Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2013 #41 Skrevet 5. mai 2013 Hei! Er det noen som har opplevd at far elsker første sønnen sin høyest, selv om han fikk barn etterpå med en som aldri har fått det før tidligere? Kan dette skje, og hva skal man gjøre hvis man ønsker at far skal forstå at det er galt og han må elske alle like høyt, men gjerne på forskjellige måter.
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #42 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har 1 bror som er eldre enn meg, og det virker som om mamma liker han mer. Jeg får alltid skylden, og hun gjør ALT for han. Om han er syk så kommer hun med suppe, reiser på butikker osv. Når jeg er syk så får jeg liksom klare meg selv. Anonym poster: fdfba3bea8c576a125ae0df0bef7809f
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2013 #43 Skrevet 5. mai 2013 Jeg har 1 bror som er eldre enn meg, og det virker som om mamma liker han mer. Jeg får alltid skylden, og hun gjør ALT for han. Om han er syk så kommer hun med suppe, reiser på butikker osv. Når jeg er syk så får jeg liksom klare meg selv. Anonym poster: fdfba3bea8c576a125ae0df0bef7809f Har det akkurat det samme her. Ringer jeg mamma å spør om hun kan hente meg, svarer hun ofte "Nei, jeg står midt i middagen nå." Ringer broren min derimot, slipper hun alt hun har i hendene og blir hysterisk om han må vente i 15 minutter. (Han er eldre enn meg) Sånn har det alltid hvert, og ja, det er utrolig sårendes. Anonym poster: 0477baf47696f0d54d5167592b0f97db
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå