Gå til innhold

Vask penisene deres bedre, menn!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som singel kvinne blir det noen romanser og ONS innimellom, og jeg trives med det. Men er det én ting som irriterer meg, er det mange menns manglende intimhygiene.

Flere seksuelle opplevelser har fristet lite til gjentakelse av en eneste grunn: dårlig lukt fra penis. Ofte gjenner jeg en merkbar småsur eim fra kjønnet, spesielt når jeg bøyer meg ned for å suge ham eller kose med ballene. Jeg kan bare anta at rester fra dagens toalettbesøk og svetting er skyld i dette. Ikke akkurat apetittvekkende. Og jeg snakker ikke om tjafsete uteliggermenn her, men voksne, velkledde, oppegående menn!

Selv er jeg svært nøye på egen intimhygiene. Sørger for å vaske de ytre delene av kjønnet grundig med intimsåpe i alle kriker og kroker hver morgen, og om jeg skal noe på kvelden (type ut på byen eller på date) tar jeg gjerne en vask til. Har også alltid intimservietter i veska for oppfriskning om det skulle føles nødvendig.

Jeg synes jeg kan forvente bedre hygiene hos mennene tilbake! Vask dere godt hver dag med såpe og vann, sørg for å dra ned forhuden ordentlig så all ubehagelig lukt elimineres. Og hvorfor kan ikke dere også ha på dere intimservietter? Det finnes jo slike enkle innpakkede servietter man kan frakte med seg i lommeboka. Så kan dere når som helst freshe dere opp nedentil etter en svett kveld, eller etter urinering!

Takk på forhånd!

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjønsorganer lukter dritt. Jeg har vært borti en og annen vagina, på jenter som jeg veit at steller seg og er reinslige, men det lukter ikke godt like vel.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Skrevet

Enig med TS, men vil minne henne om at overrenslighet heller ikke er bra.. Tenker da på hennes del.

• Liker 1
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

Enig med TS, men vil minne henne om at overrenslighet heller ikke er bra.. Tenker da på hennes del.

Tenkte det samme selv. I verste fall kan det slå omvendt ut og hun ender opp med å bli som disse illeluktende ONS'ene.

Men for all del; intimhygiene er viktig!

AnonymBruker
Skrevet

Det er overhodet ikke overrenslig om man vasker seg en gang om dagen, samt før en ONS en helg her og der.

Men - strengt tatt er det andre ting som er langt verre enn svette på penis, nemlig det faktum at du utfører oralsex ubeskyttet.....

Klamydia er kleinere, vil jeg påstå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva slags mannfolk er du bortpå? De deilige muskelmennene jeg pleier å ende opp med har vanligvis veldig god generell hygiene, også intimhygiene. Heldigvis ikke møtt på svett penis siden det ble slutt med eksen.

Synes heller dem skal vaske munnen sin og slutte å lyve og love gull og grønne skoger som dem har 0 planer om å gjennomføre.

Skrevet

Sier seg vel nesten selv at penis ikke er luktfritt etter en kveld på byen?

• Liker 8
Skrevet

Gir du blowjobs på ONS? Hadde jeg aldri gjort, det er bare ekkelt. Spesielt etter en svett kveld på byen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gir du blowjobs på ONS? Hadde jeg aldri gjort, det er bare ekkelt. Spesielt etter en svett kveld på byen.

Akkurat det jeg hadde tenkt å kommentere også. Og ikke bare svette, men mye tissing pga høyt inntak av væske. Skikkelig pissesur pikk. Æsj!

Skrevet

Du kan jo evt ta med deg fyren i dusjen før dere setter i gang.

Nekter å tro at NOEN lukter godt nedentil etter en kveld på byen med masse tissing og svetting. Tilogmed ikke du som bruker våtservietter etter vært toalettbesøk.....

Gjest Katten.
Skrevet

En bør ikke bruke noe annet enn rent vann på penishodet. Skyll grundig i dusjen. Gjerne en omgang i vasken før happyfunsexytiemz.

• Liker 1
Skrevet

Svært få gutter tørker penis etter toalettbesøket.. Det er faktisk urinrester igjen i urinrøret etter den har blitt ristet på, og de dråpene ender i boxeren/trusa/whatever. Da blir det sur kuk.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du får finne deg en som vasker seg, da! Drar du på ONS så kan du ikke kreve noe. Får vi fitta di er vi fornøyde.

AnonymBruker
Skrevet

Svært få gutter tørker penis etter toalettbesøket.. Det er faktisk urinrester igjen i urinrøret etter den har blitt ristet på, og de dråpene ender i boxeren/trusa/whatever. Da blir det sur kuk.

Tørke penis? Nå ha rjeg hørt det oxo...

AnonymBruker
Skrevet

Sier seg vel nesten selv at penis ikke er luktfritt etter en kveld på byen?

Ja. Å forvente noe annet er idiotisk. Særlig om man har vært litt på dansegulvet.

Hvorfor må du absolutt suge han, da?

AnonymBruker
Skrevet

En bør ikke bruke noe annet enn rent vann på penishodet. Skyll grundig i dusjen. Gjerne en omgang i vasken før happyfunsexytiemz.

!!!

Skrevet

Jeg har i alle år tørket kuken etter toalettbesøk, og jeg er rimelig sikker på at det sjelden er noe sur lukt. Men enkelte her later til å være så pysete at de ikke tåler lukt av kjønn, og da synes jeg de like godt kan la være å suge/slikke (tenker spesiellt på gjøken over her som påstår at kjønn lukter dritt). Skal liksom et i utgangspunktet rent kvinnekjønn ha blitt urent/skittent av en kveld på byen? Tullprat. En mann som ikke tåler at en kvinne lukter kvinne er en liten mann, metaforisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vaske den når man kan få noen til å sleike den rein? :lur:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vel, se det fra den lyse siden: det er godt for immunforsvaret ditt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...