Gå til innhold

Mary kay


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd å lete på nett,uten resultat.

Vet du om Marykay-produkter inneholder parabener og andre farlige tilsetningsstoffer?

Liker en del av de produktene,og syns de er bra.

Selger tror jeg ikke vise helt.

Er det bare meg som syns mye av disse produktene er veldig dyre i forhold til de i butikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd å lete på nett,uten resultat.

Vet du om Marykay-produkter inneholder parabener og andre farlige tilsetningsstoffer?

Liker en del av de produktene,og syns de er bra.

Selger tror jeg ikke vise helt.

Er det bare meg som syns mye av disse produktene er veldig dyre i forhold til de i butikker?

Mary Kay er grisedyrt. Tullete priser.

Kjøp heller Mary Kay på nettet fra USA til 1/3 av norske priser - og billigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Kay er grisedyrt. Tullete priser.

Kjøp heller Mary Kay på nettet fra USA til 1/3 av norske priser - og billigere...

Å? Det viste jeg ikke. Har du en link,eller priser å vise til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke selgeren om produktene inneholder parabener?? Det er jo bare å se på pakningen. Det står ingrediensliste på den.

Jeg har kjøpt et par Mary Kay-produkter. Og disse inneholdt parabener (som jeg leste på pakningen).

Men hvis selgeren ikke klarer å lese av pakningen, så vet jeg ikke om jeg hadde stolt helt på hennes kunnskaper om produktene...

Kan forøvrig opplyse om at både druer, jordbær, blåbær og gulrøtter inneholder parabener. Så hvis du ikke tåler parabener, så bør du også slutte å spise dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Det viste jeg ikke. Har du en link,eller priser å vise til.

HER for eksempel har de det meste fra MaryKay adskillig billigere enn norge. Selgere i norge for MaryKay vil si dette er ulovlig, fake eller gamle produkter. Det er selvsagt bare tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...