Gå til innhold

Kuk

Fremhevede innlegg

Gjest Madelene1
Skrevet

Jeg skrev heller ikke kreve...

Pluss fra meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Vampen
Skrevet

Jeg døde litt inni meg av denne tråden.

Pøh, du er bare redd for at dette systemet, kombinert med KG-kvinnenes svakhet for kattekuk, skal gå utover beautysleepen din. Suck it up!

En penis i øret er bedre enn ti på taket (lettere omskrevet) :fnise: .

I øret? Skeptisk.. Jeg liker hjernen min.. Vel, upenetrert?

Skrevet

Søren, nå trodde jeg at vi kvinner skulle kunne fått et kukimplantat eller noe.

Ja, jeg lider av penismisunnelse.

Skrevet

Av ekte kjøtt eller som avstøping?

Men er det ikke litt kjipt å bare ha kuken til en fyr? Jeg hadde ikke klart å pule ei fitte om jeg bare fikk midtstykket liksom.. Tits and pussy, no arms, no legs, no head. Spesielt.

-Domino

Skrevet

mange menn som er tøsete av seg og som glatt ville gått med på det som ts skriver.

Gjest Bandit
Skrevet

I øret? Skeptisk.. Jeg liker hjernen min.. Vel, upenetrert?

Snakker om Brainfuck!

• Liker 1
Skrevet

Av ekte kjøtt eller som avstøping?

Men er det ikke litt kjipt å bare ha kuken til en fyr? Jeg hadde ikke klart å pule ei fitte om jeg bare fikk midtstykket liksom.. Tits and pussy, no arms, no legs, no head. Spesielt.

-Domino

Spør du meg?

Altså, et implantat, tenk å fått på plass en ekte en, så kunne man ha begge deler. Måtte jo vært genialt. Dessuten så virker det så vanvittig digg med en blowjob at jeg er supermisunnelig. For det er nemlig ikke så godt å bli slikket.

Skrevet

Spør du meg?

Altså, et implantat, tenk å fått på plass en ekte en, så kunne man ha begge deler. Måtte jo vært genialt. Dessuten så virker det så vanvittig digg med en blowjob at jeg er supermisunnelig. For det er nemlig ikke så godt å bli slikket.

Er ikke så storstas å bli sugd heller. For det er mange av dine medsøstre som er udugelige. Ofte er de like udugelige selv om du prøver å rette på det. Er ikke rart at menn prøver å tre hodet så langt ned på kuken som overhodet mulig, av den enkler grunn kjedsomhet.

-Domino

Skrevet

Er ikke så storstas å bli sugd heller. For det er mange av dine medsøstre som er udugelige. Ofte er de like udugelige selv om du prøver å rette på det. Er ikke rart at menn prøver å tre hodet så langt ned på kuken som overhodet mulig, av den enkler grunn kjedsomhet.

-Domino

Godt mulig, ikke vet jeg. Jeg vet bare at enten så faker de eller så liker de det, hehe.

AnonymBruker
Skrevet

-Domino

Er det bedre når det er en mann som suger?

Gjest Katten.
Skrevet

Pøh, du er bare redd for at dette systemet, kombinert med KG-kvinnenes svakhet for kattekuk, skal gå utover beautysleepen din. Suck it up!

Den dagen jeg begynner å dele ut kuken min til KG-fitte, har jeg tapt i ludo.

Gjest Vampen
Skrevet

Goddamnit, der gikk den planen til hell! Next!

Gjest Bandit
Skrevet

Da tror jeg isbiten håper du taper veldig ofte i ludo...

Gjest Snorkebolla
Skrevet

Hvis en fin dame hadde spurt om kuken skulle hu fått. Men det er ikke dermed sagt at moskva marit hadde fått den.

Dessuten bør det gjelde for menn også i såfall uten klapp i trynet og dårlig rykte.

Gjest Katten.
Skrevet

Da tror jeg isbiten håper du taper veldig ofte i ludo...

Hun begynte på KG etter hun begynte med meg - så hun tells ikke.

Skrevet (endret)

...ryktene sier at du er jææævlig dårlig i ludo... :plystre:

..edit: æsj, postet for sent..

Endret av Flair
Skrevet

Spør du meg?

Måtte jo vært den perfekte løsning for deg, Silfen! (siden du har sluttet med sex..?) :fnise:

Skrevet

Nettopp! Jeg tror dessuten det er mye gøyere med runking enn vaginagnikking.

Skrevet

Selvfølgelig! Noe annet ville jo ha vært diskriminerende, og sånt driver vi ikke med på KG!:jepp: Så neste gang du ser en innovertiss du har lyst til å bli bedre kjent med, så går du bare bort, pirker damen på skulderen og ber henne ta av seg buksa! Funker fett!

Jeg tror det hadde funket om jeg ønsket meg ett blått øye. :sukk:

Kanskje jeg skulle satset på å bli lege?

Jeg ser deg for meg på jakt med machete i hånd, klar for å lage øredobber eller smykke av fangsten. :haar:

Er kanskje derfor menn må være så mye høyere - perfekt kuttehøyde.

Til slutt må jeg bare beklage overfor menn som måtte føle seg traumatisert av denne posten.

Jeg fikk kastraksjonsangst med en gang jeg leste "machete".. :overrasket:

Gjest "gjest"
Skrevet

Nettopp! Jeg tror dessuten det er mye gøyere med runking enn vaginagnikking.

Du kan ha et poeng, men greia med å ikke inneha egen kuk er jo at man kan låne andres.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...