AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #21 Skrevet 14. april 2012 Dere andre menn som bruker denne siden, får dere post og hjerter? Nei, jeg skrev om min erfaring her. Jeg var altså betalende medlem.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #22 Skrevet 14. april 2012 Jeg får både brev og hjerter innimellom. Som oftest er de som kun sender hjerte veeeldig sjenerte og då stopper samtalen ganske fort opp. Det er kanskje bra for egoen min, men hjelper lite. Jeg må vel si at det ihvertfall virker som om jenter har bedre selvinnsikt enn gutter. De som kontakter meg er nesten alltid interessante for meg på en eller annen måte. De har lest profilen min altså. Jeg får sånn ca. ett respons på hver fjerde seriøse førstemelding. Jeg leser profilen deres og kommenterer noe som står der og spør om noe. Det virker som om de har lite tid til en kommentar som ikke er ment som åpning til noe mer. Av og til leser man ting som er morsom uten at damen er aktuell, men når jeg kommenterer dette bare fordi man syntes det var morsomt da får jeg nesten ingen respons. Det gjør meg da ikke så mye fordi jeg ville ikke ta det videre uansett, men derfor føles det som om man ikke bare kan ha det gøy der inne.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #23 Skrevet 14. april 2012 jeg er på sukker og jeg foretrekker faktisk å heller bli kontakt på gata osv. da får man en mye bedre historie om hvordan man møttes;P jeg kontakter mannfolk vis jeg føler for det på sukker til info Akkurat den historien er ikke så viktig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå