Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler dere Avent, Medela, NUK, Tommee Tippee eller andre elektiske brystpumper - og hvorfor? (Vet at det går an å leie, men jeg er ute etter deres erfaringer for å kjøpe en selv)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har medela swing, koster ca1400 og er verdt hver en kr synes jeg. Brukte håndpumpe først og den ble hvertfall jeg veldig sår av. Der får man ikke justert pumpinga eller trykket på pumpinga og det gjorde at brystvorte ble dratt så langt ut på en måte, vondt og da spenner jeg meg- ergo får jeg ikke ut noe.. . Med elektrisk får man justert trykket og da ble jeg ikke sår i det heletatt. Er svært praktisk synes jeg siden det fort tar et 10-15 min å få ut en porsjon:)

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan anbefale avent sin elektriske brystpumpe. Har ikke prøvd noen andre da, men er veldig fornøyd med den! :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i hvertfall veldig fornøyd med min elektriske Avent pumpe! Og siden vi stort sett bare brukte Avent flasker også var det velig praktisk.

Den kan også brukes på baterier hvis du ma ha den men ut en kveld.

Vi kjøpte i Sverige og sparte noen kroner i forhold til Norge.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stor fornøgd med avnet sin.. Jeg kjøpte en som var lite brukt på finn.no

AnonymBruker
Skrevet

Her er det Medela for alle pengene. Medela swing er fin om man vil ha enkel, evt. In style eller freestyle om man vil ha dobbel.

• Liker 1
Skrevet

Avent sin er super :)

Skrevet

Jeg har bare prøvd Medela Swing, og synes den fungerer utmerket.

Skrevet

Jeg er fornøyd med Avent sin elektriske :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...