet du. Vær aktiv, så skaper du en positiv bølge rundt deg selv, og ting skjer før du vet ordet av det. Men, livet kommer ikke rekende på ei fjøl, så du må ta tak selv. Klem.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #23 Skrevet 2. mai 2012 Hva med å melde deg inn i en forening? Som røde kors (redningstjenesten), eller andre foreninger der man kanskje treffer folk i rett alder. Hva er du interessert i? "Profiler" dine ønskede venner og finn ut hvor det er sjanse for å treffe slike. Begynn å trene, og ta deg tid til en kaffe/te etter treningen. Bli sittende, og vær blid og åpen. Det er lett å komme i snakk med folk på treningen. Om det er en potensiel livsledsager du helst vil ha, så er det ikke sikkert at han finnes på utestedene, vet du. Vær aktiv, så skaper du en positiv bølge rundt deg selv, og ting skjer før du vet ordet av det. Men, livet kommer ikke rekende på ei fjøl, så du må ta tak selv. Klem. Har prøvd å finne aktuelle foreningen, men stort sett ingen på min alder som er aktive. Vore medlem på treningssenter, men ikkje i nærheten av å bli kjendt med noen- Er mer ute etter veninner enn kjæreste for tiden. Har for lengst skjønt at mannfolka eg treff på byn sjelden er rett. Er så skrekkelig klar over at eg må ta tak sjøl. Men er veldig lei av å prøve og feile... Er litt ekstra lei i dag. Sol og fint vær, men ingen å nye det sammen med :/
Alfa Skrevet 2. mai 2012 #24 Skrevet 2. mai 2012 er det et politisk parti du kunne tenke deg å bli medlem i?
Steinar40 Skrevet 2. mai 2012 #25 Skrevet 2. mai 2012 Har prøvd å finne aktuelle foreningen, men stort sett ingen på min alder som er aktive. Vore medlem på treningssenter, men ikkje i nærheten av å bli kjendt med noen- Er mer ute etter veninner enn kjæreste for tiden. Har for lengst skjønt at mannfolka eg treff på byn sjelden er rett. Er så skrekkelig klar over at eg må ta tak sjøl. Men er veldig lei av å prøve og feile... Er litt ekstra lei i dag. Sol og fint vær, men ingen å nye det sammen med :/ Du bør nok heller forsøke å finne en kjæreste/partner, tenker jeg. Men helst ikke ute på byen. Og det lønner seg selvfølgelig aldri å ta hvem/hva som helst. Men når folk blir voksne så er det vanskelig å regne altfor mye med venninner/venner. Disse har sine egne prioriteringer. Det vanlige er altså at folk først og fremst baserer seg på sin partner.
misogynist Skrevet 2. mai 2012 #26 Skrevet 2. mai 2012 Sender over en klem jeg.. du har ikke prøvd deg med nettdating da? Kanksje du får deg en flott kjæreste som vil flytte opp til deg?? Så alle nord for Sandvikvåg er ekskuldert?
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #27 Skrevet 2. mai 2012 Du bør nok heller forsøke å finne en kjæreste/partner, tenker jeg. Men helst ikke ute på byen. Og det lønner seg selvfølgelig aldri å ta hvem/hva som helst. Men når folk blir voksne så er det vanskelig å regne altfor mye med venninner/venner. Disse har sine egne prioriteringer. Det vanlige er altså at folk først og fremst baserer seg på sin partner. Ja... tror nok du i stor grad her rett. Men mest fordi voksne folk oftest har partner. Og partnerskap er vell heller ikke alltid helt til å stole på, da er det greit å ha venner som kan plukke opp bitene når det går galt. Men for å treffe en partner bør en uansett ut blandt folk og gjøre "ting", da er det greit å ha noen å gjøre disse tingene med.... og da var vi vell tilbake til utgangspunktet. TS
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #28 Skrevet 2. mai 2012 er det et politisk parti du kunne tenke deg å bli medlem i? Nei. Og det passer seg heller ikke i min jobb å vere politisk aktiv. TS
Steinar40 Skrevet 2. mai 2012 #29 Skrevet 2. mai 2012 Ja... tror nok du i stor grad her rett. Men mest fordi voksne folk oftest har partner. Og partnerskap er vell heller ikke alltid helt til å stole på, da er det greit å ha venner som kan plukke opp bitene når det går galt. Men for å treffe en partner bør en uansett ut blandt folk og gjøre "ting", da er det greit å ha noen å gjøre disse tingene med.... og da var vi vell tilbake til utgangspunktet. TS Forsåvidt. Men du nevnte selv nettdating tidligere. I dag er jo det et alternativ.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #30 Skrevet 2. mai 2012 Forsåvidt. Men du nevnte selv nettdating tidligere. I dag er jo det et alternativ. Svarte vell at jeg har dårlig erfaringer med slikt. Men ja, det er vell et alternativ... Løser likevell ikkje hvem som skal plukke opp bitene når daten fra nettet viser seg å ikke vere drømmemannen men en stor drittsekk
Steinar40 Skrevet 2. mai 2012 #31 Skrevet 2. mai 2012 Svarte vell at jeg har dårlig erfaringer med slikt. Men ja, det er vell et alternativ... Løser likevell ikkje hvem som skal plukke opp bitene når daten fra nettet viser seg å ikke vere drømmemannen men en stor drittsekk Det går an å ta det litt med ro. Og ikke tro noe før man vet. Dermed slipper man å måtte plukke opp bitene. Noe man altså må regne med å måtte gjøre selv. Kan aldri regne med at andre skal gjøre det.
Gjest Anna.S Skrevet 2. mai 2012 #32 Skrevet 2. mai 2012 Så alle nord for Sandvikvåg er ekskuldert? Alle flyttbare er inkludert! Og de som bor der hvor hun bor
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2012 #33 Skrevet 2. mai 2012 Tror ikke det er kjæreste du trenger, men venner. 1
Gjest Anna.S Skrevet 2. mai 2012 #34 Skrevet 2. mai 2012 Så alle nord for Sandvikvåg er ekskuldert? Alle flyttbare er inkludert! Og de som bor der hvor hun bor
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #35 Skrevet 3. mai 2012 Tror ikke det er kjæreste du trenger, men venner. Tror eg og TS
Majott Skrevet 3. mai 2012 #36 Skrevet 3. mai 2012 Hva med å skaffe deg en hund om du har tid til det? Det hjelper veldig på å komme i kontakt med andre, samt at du har selskap. Kanskje er det en hundeklubb i nærheten? Da finner du raskt venner.
Gjest JosefK78 Skrevet 3. mai 2012 #37 Skrevet 3. mai 2012 Sunnhordland... Bor selv i grenseland av Sunnhordaland og Haugalandet, og denne delen av de dypt relgiøse Vestlandet er ikke den enkleste plassen å få seg nye venner, personlig er jeg ikke så skrekkelig glad i mennesker og trivest godt alene, men med mindre du stemmer Frp og er pinsevenn er det vanskelig for de som synest folk er ålreit. Om du ikke har dype røtter i Sunnhordaland så hadde jeg anbefalt at du som ung og viril hadde søkt deg ut til Bergen eller Stavanger når du skal se etter neste jobb (styr unna narkohovedstaden Haugesund) men om du absolut vil være her på stedet Gud skulle ønske han hadde glemt så kan det fort bli vanskelig, begynn å tale i tunger og fake en relgiøs vekkelse eller meld deg inn i Frp det er det eneste jeg kan komme på.
TheSgirl Skrevet 3. mai 2012 #38 Skrevet 3. mai 2012 Er i noen lunde samme situasjon selv,bare at jeg har samboer da. Kommer ikke helt i kontakt med kollegaene mine,og synes det er vanskelig å komme i kontakt med folka der jeg bor. Skulle ønske man bare kunne knipse i fingra,så hadde man plutselig hatt ett par gode bekjenter/venner og kunne tatt en kopp kaffe med Lykke til,skulle gjerne ha hjelpet deg men er bosatt i Oppland så blir dessverre langt unna:S
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #39 Skrevet 3. mai 2012 Hva med å skaffe deg en hund om du har tid til det? Det hjelper veldig på å komme i kontakt med andre, samt at du har selskap. Kanskje er det en hundeklubb i nærheten? Da finner du raskt venner. Det er aktive hundeklubber i området. Har igrunn lyst på hund, men ein hund er mykje ansvar. Eg er borte 9-10 timer i strekk pga jobb og reise, og har ingen som kan passe hunden for meg vist eg skal reise eller noko slikt.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2012 #40 Skrevet 3. mai 2012 Bor selv i grenseland av Sunnhordaland og Haugalandet, og denne delen av de dypt relgiøse Vestlandet er ikke den enkleste plassen å få seg nye venner, personlig er jeg ikke så skrekkelig glad i mennesker og trivest godt alene, men med mindre du stemmer Frp og er pinsevenn er det vanskelig for de som synest folk er ålreit. Om du ikke har dype røtter i Sunnhordaland så hadde jeg anbefalt at du som ung og viril hadde søkt deg ut til Bergen eller Stavanger når du skal se etter neste jobb (styr unna narkohovedstaden Haugesund) men om du absolut vil være her på stedet Gud skulle ønske han hadde glemt så kan det fort bli vanskelig, begynn å tale i tunger og fake en relgiøs vekkelse eller meld deg inn i Frp det er det eneste jeg kan komme på. Måtte flire litt av denne, for du har så altfor rett når det gjeld dei fleste bygdene i regionen. Men det er Sunnhordland som er "heim" for meg. Trivest her, ellers hadde eg neppe prøvd så hart å "etablere" meg. Er vell bare å starte trening av tungetalen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå