Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Men da syntes jeg du skal fortsette og syntes det.. Er vel strengt talt ikke dine "dummheter" ?? Syntes dere burde tenke dere litt om før dere utaler dere om ting dere faktisk ikke har noe greie på... Jeg vet best hva jeg gjør og ikke gjør rundt min egen datter... Hva dere ser på tv er en mini del av livet mitt.. Noe og tenke på kansje ?

Men jeg synes du skal slutte å røyke slik fora datteren din!, det er bare til å spy av!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man er med på ett tv program som unge mødre må man vente seg både positiv og negativ respons. Sånn er det bare. Når det er sagt så syns jeg du virker som en søt jente, og syns det var morsomt å følge noen som gikk litt utenfor boksen.

Takk :) Ja, hadde ikke venta så forferdelig mye egt.. Men forsvarer meg selv, når mennesker tror de kjenner hele livet mitt av en liten sesong av unge mødre :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de fleste oppegående personer skjønner at det ikke er hele livet ditt som er filmet. Man ser jo tilogmed på måten tv norge har klippet det på at de vil at det skal se ut som om du røyker 60 om dagen, og de fleste tror jeg skjønner at disse tingene er klippet sånn med vilje.

Når det gjelder usakelig kommentarer som vekten til venner/slekt syns jeg ikke du skal bry deg om det. Det er bare folk med for lite å gjøre som kommenterer sånne ting.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror de fleste oppegående personer skjønner at det ikke er hele livet ditt som er filmet. Man ser jo tilogmed på måten tv norge har klippet det på at de vil at det skal se ut som om du røyker 60 om dagen, og de fleste tror jeg skjønner at disse tingene er klippet sånn med vilje.

Når det gjelder usakelig kommentarer som vekten til venner/slekt syns jeg ikke du skal bry deg om det. Det er bare folk med for lite å gjøre som kommenterer sånne ting.

Nemlig! Enda godt det finnes mennesker som deg også her i verden :) Det setter pris på.. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

det er vel ikke deres barn jeg har på armen vel ?? Skjerp dere !!

Det er faktisk ikke sånn her i livet at man kan drite i alt og gjøre hva man vil, bare fordi det "er min unge".

Din unge er også et eget menneske, som har like mye rett til gode forutsetninger for et godt liv som alle andre.

Så det at folk mener at du ikke bør røyke med ungen på armen, syns jeg du skal ta til deg. Datteren din vil nok heller ikke sette pris på det, den dagen hun er gammel nok til å vite bedre selv.

• Liker 6
Skrevet

Det er faktisk ikke sånn her i livet at man kan drite i alt og gjøre hva man vil, bare fordi det "er min unge".

Din unge er også et eget menneske, som har like mye rett til gode forutsetninger for et godt liv som alle andre.

Så det at folk mener at du ikke bør røyke med ungen på armen, syns jeg du skal ta til deg. Datteren din vil nok heller ikke sette pris på det, den dagen hun er gammel nok til å vite bedre selv.

Følg med på neste sesong av unge mødre, dere har ikke sett en eneste episode av meg fra mitt eget hjem.. Så ingen her som vet om jeg røyker inne eller ikke hjemme, kansje dere blir sjokerte ??

AnonymBruker
Skrevet

Følg med på neste sesong av unge mødre, dere har ikke sett en eneste episode av meg fra mitt eget hjem.. Så ingen her som vet om jeg røyker inne eller ikke hjemme, kansje dere blir sjokerte ??

Dessverre, jeg følger ikke med på en eneste sesong av unge mødre, eller noen andre serier på tvNorge, bliss eller lignende. Jeg synes ikke det er verdt å bruke tiden sin på.

Jeg har en venninne som skulle være med på unge mødre, en sesong, men hun nektet å følge tv-produksjonen sine krav om å dra på fest like etter fødsel, og hver scene ble tatt minst et par ganger før de ble fornøyd, og dette likte hun ikke, så hun ble kuttet av produksjonsselskapet. Så jeg har full forståelse for at det som vises på tv ikke er den fulle realiteten, men dersom du STADIG blir filmet røykende rundt barnet ditt, og med barnet på armen, så er det faktisk realiteten, at du ikke bryr deg nok om barnet ditt til å holde henne unna røyk.

Kan jeg spørre: Om barnet ditt ikke tålte nøtter, ville du fortsette å eksponere henne for nøtter? Om hun ikke tåler melk, så ville du vel fortsatt gi henne melk, fordi det er "din unge" og det ikke er hele tiden?

BARN TÅLER IKKE SIGARETTRØYK! DET ER OMSORGSSVIKT Å RØYKE SLIK AT DE FÅR I SEG RØYKEN! I ordet omsorg ligger det å ta vare på, se til at behovene blir tilfredsstilt, og å holde dem unna unødig fare og skader. Røyk er ikke en nødvendig fare/skade, og dermed svikter din omsorg for barnet ved at du røyker rundt henne, på en slik måte at hun får i seg røyken.

At du ikke røyker hjemme eller inne er totalt uvesentlig! Om du røyker rundt barnet, med barnet på armen, skader du barnet ditt. Det er ikke det mødre skal gjøre.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Har den sesongen blitt filmet?`, eller skal den filmes?

Skrevet

Har den sesongen blitt filmet?`, eller skal den filmes?

Mye er filmet alt, og har igjen litt til !

AnonymBruker
Skrevet

Mye er filmet alt, og har igjen litt til !

Ok, men husk å ikke bare være forsiktig med røyingen når kameraene er på, men også etter at de er slått av!

• Liker 1
Skrevet

Dessverre, jeg følger ikke med på en eneste sesong av unge mødre, eller noen andre serier på tvNorge, bliss eller lignende. Jeg synes ikke det er verdt å bruke tiden sin på.

Jeg har en venninne som skulle være med på unge mødre, en sesong, men hun nektet å følge tv-produksjonen sine krav om å dra på fest like etter fødsel, og hver scene ble tatt minst et par ganger før de ble fornøyd, og dette likte hun ikke, så hun ble kuttet av produksjonsselskapet. Så jeg har full forståelse for at det som vises på tv ikke er den fulle realiteten, men dersom du STADIG blir filmet røykende rundt barnet ditt, og med barnet på armen, så er det faktisk realiteten, at du ikke bryr deg nok om barnet ditt til å holde henne unna røyk.

Kan jeg spørre: Om barnet ditt ikke tålte nøtter, ville du fortsette å eksponere henne for nøtter? Om hun ikke tåler melk, så ville du vel fortsatt gi henne melk, fordi det er "din unge" og det ikke er hele tiden?

BARN TÅLER IKKE SIGARETTRØYK! DET ER OMSORGSSVIKT Å RØYKE SLIK AT DE FÅR I SEG RØYKEN! I ordet omsorg ligger det å ta vare på, se til at behovene blir tilfredsstilt, og å holde dem unna unødig fare og skader. Røyk er ikke en nødvendig fare/skade, og dermed svikter din omsorg for barnet ved at du røyker rundt henne, på en slik måte at hun får i seg røyken.

At du ikke røyker hjemme eller inne er totalt uvesentlig! Om du røyker rundt barnet, med barnet på armen, skader du barnet ditt. Det er ikke det mødre skal gjøre.

Herregud... Dette blir for dumt... Jeg prøver faktisk og fortelle dere at jeg ikke har en vane av og røyke oppå dattra mi, men når dere har bestemt dere for en ting! Er det visst bare sånn.. Skulle likt og sett dere hjemme, sikkert vært en gang dere også har gjort noe dere ikke burde, sånnt skjer alle.. Er vel ikke dermed sagt at det skjer 24/7 ?? Herre min hatt, blir helt sjokka over oppførselin til folk... At jeg ikke tenkte meg om når jeg tok den røyken, er vel ikke noe jeg skal bli hengt for ?? Når jeg prøver og si en ting, og dere ikke gidder og høre på meg, får jeg desverre ikke gjort så mye mer. Så da får dere fortsette og dømme meg for en liten feil jeg klarte og gjøre.. !!!!!!!!!!!!!!!!! Flinke til og dømme, det skal dere ha... Blir paff!!!!!!

Skrevet

Ok, men husk å ikke bare være forsiktig med røyingen når kameraene er på, men også etter at de er slått av!

Driver og slutter, så dere skal få slippe og få noe mer og snakke om :-)

Er gravid, så oppegående er jeg... :-)

AnonymBruker
Skrevet

Du ha enda en baby? Gratulerer i så fall! :)

Skrevet

Du ha enda en baby? Gratulerer i så fall! :)

Jupp, derfor jeg er med en sesong til :) Thanx :)

AnonymBruker
Skrevet

Du røyker OG er gravid? :rolleyes.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jupp, derfor jeg er med en sesong til :) Thanx :)

Hvordan er det å være ung mor? Er det vanskelig økonomisk? Bidrar faren mye?

Skrevet

Hvordan er det å være ung mor? Er det vanskelig økonomisk? Bidrar faren mye?

Jeg stortrives i rollen :) Er gift med barnefar, så her går alt som smurt :-)

Skrevet

Du røyker OG er gravid? :rolleyes.

En grunn for at jeg får hjelp til og slutte da vettu.. OMG!!!

AnonymBruker
Skrevet

Er du langt på vei Rikke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...