Silfen Skrevet 14. april 2012 #41 Skrevet 14. april 2012 Du kan ha et poeng, men greia med å ikke inneha egen kuk er jo at man kan låne andres. Det er lov å ønske seg.
TheHairyToothfairy Skrevet 14. april 2012 #42 Skrevet 14. april 2012 nå går jeg gjennom hverdagen med å kontrollere det der faenskapet som tidvis synes det er greit å leve sitt eget liv. mye stell og oppmerksomhet går med på junior også, det er som å ha et litt avansert husdyr. (takke faen for at han ikke røyter eller har løpetid.. vent.. stryk det siste) så nei, med alt det arbeidet jeg legger i det å ha en snolk, så er han/den/whatnot ikke til allment eller kollektivt bruk.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #43 Skrevet 14. april 2012 Jepp. Som de kjøttstykker kvinner er må de selvsagt få så mye kuk de ønsker.
Gjest "gjest" Skrevet 14. april 2012 #44 Skrevet 14. april 2012 Det er lov å ønske seg. Oje. Jepp. Som de kjøttstykker kvinner er må de selvsagt få så mye kuk de ønsker. Det er jo menn som har kjøttstykket vi damer er interesserte i.
Lutetium 71 Skrevet 14. april 2012 #45 Skrevet 14. april 2012 Det er jo menn som har kjøttstykket vi damer er interesserte i. Joda. Vi pleier å arve den, stort sett alle samma.
Gjest Eurodice Skrevet 14. april 2012 #46 Skrevet 14. april 2012 Joda. Vi pleier å arve den, stort sett alle samma. Jeg vil nå heller ha hele mannen jeg da, med alle kroppsdeler intakt .
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå