Gå til innhold

Stiv tiss

74 stemmer

1. 1. Hvordan reagerer dere?

• Tar det som et kompliment
      52
    • Bryr meg ikke om det
      10
    • Synes det er ekkelt
      12

Fremhevede innlegg

Gjest Denimdream
Skrevet

Var på byen i går sammen med en kamerat som jeg ikke har noen interesse av seksuelt eller noe annet, men han er en kjempegod venn. På et punkt danset vi litt tett, og jeg kjente at tissen hans ble stiv. Jeg ble litt smigret av dette, men han kommenterte det heldigvis ikke, og da dansen var over, gikk han på do (man kan jo bare tenke seg hva han gjorde der inne).

Hvordan tror dere at dere hadde reagert, jenter? Hadde dere likt det, synes det var ekkelt, eller simpelthen ikke brydd dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliky
Skrevet

Jeg hadde blitt litt opphisset, tror jeg :sjenert:

Det er noe med å kjenne en hard en inntill seg, fullt påkledd, som pirrer litt :)

• Liker 9
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg blir ikke så begeistret hvis det ikke er noen jeg har lyst på, men jeg lager ikke noen oppstyr av det heller.

Hvis det er noen jeg har lyst på, så er det jo bare hyggelig. :lur:

• Liker 2
Gjest sardintroll
Skrevet

Om det er en god venn som jeg føler meg trygg på, så tar jeg det som et kompliment, og tenker ikke mer over det. :)

Skrevet

Skal innrømme at hadde det vært en god kompis hadde jeg syns det var ekkelt :sjenert: men så har jeg kjent kompisene mine i 20 år, og de er litt som brødre for meg. Hadde vel ikke danset sånn med dem heller ;)

Hadde det vært en kompis fra studiene eller liknende hadde jeg tatt det som et kompliment ;)

• Liker 2
Gjest SnowLeopard
Skrevet

"stiv tiss", er du 14? Han var vel full og lysten på å få seg noe, da.

• Liker 8
Gjest Denimdream
Skrevet

"stiv tiss", er du 14? Han var vel full og lysten på å få seg noe, da.

Så så. Det er uttrykket jeg bruker mest. Han var brisen, det var vi begge, men han vet meget godt at han ikke får noe mer enn vennskap av meg, og ble ikke motbydelig.

Foreslår at du bytter ut eddiken i frokostblandingen med melk. :fnise:

• Liker 10
Gjest notetur nomen
Skrevet

Var på byen i går sammen med en kamerat som jeg ikke har noen interesse av seksuelt eller noe annet, men han er en kjempegod venn. På et punkt danset vi litt tett, og jeg kjente at tissen hans ble stiv. Jeg ble litt smigret av dette, men han kommenterte det heldigvis ikke, og da dansen var over, gikk han på do (man kan jo bare tenke seg hva han gjorde der inne).

Hvordan tror dere at dere hadde reagert, jenter? Hadde dere likt det, synes det var ekkelt, eller simpelthen ikke brydd dere?

Er du ute av ungdomskolen ennå, du?

Skrevet

Jeg hadde blitt litt opphisset, tror jeg :sjenert:

Det er noe med å kjenne en hard en inntill seg, fullt påkledd, som pirrer litt :)

Folk skal liksom være nakne støtt, men jeg syns jenter kan være vel så pirrende MED klær jeg ass!

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Så så. Det er uttrykket jeg bruker mest. Han var brisen, det var vi begge, men han vet meget godt at han ikke får noe mer enn vennskap av meg, og ble ikke motbydelig.

Foreslår at du bytter ut eddiken i frokostblandingen med melk. :fnise:

Det smaker ikke like godt ;)

AnonymBruker
Skrevet

Drar han med hjem for et knull, hvorfor gjorde du ikke det? Greit å få seg noe når du først har klart å kåte han opp.

Gjest Eurodice
Skrevet

Voksne menn har ikke tiss. De har penis, pluss en rekke andre benevnelser på den, som min blyghet forbyr meg å skrive her.

• Liker 2
Gjest notetur nomen
Skrevet (endret)

Voksne menn har ikke tiss. De har penis, pluss en rekke andre benevnelser på den, som min blyghet forbyr meg å skrive her.

Har vi ikke? :sjokkbla:

Men, men...

:tristbla:

TS, der er forskjell på ordbruken tiss og penis. Når man snakker om seksuelle situasjoner er det svært skjelden at folk bruker betegnelser som tiss om kjønnsorganene. Det er unektelig umodent språk.

Jeg tror nok du likte det du opplevde veldig godt, på din egen, lett forvirrede måte. (Og jeg tror dette er en skrytetråd...)

Endret av notetur nomen
Skrevet

Kanskje det bare var mobilen hans eller lommeboken? :gjeiper:

• Liker 1
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Jeg ville begynt å lure...

Når ble du jente, pusen? :sjenert:

Gjest Katten.
Skrevet

Derfor jeg ville begynt å lure om jeg kjente den stive kuken til kameraten min på dansegulvet.

• Liker 4
Skrevet

TS, der er forskjell på ordbruken tiss og penis. Når man snakker om seksuelle situasjoner er det svært skjelden at folk bruker betegnelser som tiss om kjønnsorganene. Det er unektelig umodent språk.

Syntes stiv tiss var litt søtt jeg :sjenert:

• Liker 5
Gjest notetur nomen
Skrevet

Drar han med hjem for et knull, hvorfor gjorde du ikke det? Greit å få seg noe når du først har klart å kåte han opp.

Ja, hvorfor i all verden gjorde du ikke det, TS? :popcorn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...