Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Herregud... Dette blir for dumt... Jeg prøver faktisk og fortelle dere at jeg ikke har en vane av og røyke oppå dattra mi, men når dere har bestemt dere for en ting! Er det visst bare sånn.. Skulle likt og sett dere hjemme, sikkert vært en gang dere også har gjort noe dere ikke burde, sånnt skjer alle.. Er vel ikke dermed sagt at det skjer 24/7 ?? Herre min hatt, blir helt sjokka over oppførselin til folk... At jeg ikke tenkte meg om når jeg tok den røyken, er vel ikke noe jeg skal bli hengt for ?? Når jeg prøver og si en ting, og dere ikke gidder og høre på meg, får jeg desverre ikke gjort så mye mer. Så da får dere fortsette og dømme meg for en liten feil jeg klarte og gjøre.. !!!!!!!!!!!!!!!!! Flinke til og dømme, det skal dere ha... Blir paff!!!!!!

Om det skjer 24/7 er fullstendig irrelevant. Om det SKJER i det hele tatt er det galt. Om du blir sjokkert av noe jeg skriver på KG, så er det synd for deg. Du har nok mye igjen å lære, og bli sjokkert av...

At du ikke tenker deg om før du tar en røyk foran datteren din, beviser at du ikke er moden nok til å ta det fulle ansvaret for et barn. Er det flere ting du ikke tenker over? Plasserer dattera i forsetet på bilen uten bilstol, uten å tenke dem om, feks? Gir henne usunn mat, fordi du ikke tenker deg om? Det skjer vel ikke 24/7, så da er det ikke så gale..

Måten du går i forsvar på, tyder på at du vet at det er galt.

Og måten du skriver massevis av ... !!!!!!!!!!! etter en setning viser at du ikke finner dine egne argumenter gode nok, uten å understreke dem "hundre" ganger med utropstegn. Tegn på umodenhet, spør du meg. Og kanskje nok et bevis på at unge mødre burde blitt litt mer modne, før de får ansvar for andre enn seg selv.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg inrømmer glatt at jeg ser på både det, unge mødre og unge mødre DK.

Ble ikke skuffet egentlig, hadde ikke forventet noe særlig. Litt sjokkert over hun Rikke, 18 år og skal gifte seg med en på over 30 som har en datter på 15. Røyker som en svamp, og kjøpte brudekjolen på sånn bod på en campingplass (?). Jaada. Hun Tina virker fornuftig da, veldig pen og!

:sjokkert: 3 år eldre enn "stedattera" med andre ord..

Gjest O___o
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt konseptet " unge mødre ".

Hvem faller innenfor gruppen " Ung mor " ? Fra 16 til...?

For meg virker det litt som at kanalen har gulpet opp de verst tenkelige tilfellene som er mer barnevernet-materiale, enn underholdning.

( Men nå har jeg holdt meg til å se to reklamer for programmet og lest omtalen av det. Ikke mer enn det )

Skrevet

Herregud... Dette blir for dumt... Jeg prøver faktisk og fortelle dere at jeg ikke har en vane av og røyke oppå dattra mi, men når dere har bestemt dere for en ting! Er det visst bare sånn.. Skulle likt og sett dere hjemme, sikkert vært en gang dere også har gjort noe dere ikke burde, sånnt skjer alle.. Er vel ikke dermed sagt at det skjer 24/7 ?? Herre min hatt, blir helt sjokka over oppførselin til folk... At jeg ikke tenkte meg om når jeg tok den røyken, er vel ikke noe jeg skal bli hengt for ?? Når jeg prøver og si en ting, og dere ikke gidder og høre på meg, får jeg desverre ikke gjort så mye mer. Så da får dere fortsette og dømme meg for en liten feil jeg klarte og gjøre.. !!!!!!!!!!!!!!!!! Flinke til og dømme, det skal dere ha... Blir paff!!!!!!

Det at du faktisk ikke dikter opp unnskyldinger, det skal du ha. Er nok mange som ville sagt, jamen jamen.

Søstra mi var med i denne sesongen. Jeg er fult klart over at ting blir klippet og limet. At du har en helt annen smak en meg, det er ikke et problem. Du skal ha cred for at dere gjennomførte et så orginalt bryllup. Det at ting du sier, gjør ol blir klippet og mikset, til det andre vil, det kan du heller ikke noe for. De er gjerne ute etter å klippe ting til, sånn at det faktisk kan høres litt rart ut, er heller ikke din feil. Er flere ting med søstra mi jeg tenkte, Herregud, det var ikke SÅNN hun sa det....

Alle gjør nok noe hjemme, som andre reagerer på. MEN, uansett syns jeg ikke røyking rundt barna sine hører hjemme.... Beklager, men det er meg... At du eventuelt ikke tar det så høytidlig, det er opp til deg, men jeg vil selvfølgelig reagere negativt på det, å jeg syns da synd på datteren din. Selv om du gjorde det på tv, betyr ikke det at du gør det hver dag til vanlig. Men, da jeg ser du holder ungen på armen, OG det røykes inne, da blinker det litt hos meg... Røyking opp i barnets ansikt blir feil for meg, å det at det røykes inne, blir iallefall feil for meg. Beklager. Det er ditt liv, opp til deg og dere, men dere har meldt dere på, da må man tåle positive og negative tilbakemeldinger.

Her har det ikke noe med at jeg vil dømme deg som person. Det at du gjør det i den serien , tilsier jo at du har lettere for å gjøre det. 1 gang, eller 100 ganger spiller ingen rolle for meg. Røyking opp i barnets ansikt på den måten, er ikke riktig for meg.

De som filmer og lager denne serien, vil ha deg til å gjre mest mulig, som de kan fremstille rett eller feil, De er slue, men man har sagt ja til det, idet man signerer kontrakt emd de. Sånn mange av dere blir fremstilt, er nok ikke akkurat sånn dere er. Det skjønner jeg også, det har jeg skjønt lenge før søsteren min var med. Men likevel, de har jo tatt dette fra en plass...

• Liker 2
Skrevet

Du røyker OG er gravid? :rolleyes.

Vel... Hun sier da hun prøver å slutte. Det er vanskelig, det er helt sikkert. Hun har en god grunn til å slutte. det betyr ikke at hun er dårlig mor, bare fordi hun ikke har klart det til nå... Er mange som ikke en gang gidder å prøve å slutte. Nei, jeg er ikke fpr røyking i graviditeten heller, men har har selv sluttet, å vet hvordan det er.

Gratuelerer med ny graviditet, og masse lykke til med røykeslutt :)

Gjest Sunshine23
Skrevet

Gratulerer så mye med graviditeten Rikke :)

Bra du prøver å slutte å røyke. Vet hvor hardt det er.

• 5 måneder senere...
Skrevet

haha så mye harry familer som er med. Er det mulig. De med den campingbussen sin HAHAHAHAHAHAHA

Anonym poster: 39f21c6e1671a075017197f5e913cb01

Skrevet

Ja.. dette var høy harry faktor :P

Men virker som de er lykkelige da.. (?)

Anonym poster: d5c4d0dbb6c39a36e837154c84f8c881

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ser på reprise nå, med Rikke og kusina.
Hællemåne altså :P
De to kan dere få gratis av meg..

Anonymous poster hash: bb68e...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...