AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #1 Skrevet 13. april 2012 Jeg er ei kvinne som har fått underlivet mitt deformert pga sykdom. Jeg kan ha enkelte typer sex og nyter det, selv om det, spesielt tidvis, er temmelig smertefullt. Jeg har også lite delikate fargeforandringer der nede. Hadde du kunnet gi meg en sjanse, eller hadde jeg vært uaktuell som sexpartner for deg? Hva dersom du forelsket deg i meg - hadde du droppet meg pga dette eller hadde du gitt meg en sjanse? Jeg vil gjerne ha svar av begge kjønn.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #2 Skrevet 13. april 2012 Nå er jeg jente og i et fast forhold med en mann. Men hadde min mann vert annerledes nedentil hadde jeg såklart elsket han like mye for det om
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #3 Skrevet 13. april 2012 Jeg er også kvinne og min kjæreste har en utrolig bøy på staken som ser ut som en kroket banan jeg stusset over det til å begynne med for slikt bøy har jeg ikke sett før, men tenkte at han er alt annet enn jomfru så det gikk vel bra før også og han vet å bruke det . jeg tenker ikke særlig over det lenger, men oralsex å gi er ikke så enkelt. Jeg synes folk må være som de er, for å ha sex hvis begge vil, finns alltid løsninger. det er nok en fordel å være i forhold hvis man er litt spesiell på den fronten... dempet belysning hjelper nok om man er sjenert, og han trenger da ikke nødvendigvis glane med lommelykt på litja
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #4 Skrevet 13. april 2012 Jeg er ei kvinne som har fått underlivet mitt deformert pga sykdom. Jeg kan ha enkelte typer sex og nyter det, selv om det, spesielt tidvis, er temmelig smertefullt. Jeg har også lite delikate fargeforandringer der nede. Hadde du kunnet gi meg en sjanse, eller hadde jeg vært uaktuell som sexpartner for deg? Hva dersom du forelsket deg i meg - hadde du droppet meg pga dette eller hadde du gitt meg en sjanse? Jeg vil gjerne ha svar av begge kjønn. Nå er jeg jente da, men jeg hadde gitt deg en sjanse. Kjærlighet er blind vet du. Jeg er også veldig grå der nede. Stygge kjønnslepper har jeg også. Men kan jeg spørre hva som er "deformert" og hvorfor det har blitt det?
Snøvott Skrevet 13. april 2012 #6 Skrevet 13. april 2012 Jeg hadde ikke utelukket en jente som hverken kjæreste eller sexpartner av den grunn.
Perfection Skrevet 13. april 2012 #7 Skrevet 13. april 2012 Hadde uten problem gitt deg en sjanse. Hadde ikke gjort meg noe.
Gjest NozMonster Skrevet 13. april 2012 #8 Skrevet 13. april 2012 såklart det hadde gått bra! jeg synes at om en gutt ikke aksepterer det, så er det like greit at han ikke vil fortsette, for da er han trolig ikke en bra kar heller! om en ONS blir litt satt ut, og trekker seg unna er en ting, men om gutten har blitt forelsket i deg og dere har det kjempefint sammen, men dropper deg kun for disse greiene du beskriver, så synes jeg han ikke er verdt å felle en tåre over! 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #9 Skrevet 13. april 2012 TS her! Men kan jeg spørre hva som er "deformert" og hvorfor det har blitt det? Lichen Sclerosus et Atrophicus går det ann å operere det bedre da? Nei, dessverre. Det finnes ingen behandling annet enn symptomlindring og en viss grad av bremsing av sykdomsforløpet.
Erotisk Flukt Skrevet 13. april 2012 #10 Skrevet 13. april 2012 I et forhold er god sex alfa omega for meg. Jeg må være ærlig å si at jeg hadde opplevd en slik sykdom nedentil hos ei jente som turn-off. Men som jeg nå leser, og ser på bilder, så er det jo enormt store variasjoner på hvordan det angriper underlivet. Men i utgangspunktet hadde det ikke blitt noe mer enn vanlig vennskap. -Domino
Erotisk Flukt Skrevet 13. april 2012 #11 Skrevet 13. april 2012 såklart det hadde gått bra! jeg synes at om en gutt ikke aksepterer det, så er det like greit at han ikke vil fortsette, for da er han trolig ikke en bra kar heller! om en ONS blir litt satt ut, og trekker seg unna er en ting, men om gutten har blitt forelsket i deg og dere har det kjempefint sammen, men dropper deg kun for disse greiene du beskriver, så synes jeg han ikke er verdt å felle en tåre over! Så en bra kar tolerer alt av sykdommer hos ei jente eller kvinne han går inn i et forhold med? En ting er noe som skjer DURING et forhold, noe annet er noe man er klar over i forkant. -Domino
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #12 Skrevet 14. april 2012 I et forhold er god sex alfa omega for meg. Jeg må være ærlig å si at jeg hadde opplevd en slik sykdom nedentil hos ei jente som turn-off. Men som jeg nå leser, og ser på bilder, så er det jo enormt store variasjoner på hvordan det angriper underlivet. Men i utgangspunktet hadde det ikke blitt noe mer enn vanlig vennskap. -Domino Tusen takk for ærlig svar. Jeg har nå lett og lett for å finne et bilde som kan vise omtrent på hvilken måte jeg er rammet, men fant ikke noe. Men kort fortalt er de indre kjønnsleppene mine fullstendig forsvunnet, skjedeåpnongen min er grodd nesten igjen - jeg greier en damefinger med god tid og oppvarming. Klitoris er intakt, men forhuden knudrete og full av arrvev, og ergo lite fleksibel. Innsiden av den ene ytre kjønnsleppen har også en stor knute av arrvev og er på ingen måte glatt å ta på, men på den annen side er denne knuten av arrvev såpass følsom at det er blitt et skikkelig, erogent punkt. Noe positivt er det da midt oppe i det hele. Ellers har jeg de hvite fargeforandringene som vises på mange av bildene; ikke de blekede områdene, men det som ser ut som hvitt belegg. Sopp, kukost, whatever... :-/ Det er ikke det, og det går ikke an å vaske det bort, men det ser jo ikke akkurat særlig delikat ut. Denne fargen har jeg helt foran, ved klitorisforhuden der de ytre kjønnsleppene møtes, på den arrete kjønnsleppen og på hele mellomkjøttet. Overalt ellers er fargen forsåvidt normal, men blekere og blassere rosa enn det som er normalt for meg.
Gjest NozMonster Skrevet 14. april 2012 #13 Skrevet 14. april 2012 Så en bra kar tolerer alt av sykdommer hos ei jente eller kvinne han går inn i et forhold med? En ting er noe som skjer DURING et forhold, noe annet er noe man er klar over i forkant. -Domino nja, jeg har aldri visst om denne sykdommen, og etter å ha tatt en titt på linken, så må jeg ærlig innrømme at det kommer litt ann på "graden av deformerhet" om jeg hadde klart å ha et forhold til personen. jeg ble ganske satt ut av visse bilder....
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #14 Skrevet 14. april 2012 Jeg regner med at jeg bare må belage meg på et liv alene.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #15 Skrevet 14. april 2012 Jeg ønsker meg flere svar, spesielt fra dere som tenner på kvinner.
Gjest Katten. Skrevet 14. april 2012 #16 Skrevet 14. april 2012 Jeg er et ekstremt seksuelt vesen. Hvordan det ser ut nedentil, bryr meg ikke så mye. Problemet kommer først når en ikke kan ha sex med partneren sin, da jeg gjerne vil ha det flere ganger for dagen... Jeg tviler på at akkurat jeg og du ville blitt lykkelig i lag. Heldigvis er jeg et ekstremtilfelle, og jeg kan garantere deg at det finnes noen som vil kunne matche behovet ditt, eventuelt ikke se på det som noe biggie
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #17 Skrevet 14. april 2012 Jeg er et ekstremt seksuelt vesen. Hvordan det ser ut nedentil, bryr meg ikke så mye. Problemet kommer først når en ikke kan ha sex med partneren sin, da jeg gjerne vil ha det flere ganger for dagen... Jeg tviler på at akkurat jeg og du ville blitt lykkelig i lag. Heldigvis er jeg et ekstremtilfelle, og jeg kan garantere deg at det finnes noen som vil kunne matche behovet ditt, eventuelt ikke se på det som noe biggie Jeg forstår det. Nå kan jeg ha sex, da, det er bare store begrensninger i hva jeg kan gjøre. Og det at det kan være veldig smertefullt for meg, men det er jo mest mitt problem, og jeg nyter det jo også. Det er jo ikke sånn at jeg er aseksuell (selv om jeg nesten skulle ønske jeg var det, når situasjonen nå engang er som den er).
Gjest Hannee Skrevet 14. april 2012 #18 Skrevet 14. april 2012 Hadde jeg vært lesbisk og forelsket i deg hadde det ikke spilt noen rolle. Jeg har sett på mange av de forskjellige bildene, og tenkte at det ikke gjorde noe særlig. Rett og slett fordi jeg ikke synes at både kvinnelig og mannelig kjønnsorgan er noe pent. Det handler om nytelse for meg, og da spiller det ingen rolle hvordan man ser ut. Men du måtte ha undervist meg godt, og fortalt meg hva som var deilig for deg. For jeg hadde vært veldig redd for å gjøre deg vondt. Jeg hadde også håpet at du var ærlig om alt sammen jeg gjorde, og ikke var redd for å la meg prøve.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2012 #19 Skrevet 14. april 2012 Hadde jeg vært lesbisk og forelsket i deg hadde det ikke spilt noen rolle. Jeg har sett på mange av de forskjellige bildene, og tenkte at det ikke gjorde noe særlig. Rett og slett fordi jeg ikke synes at både kvinnelig og mannelig kjønnsorgan er noe pent. Det handler om nytelse for meg, og da spiller det ingen rolle hvordan man ser ut. Men du måtte ha undervist meg godt, og fortalt meg hva som var deilig for deg. For jeg hadde vært veldig redd for å gjøre deg vondt. Jeg hadde også håpet at du var ærlig om alt sammen jeg gjorde, og ikke var redd for å la meg prøve. Tusen takk!
Gjest Katten. Skrevet 14. april 2012 #20 Skrevet 14. april 2012 Jeg forstår det. Nå kan jeg ha sex, da, det er bare store begrensninger i hva jeg kan gjøre. Og det at det kan være veldig smertefullt for meg, men det er jo mest mitt problem, og jeg nyter det jo også. Det er jo ikke sånn at jeg er aseksuell (selv om jeg nesten skulle ønske jeg var det, når situasjonen nå engang er som den er). Jeg vet at det er ditt problem, men det gir også - som regel - partneren din dårlig samvittighet når du lider gjennom noe som gir ham nytelse. Men som sagt, jeg kan garantere deg at det finnes mange fler der ute som ikke har mitt sexbehov, enn de som har det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå