Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2004 #1 Del Skrevet 20. januar 2004 Hei! Jeg sitter og skriver søknad og bruker backspace-knappen flittig. Det er så lett å bruke typiske ord som "blid og omgjengelig", "serviceinnstilt", "ordenssans" og "stå-på-vilje". For ikke å snakke om "service-minded" (Jeg hater det ordet). Er det noen som har forslag til positivt beskrivende ord som skiller seg litt ut. Kanskje mest fordi jeg er møkk-lei, så er ikke den verbale kreativiteten på topp akkurat nå. Mottar forslag med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. januar 2004 #2 Del Skrevet 20. januar 2004 Jeg var på intervju og sa følgende: Jeg har ingen venner, ikke noe liv, er blakk og trenger penger. Ansett meg Og det gjorde de også.. :blunke: Dog på en pub 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 20. januar 2004 #3 Del Skrevet 20. januar 2004 Prøv synonymordboken. (shift +F7 i Word) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå