AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #1 Skrevet 14. april 2012 Jeg får inntrykk av at kvinner på den siden får massevis av meldinger hver eneste dag, mens jeg, som mann, etter flere måneder ikke har fått en eneste. Jeg har ikke fått altfor mye respons på egne meldinger heller. Er dette normen? Dere andre menn som bruker denne siden, får dere post og hjerter? For ordens skyld er jeg vel normalt kjekk, middels høy og greit nok trent.
Nessy Skrevet 14. april 2012 #2 Skrevet 14. april 2012 Likt som deg, fikk kanskje et hjerte og en mld eller to over noen mnds tid. Tror mange damer på sukker får så mye mld at de ikke trenger å lete selv og at dette er grunnen til at mange menn ikke får mld. I tillegg er 90%+ av alle mennene sine profiler drøyt kjedelige og identiske (lagde fake dameprofil for å se hvordan gjennomsnittlig profil så ut^^).
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #3 Skrevet 14. april 2012 Jeg får inntrykk av at kvinner på den siden får massevis av meldinger hver eneste dag, mens jeg, som mann, etter flere måneder ikke har fått en eneste. Samme her. Sånn er det på alle datingsider. Du skal være bra attraktiv for å få jevnlige henvendelser som mann. Så du må rett og slett være mann og ta kontakt.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #4 Skrevet 14. april 2012 Jeg er dame og får masse oppmerksomhet på nett fra menn. Men hvorfor kan dere ikke ta kontakt i virkeligheten også? Jeg blir bare usikker av å ble nedrysset av mail på nett og å være usynlig i virkeligheten. Vet ikke om jeg tør møte noen fra sånne nettsider...
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #5 Skrevet 14. april 2012 Jeg er dame og får masse oppmerksomhet på nett fra menn. Men hvorfor kan dere ikke ta kontakt i virkeligheten også? Jeg blir bare usikker av å ble nedrysset av mail på nett og å være usynlig i virkeligheten. Vet ikke om jeg tør møte noen fra sånne nettsider... Det trengs som regel større baller for å skrive en melding til noen med en anonym profil, enn å ta kontakt i kassa på Rema.
Cuckold Skrevet 14. april 2012 #6 Skrevet 14. april 2012 Ta en titt på denne ferske tråden så ser du at det du her peker på er et kjent problem: Playere på datingsider? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=647475 Hvis du har tid kan du også kikke på denne gamle tråden om det samme: Sukker.no - 2, 3 eller 10 menn på hver kvinne? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=435685 1
BergenBy Skrevet 14. april 2012 #7 Skrevet 14. april 2012 Jeg er mann, og er ikke på sukker eller andre datingsider. Jeg ser virkelig ikke poenget. Jeg liker å treffe jenter på andre måter, på barer eller på gata i edru tilstand. Det er spennende, og man får utrolig mange artige situasjoner, og nye bekjentskaper. Til dere andre gutter her inne; prøv det samme! Hva er det værste som kan skje? At du KAN bli avvist, og er det virkelig så farlig ?
Cuckold Skrevet 14. april 2012 #8 Skrevet 14. april 2012 Jeg er mann, og er ikke på sukker eller andre datingsider. Jeg ser virkelig ikke poenget. Jeg liker å treffe jenter på andre måter, på barer eller på gata i edru tilstand. Det er spennende, og man får utrolig mange artige situasjoner, og nye bekjentskaper. Til dere andre gutter her inne; prøv det samme! Hva er det værste som kan skje? At du KAN bli avvist, og er det virkelig så farlig ? Ta deg tid til å lese de trådene jeg linker til så ser du at Sukker av de fleste oppegående menn nettopp bare brukes som et supplement til byen.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #9 Skrevet 14. april 2012 Mange menn sender standardmeldinger ut til alle som er 4 eller høyere. Så ta komplimentene med en klype salt. Menn gjør hva som helst for å få kjøtt på kølla.
BergenBy Skrevet 14. april 2012 #10 Skrevet 14. april 2012 Ta deg tid til å lese de trådene jeg linker til så ser du at Sukker av de fleste oppegående menn nettopp bare brukes som et supplement til byen. Har både lest og kommentert trådene du linket til
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #11 Skrevet 14. april 2012 Jeg er mann, og er ikke på sukker eller andre datingsider. Jeg ser virkelig ikke poenget. Jeg liker å treffe jenter på andre måter, på barer eller på gata i edru tilstand. Det er spennende, og man får utrolig mange artige situasjoner, og nye bekjentskaper. Til dere andre gutter her inne; prøv det samme! Hva er det værste som kan skje? At du KAN bli avvist, og er det virkelig så farlig ? Kjedelig å sjekke på gata da de fleste pene damer har type. 1
zanna Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 Likt som deg, fikk kanskje et hjerte og en mld eller to over noen mnds tid. Tror mange damer på sukker får så mye mld at de ikke trenger å lete selv og at dette er grunnen til at mange menn ikke får mld. I tillegg er 90%+ av alle mennene sine profiler drøyt kjedelige og identiske (lagde fake dameprofil for å se hvordan gjennomsnittlig profil så ut^^). Det er sant, jeg har aldri tatt kontakt med en mann på noen datingside, rett og slett for at det har aldri vært nødvendig..
BergenBy Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Menn gjør hva som helst for å få kjøtt på kølla. Er du bitter for noe?
Okapi Skrevet 14. april 2012 #14 Skrevet 14. april 2012 Jeg har hatt en profil på Sukker nesten siden oppstarten, må ha vært i type 2005 eller 2006. Aldri fått en eneste henvendelse, iallefall ikke som jeg kan huske. Samme gjelder forøvrig Møteplassen, Match og et par tilsvarende sider. Imidlertid har jeg fått meldinger i bøtter og spann på andre nettsamfunn, som Blink, Nettby, Skybyen/Decate, Darkdate, Spray, Myspace, etc. Sannelig ikke sikker på hva det skyldes, men det kan være kvinneandelen på disse andre sidene er høyere enn den er på sjekkesidene, og det kan være terskelen for å sende meldinger her er lavere. Sannelig om jeg vet, mystisk er det iallefall. Unntaket som bekrefter regelen er forøvrig OkCupid, har blitt kontaktet endel der.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 TS, er du betalende medlem på Sukker? Jeg var det, og fikk mer enn nok respons.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #16 Skrevet 14. april 2012 TS, er du betalende medlem på Sukker? Jeg var det, og fikk mer enn nok respons. Da er du attraktiv
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #17 Skrevet 14. april 2012 Er du bitter for noe? Nei, just tellin' the truth, man.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #18 Skrevet 14. april 2012 De fleste menn på sukker er bare ute etter mus. Umoralsk. Medlemsskapet mitt er herved slettet. - Chelsea -
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #19 Skrevet 14. april 2012 De fleste menn på sukker er bare ute etter mus. Umoralsk. Medlemsskapet mitt er herved slettet. - Chelsea - Det er sant, men det er mange seriøse der også. Ikke gi opp. Hvorfor ikke søke litt selv, da? Må jo ikke alltid være mannen som må kontakt. Søk spesifikt etter menn som søker langvarig forhold, da slipper du nok unna mange av de verste pervoene. 1
Gjest Bella111 Skrevet 14. april 2012 #20 Skrevet 14. april 2012 Jeg er mann, og er ikke på sukker eller andre datingsider. Jeg ser virkelig ikke poenget. Jeg liker å treffe jenter på andre måter, på barer eller på gata i edru tilstand. Det er spennende, og man får utrolig mange artige situasjoner, og nye bekjentskaper. Til dere andre gutter her inne; prøv det samme! Hva er det værste som kan skje? At du KAN bli avvist, og er det virkelig så farlig ? jeg er på sukker og jeg foretrekker faktisk å heller bli kontakt på gata osv. da får man en mye bedre historie om hvordan man møttes;P jeg kontakter mannfolk vis jeg føler for det på sukker til info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå