Gå til innhold

Stiv tiss

74 stemmer

1. 1. Hvordan reagerer dere?

• Tar det som et kompliment
      52
    • Bryr meg ikke om det
      10
    • Synes det er ekkelt
      12

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Drar han med hjem for et knull, hvorfor gjorde du ikke det? Greit å få seg noe når du først har klart å kåte han opp.

Ja, hvorfor i all verden gjorde du ikke det, TS? :popcorn:

A wild shot in the dark: Hun tenner ikke på ham...? :O

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Denimdream
Skrevet

Ok, folkens. Beklager at jeg laget denne tråden. Skal ikke gjenta seg.

Gjest Maruwan
Skrevet

Når tissen min er stiv, så sier den til meg "God morgen. Du er i brillefin form i dag, både fysisk og psykisk." Tar det altså som akkurat det komplimentet det er ment som.

Gjest Raindrops
Skrevet

Ok, folkens. Beklager at jeg laget denne tråden. Skal ikke gjenta seg.

Lag tråder til krampa tar deg, drit i de som er nesevise fjotter :)

• Liker 5
Skrevet

Derfor jeg ville begynt å lure om jeg kjente den stive kuken til kameraten min på dansegulvet.

Og da lurer jeg på om du har for vane å danse så tett med kompiser at det i det hele tatt kan bli et tema.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha! Dere har virkelig problemer :)

En stiv tiss ja! Nei det er ekkelt? herregud.. for noen fjols! at det kunne være et alternativ en gang!

Hva om brystvortene deres blir harde da? skal vi si at det er ekkelt? Noen gang altså....

Ja du klarte vel å hisse han opp, bra jobba.. føl deg spesiell! ;)

Gjest Katten.
Skrevet

Og da lurer jeg på om du har for vane å danse så tett med kompiser at det i det hele tatt kan bli et tema.

Jupp.

Skrevet

Jeg fikser ikke ordet tiss på voksne menn. Det er forbeholdt barn.

• Liker 1
Skrevet

Syntes stiv tiss var litt søtt jeg :sjenert:

Tenkte umiddelbart frossen, og det blir jo ikke noe bedre med brukernavnet ditt. :gjeiper:

Skrevet

Det er noe jeg og bestekompisen min kunne funnet på å gjøre, vi er bestevenner så jeg kjenner han såpass godt at hadde det skjedd han så hadde vi begge ledd av det og jeg hadde tatt det som ett komplement.. ;)

Han har tross alt tent på meg før, så hvorfor skulle det ikke skje igjen? :sjenert:

Skrevet

Var på byen i går sammen med en kamerat som jeg ikke har noen interesse av seksuelt eller noe annet, men han er en kjempegod venn. På et punkt danset vi litt tett, og jeg kjente at tissen hans ble stiv. Jeg ble litt smigret av dette, men han kommenterte det heldigvis ikke, og da dansen var over, gikk han på do (man kan jo bare tenke seg hva han gjorde der inne).

Hvordan tror dere at dere hadde reagert, jenter? Hadde dere likt det, synes det var ekkelt, eller simpelthen ikke brydd dere?

Ja, hva tror du han gjorde?

Han gikk jo bare på do, herregud..

Skrevet

Tiss, piss, kølle, pikk, kuk, who cares! :gjeiper:

Uansett, jeg synes nok det ville blitt ekkelt om en kamerat jeg ikke føler noe seksuelt for blir hard under f.eks. en dans, men så prøver jeg å unngå å komme altfor tett innpå, for bl.a. å unngå kleine situasjoner som dette. ;)

Skrevet (endret)

Kommer helt ann på om jeg er interessert selv eller ikke :P kan bli litt kleint om det bare er en kompis(ikke at jeg danser sånn med kompiser). Men når det har skjedd med kjærester eller folk jeg liker har det bare vært positiv:) pleier ikke kommentere på det da hehe :P

Endret av Midnanne
Skrevet

Hva om det var en anaconda av en penis da? :P

Skrevet

Hahaha! Dere har virkelig problemer :)

En stiv tiss ja! Nei det er ekkelt? herregud.. for noen fjols! at det kunne være et alternativ en gang!

Ja, hvorfor skulle det ikke være det? Ikke alle tar seksualitet som et smigrende kompliment i tide og utide, og det bør en som voksen akseptere.

'Ekkelt' er forøvrig er veldig barnslig ord som heller hinter til at noe er ufyselig enn uønsket og ukomfortabelt, og jeg ville ikke brukt det ordet selv. Men jeg vet med meg selv om at jeg noengang kom i TS sin situasjon, ville jeg hatt utelukkende negative vibber til hele situasjonen. Jeg danser forøvrig aldri med slik nærhet mot venner, men om det hadde vært tilfelle: uten å konfrontere vedkommende med det(det er vel ikke hans feil at organet blir erigert), hadde jeg tatt hintet og holdt meg på avstand fra slikt handling for å unngå det jeg mener er en høyest unøvendig situasjon.

• Liker 1
Skrevet

Ja, hvorfor skulle det ikke være det? Ikke alle tar seksualitet som et smigrende kompliment i tide og utide, og det bør en som voksen akseptere.

'Ekkelt' er forøvrig er veldig barnslig ord som heller hinter til at noe er ufyselig enn uønsket og ukomfortabelt, og jeg ville ikke brukt det ordet selv. Men jeg vet med meg selv om at jeg noengang kom i TS sin situasjon, ville jeg hatt utelukkende negative vibber til hele situasjonen. Jeg danser forøvrig aldri med slik nærhet mot venner, men om det hadde vært tilfelle: uten å konfrontere vedkommende med det(det er vel ikke hans feil at organet blir erigert), hadde jeg tatt hintet og holdt meg på avstand fra slikt handling for å unngå det jeg mener er en høyest unøvendig situasjon.

Hehe, du snakker som om ereksjon er noe menn kontrollerer her :P

• Liker 1
Skrevet

Uansett, jeg synes nok det ville blitt ekkelt om en kamerat jeg ikke føler noe seksuelt for blir hard under f.eks. en dans, men så prøver jeg å unngå å komme altfor tett innpå, for bl.a. å unngå kleine situasjoner som dette. ;)

Hvorfor er det ekkelt?

Ta det som et kompliment i så fall ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Hehe, du snakker som om ereksjon er noe menn kontrollerer her :P

Det gjør hun da ikke. Hun skriver jo nettopp "det er vel ikke hans feil at organet blir erigert".

Skrevet (endret)

Det gjør hun da ikke. Hun skriver jo nettopp "det er vel ikke hans feil at organet blir erigert".

Hun skriver det rett før hun skriver at "hun tar hintet".

Edit: Det eneste hintet må i så fall være at hun er attraktiv, da. Ikke nødvendigvis noe annet. Men det går jo tilbake til en annen tråd jeg skrev om at menn og kvinner ikke kan være venner når den ene er tiltrukket av den andre. I alle fall ikke uten å undertrykke følelsene sine.

Endret av Tidus
Gjest Eurodice
Skrevet

Hun skriver det rett før hun skriver at "hun tar hintet".

Edit: Det eneste hintet må i så fall være at hun er attraktiv, da. Ikke nødvendigvis noe annet. Men det går jo tilbake til en annen tråd jeg skrev om at menn og kvinner ikke kan være venner når den ene er tiltrukket av den andre. I alle fall ikke uten å undertrykke følelsene sine.

For å sitere Mae West: Do you have a gun in your pocket or are you just happy to see me? :ler:

Det kan vel gjerne bli litt anstrengt å være venner hvis bare den ene parten er tiltrukket av den andre, enig med deg der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...