Gjest badeand1 Skrevet 13. april 2012 #21 Skrevet 13. april 2012 Kjønsorganer lukter dritt. Jeg har vært borti en og annen vagina, på jenter som jeg veit at steller seg og er reinslige, men det lukter ikke godt like vel. Nå kommer vel damene her inne til å skrike ut "så umoden du er! er du ung? ekte menn skal like fittelukt!!" 1
Gjest badeand1 Skrevet 13. april 2012 #22 Skrevet 13. april 2012 Tørke penis? Nå ha rjeg hørt det oxo... Forferdelig ekkelt med menn som ikke gjør det.
Yme Skrevet 13. april 2012 #23 Skrevet 13. april 2012 Nå kommer vel damene her inne til å skrike ut "så umoden du er! er du ung? ekte menn skal like fittelukt!!" Men jeg tror kanskje disse damene som klager over illeluktende pikker, ikke nødvendigvis er klare over at de sannsynligvis lukter ille selv også. Hvis man vil at det skal lukte bra av et kjønnsorgan, må man vaske seg rett før man har sex. Gjør man ikke det, må man regne med at det kan være litt klam lukt der.
Erotisk Flukt Skrevet 13. april 2012 #24 Skrevet 13. april 2012 Og jeg blir forbanna hver gang jeg hører om jenter og kvinner som ikke har vett nok til å snu når de opplever uhygge ned mellom beina hos en ONS. Udugelige kvinnfolk, vis litt karakter, si "fuck it, her lukter det satan, no candy for you." -Domino 2
eva-80 Skrevet 13. april 2012 #25 Skrevet 13. april 2012 Og jeg blir forbanna hver gang jeg hører om jenter og kvinner som ikke har vett nok til å snu når de opplever uhygge ned mellom beina hos en ONS. Udugelige kvinnfolk, vis litt karakter, si "fuck it, her lukter det satan, no candy for you." -Domino Mohahahahaha den var dagens Kan ikke tenke meg å ha sex uansett uten å ha dusjet innen en time i forveien. spesielt etter en natt på byen.. har man det så travelt at man ikke kan dusje ( sammen ? ) engang så må man regne med at det lukter alt annet enn rent nedi der..
Silfen Skrevet 13. april 2012 #26 Skrevet 13. april 2012 Det går da an å starte ONS-en med en felles tur i dusjen. Fint forspill det. :D
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #27 Skrevet 13. april 2012 Omskjært kuk er best!! Smaker og lukter alltid godt 1
Gjest Snorkebolla Skrevet 13. april 2012 #28 Skrevet 13. april 2012 Må innrømme at jeg er en av tørke-penis-gutta fordi det ikke er så koselig med urin i bokseren... Dessuten. På et ons... Tror du virkelig DU TS lukter eller smaker så godt etter en kveld på byen etter at kjønnsleppene dine har blitt gnidd i timesvis med svetting og tissing? Høres kanskje ikke så deilig ut? Det er det vel ikke heller... Hvis du i såfall mener at du er så mye deiligere på et ons så bør du A) skaffe deg ny hjerne. B) trene hjernen din LITT ekstra på det med hygiene. Du kan bli FOR overhygienisk ved å vaske fitta 1-2 ganger daglig i dusjen OG bruke våtservietter i tillegg. Dessuten smaker det vel ikke så godt med våtserviettsmak heller da...
Gjest white tiger Skrevet 13. april 2012 #29 Skrevet 13. april 2012 Morsomt! Det var en ganske så lik tråd her for en stund siden, bare at det da var en mann som klaget på at jentene ikke var rene der nede. Synes å huske at det var mye kommentarer på at damene selvfølgelig burde vaske seg, og til og med leksjoner i hvordan man skulle gjøre det. Nå er svarene helt annerledes. Konklusjon: Damene skal lukte blomster nedentil uansett, hvis ikke er de ekle og uhygieniske. Mennene kan lukte så ekkelt de bare vil, for man kan da ikke forvente at de skal lukte godt etter en kveld på byen. 1
Erotisk Flukt Skrevet 13. april 2012 #30 Skrevet 13. april 2012 Finnes det virkelig de som fortsatt går ned på en ONS uten å dusje sammen med vedkommende først? Det er faen meg ekstremsport med stor E det. -Domino
AnonymBruker Skrevet 13. april 2012 #31 Skrevet 13. april 2012 Konklusjon: Damene skal lukte blomster nedentil uansett, hvis ikke er de ekle og uhygieniske. Mennene kan lukte så ekkelt de bare vil, for man kan da ikke forvente at de skal lukte godt etter en kveld på byen. Konklusjon: Damer har mer lyst på pikk enn menn har på fitte. Hvis fitte lukter ille så snur han i døren og går, eller så kjører han den bare rett inn og gir blaffen i hele herligheten. Hvis pikk lukter ille så stikker hun den i munnen og holder kjeft. Ikke at jeg klager, jeg er mann. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå